هرگز زمان بهتری برای اولویت دادن به خود وجود نداشته است

وقت گذاشتن برای خود می تواند فروش سختی باشد، به خصوص در فرهنگی که بهره وری و بازده را افزایش می دهد. اما گزینه جایگزین – یعنی کنار گذاشتن مراقبت از خود برای هر چیزی که در حال حاضر فوری و فوری به نظر می رسد – می تواند راهی سریع برای استرس، اضطراب و حتی کاهش اعتماد به نفس باشد. و از این نظر، اولویت دادن به خود، چه از طریق روتین مراقبت از پوست یا در زمان کمی که در دسترس است، می تواند مهمتر باشد و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای زمانی که شرایط سخت می شود، عمل کند.

نکته مثبت این است که تعمیرات اساسی کامل یا طولانی‌مدت آخر هفته اسپا ضروری نیست و به‌خصوص مفید نیست. درعوض، ایجاد عادات استراتژیک در روال خود می تواند تفاوت معنی داری در نحوه رفتار و احساس شما نسبت به خود ایجاد کند. شاید این ابروهای پررنگ و مشخص باشد که به شما کمک می کند برای بستن یک معامله آماده باشید، یا 10 دقیقه اضافی زیر دوش قبل از شروع روزتان. هر چیزی که به ثبات اجازه دهد می تواند اعتماد به نفس را به یک اتفاق روزمره تبدیل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، این راه های ساده را در نظر بگیرید تا خودتان را در اولویت قرار دهید.

پوست برهنه با اعتماد به نفس

تابستان نیاز به پوست بیشتری دارد و چه لباس بدون آستین بپوشید، چه بیکینی یا ترکیبی از این دو، حذف موهای زائد ضروری است (اگر بخواهید). در حالی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، رویکرد صحیح مراقبت‌های پس از آن می‌تواند نتایج را بهبود بخشد و گسترش دهد و به شما این امکان را می‌دهد که در ساحل یا پیاده‌روی روی تخته‌ها احساس اطمینان بیشتری کنید. چه بخواهید اصلاح کنید یا برای رزرو اپیلاسیون در سالنی مانند مرکز موم اروپا برنامه ریزی کنید، حذف موهای خود را با سرم موهای Ingrown EWC دنبال کنید. با ترکیبی از اسید گلیکولیک، ویتامین E و اسطوخودوس، به آرامی پوست را لایه برداری می کند و التهاب را برای درمان و پیشگیری از رشد موهای زائد فرو می نشاند.

به موقع برای یک فعالیت بدنی بسازید

هنگامی که برنامه فرد شلوغ می شود، ممکن است راحت تر از انجام تمرین صبحگاهی صرف نظر کند و به نفع خواب بیشتر، کار اضافی یا سایر تعهدات باشد. اما متعهد شدن به فعالیت بدنی در واقع می تواند باعث افزایش سطح اعتماد به نفس شما شود، تحقیقات نشان می دهد که ورزش با افزایش مستقیم عزت نفس مرتبط است. بنابراین، اگرچه تمرین شما، چه پیلاتس، چه وزنه برداری یا پلوتن، ممکن است ساده ترین گزینه برای حذف در زمانی که با یک تقویم کامل روبرو هستید به نظر برسد، اما ارزش حفظ آن زمان را در دراز مدت دارد.

برای آراستگی وقت بگذارید

در بیشتر مواقع، آنچه در بیرون نمایش می دهید می تواند بر احساس درونی شما منعکس شود – به همین دلیل است که صیقلی و روی نقطه ظاهر شدن می تواند این احساس را در شما ایجاد کند. حوزه ای که می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند؟ ابروهایی که چهره را قاب می‌کنند و می‌توانند ساختاری ارائه دهند. کیت ابرو EWC Define & Tame این فرآیند را با یک مداد و قرقره دو طرفه برای فرم دادن به ابروها، در کنار ژل ابرو که بدون احساس سفت شدن ابروها را تنظیم می کند، ساده می کند.

سم زدایی سر تا پا انجام دهید

سرمایه گذاری بر روی خودتان می تواند سودهای بزرگی را به همراه داشته باشد. چیزهای کمی بهتر از روتین دوش گرفتن فرد هستند، که در آن پیمایش در رسانه های اجتماعی یا پاسخ دادن به ایمیل ها عملا غیرممکن است. ماسک سم‌زدایی صورت و بدن EWC بهانه‌ای برای طولانی‌تر کردن این فرآیند می‌دهد و به شما فرصت بیشتری برای شارژ کردن می‌دهد. این درمان 10 دقیقه ای با اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C تزریق می شود تا پوست را به آرامی لایه برداری و درخشان کند و از سر تا پا درخشان شود. برخلاف ماسک‌های مبتنی بر گل و خاک، که می‌توانند رطوبت پوست را از بین ببرند، این ماسک از زغال فعال برای پاکسازی عمیق تغذیه می‌کند. ایده آل برای مناطق حساس، پوست را صاف و راحت نگه می دارد – و شما اعتماد به نفس بیشتری دارید. آن را به بخشی از یک مراسم تبدیل کنید: قبل از دوش گرفتن، ناخن‌هایتان را سوهان بکشید، مدیتیشن کنید یا کشش دهید و سپس از یک دوش بخار‌آلود لذت ببرید.

عطر خود را پیدا کنید

عطر ممکن است خوب و در عین حال غیر ضروری به نظر برسد. با این حال، تحقیقات نشان داده است که در واقع می تواند عزت نفس شما را افزایش دهد. چند لحظه در صبح وقت بگذارید و قبل از شروع روز، رایحه‌ای را انتخاب کنید که با خلق و خوی شما – یا حسی که می‌خواهید به آن بروید – را انتخاب کنید.

خرید داستان