کریستن استوارت یک تی موی عضلانی را مد می کند

یکی دیگر از رویدادهای Chanel، فرصتی دیگر برای کریستن استوارت برای بازی با کدهای خانه در تلاش برای ایجاد ظاهری که به برند و به طور همزمان سبک شخصی پرخاشگر خود وفادار بماند. روز پنجشنبه، این هنرپیشه و سفیر قدیمی خانه در مراسم معرفی مجموعه Métiers d’Art 2023 Chanel که ابتدا در دسامبر در داکار، سنگال معرفی شد، شرکت کرد. برای این مناسبت، استوارت البته ظاهر کلاسیک شانل را به تن کرد، اما لباسی که خودش و منحصربه‌فردش را در آن قرار داده بود.

استوارت یک ست کت و شلوار تویدی مایل به سفید با یک دامن کوتاه و یک ژاکت یقه دار به سبک موتو پوشیده بود. در زیر آن، او یک مخزن ماهیچه ای سفید ساده را انتخاب کرد، با لبه های ناتمام که این تصور را ایجاد می کرد که شخصی به سادگی یک قیچی را به سمت یک تی شرت Hanes برد تا به جلوه کوتاه و بدون آستین برسد. اضافه شدن تاپ غیررسمی به همراه ست توید، ظاهر را کاملاً به استوارت تبدیل کرده است، و این عناصر استایلی هستند که اغلب به بازیگر اجازه می‌دهند بدون هیچ سوالی از شانل بیرون بیاید. در حالی که این روزها، این هنرپیشه به طور قطعی در پانک راک برتری دارد، و شانل در بیشتر موارد چنین نیست، استوارت و استایلیست او، تارا سوئنن، به موفقیت در ازدواج با این دو به روشی که به نظر معتبر می رسد، ادامه می دهند.

فیلیپ فونگ / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

همچنین احتمالاً استایل اضافی به این امر کمک کرد – زنجیر دوتایی که به گردن بازیگر زن آویزان بود و همچنین کفش‌های پاشنه بلندی که استوارت با یک جفت جوراب بلند می پوشید. کفال او نیز در نمایشگاه کاملاً به نمایش درآمده بود و حتی ماهرانه تر از حد معمول ژولیده به نظر می رسید.

استوارت در این مراسم توسط نامزدش، دیلان مایر، و همچنین جنی سفیر دیگر برند از بلک پینک همراه شد. بعد از اینکه ماه گذشته در جریان تبلیغات نمایش جدیدش، در جشنواره فیلم کن بسیاری از لباس های شانل را پوشید، بت، جنی در مراسم توکیو با شنل لایه‌بندی مشکی، جوراب شلواری توری سفید و لوازم جانبی بدون کمبود شرکت کرد. با هم، ظاهر او و استوارت تطبیق پذیری شنل ویرجینی ویار را ثابت کرد – از پانک معمولی گرفته تا گلم بسیار آراسته.

فیلیپ فونگ / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ