برندی که رویکردی فردی به طراحی الکتریکی دارد

هرازگاهی، بازار لوکس توسط یک ایده رادیکال که آینده را تغییر می دهد، مختل می شود.

فن‌آوری‌های نوآورانه، طراحی پیشگامانه و بالاترین استانداردها – همه چیز باید هماهنگ باشد تا بتواند آینده را هدایت کند.

نزدیک به دو دهه از زمانی که لکسوس صنعت را با اولین خودروی الکتریکی هیبریدی لوکس جهان متحول کرد، می گذرد. اکنون، پیشرو در وسایل نقلیه ممتاز در حال ساخت بر اساس میراث پیشرفت خود با فصل بعدی تحرک الکتریکی است. که از طریق طراحی و شخصی سازی به دست می آید.

هر پیشرانه – از جمله RX Hybrid، NX Plug-in Hybrid و RZ All-Electric – به رانندگان فهیم این امکان را می‌دهد تا تجربه الکتریکی خود را بر اساس عوامل سبک زندگی و ترجیحات انتخاب کنند و ارتباط ایده‌آل انسان و وسیله نقلیه را ایجاد کنند.

از آنجایی که لکسوس ابتدا برای مردم طراحی می‌کند، طیف وسایل نقلیه الکتریکی آن دارای مهارت‌های الهام‌گرفته از راننده، عملکرد هیجان‌انگیز و فناوری بصری است. ویژگی‌ها درست در جایی که انتظار دارید قرار می‌گیرند و به طرز ماهرانه‌ای چیده شده‌اند تا به تمرکز شما بر روی جاده‌های پیش رو کمک کنند. طراحی شیک از هر زاویه ای خوب به نظر می رسد. پیدا کردن یک مورد مناسب فقط به نحوه استفاده از آن بستگی دارد – و اینکه آیا آماده هستید تا سرعت چرخش را آهسته کنید یا به سمت آزادی رانندگی در آینده شتاب دهید.

RX Hybrid تجربه‌ای عالی و در عین حال آشنا را فراهم می‌کند و به رانندگانی که در مورد تصمیم‌های بزرگ خود متفکر هستند، اجازه می‌دهد تا آب‌های الکتریکی را بدون به خطر انداختن محرک‌های خرید عملی (مانند مصرف سوخت، کیفیت و قابلیت اطمینان) آزمایش کنند. به علاوه، ترکیب یک موتور الکتریکی خودکار و یک موتور بنزینی در خودرو به این معنی است که هرگز مجبور نخواهید بود به برق متصل شوید.

در وسط، NX Plug-in Hybrid بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد: در آن سفرهای کوتاهتر در اطراف شهر کاملاً الکتریکی عمل می کند، اما در رانندگی های طولانی مدت به حالت گازی تبدیل می شود. به آن به عنوان گام بعدی به سوی آنچه در آینده است فکر کنید. این وسیله نقلیه ای است که همه چیز را انجام می دهد که قرارداد را با اختراع ادغام می کند.

با این حال، زندگی در آینده ای که امروز می خواهید، نیازمند وسیله نقلیه ای است که به همان اندازه جاه طلب باشد. RZ All-Electric یک تجربه پیشرفته و پیشرفته در همه زمینه ها است. مزایای مورد انتظار از داشتن یک EV (شتاب سریع، پایداری) و همچنین نوآوری های فناوری هیجان انگیز (کنترل های از راه دور/دیجیتال، ایمنی پیشرفته) است که داشتن آن را بسیار خاص می کند. همچنین دارای برد پیش بینی شده تا 220 مایل برای سفرهای اطراف شهر است و با بیش از 50000 پورت شارژ در سراسر کشور، آرامش خاطر بیشتری در درایوهای طولانی وجود دارد.

صرف نظر از نسخه لوکس شما، لکسوس وسیله نقلیه ای را ارائه می دهد که برای هر نوع خودروی برقی فردا طراحی شده است. به شروع یک چیز جدید خوش آمدید.