یارا شهیدی تجسم پیکسی داست در اکران «پیتر پن و وندی» است.

یارا شهیدی می توانست به راحتی در این تیم حاضر شود پیتر پن و وندی اولین نمایش در یک لباس توری سبز، چیزی که بلافاصله به Tinker Bell، شخصیتی که او در بازسازی لایو اکشن ایفا می کند، بازگشت، اما این خیلی واضح بود. درعوض، این بازیگر همچنان مطابق با مضمون لباس می‌پوشید، اما برای لحظه فرش قرمزش، نگاهی انتزاعی‌تر از پری را انتخاب کرد و به مراسم رسید که شبیه گرد و غبار تینکر بل از دستان کوچکش می‌وزد.

شهیدی پنجشنبه شب در اولین نمایش جهانی فیلم Disney+ در لندن، لباس سفارشی الکساندر مک کوئین به تن کرد. این لباس بدون آستین که کاملاً با مهره‌های طلایی پوشانده شده بود، دارای طرحی ظریف، برش‌های کناری و دامن حاشیه‌ای بود. چکمه های یخچالی همسان، که با مهره ها نیز پوشیده شده بودند، این مجموعه را تکمیل کردند، که شهیدی (و استایلیست او، جیسون بولدن) با گوشواره های کارتیه به سبک هنری وینتیج تزئین کردند.

عکس توسط جاستین تالیس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

جردن پتیت – PA Images/PA Images/Getty Images

پیش از نمایش، شهیدی با او صحبت کرد هفته نامه سرگرمی در مورد ایفای نقش نمادین تینکر بل، و تصویر قبلی که بیشترین الهام را برای او به همراه داشت – برداشت جولیا رابرتز از این شخصیت در فیلم استیون اسپیلبرگ در سال 1991، قلاب. شهیدی درباره رابرتز گفت: «من فکر می‌کنم او یکی از اولین زنگ‌های زنگ‌زنی است که به نوعی از آنچه ما به عنوان نسخه انیمیشن تصور می‌کنیم دور می‌شود. نگاه کردن به گذشته و تماشای فیلم OG و اجرای او جالب بود.

این بازیگر همچنین در مورد تصمیم گیری برای انتخاب یک زن سیاه پوست در نقش پری برای اولین بار در تاریخ نظر داد. شهیدی گفت: «این در مورد روایت داستانی است که بازتابی از دورانی است که در آن قرار داریم. من فکر می کنم هر تغییری بسیار عمدی بوده است.» او ادامه داد، “فشار وجود دارد که همیشه اظهار نظر کنم. در حالی که می توانم استدلال کنم که داشتن یک زنگ بلک تینکر بیل واقعاً قدرتمند است، فکر می کنم این شغل به من یادآوری کرد که چقدر از خلاقیت کاری که انجام می دهم، بازیگوشی بودن لذت می برم. و آن احساس بزرگ شدن.”