ستارگانی که امسال همه جا حضور خواهند داشت در کن 2023

در یک جشنواره فیلم، افراد خاصی وجود دارند که انتظار دارید شما را غافلگیر کنند، و این در جشنواره کن امسال صادق بود، جایی که ستارگان سرشناس سینما مانند لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، ناتالی پورتمن، جولیان مور و اسکارلت جوهانسون آثار درجه یک را ارائه کردند. . اما هیجان انگیزتر این است که یک بازیگر شما را غافلگیر کند، یا از جایی بیرون می آید تا چیزی شگفت انگیز ارائه دهد یا خود را در زمینه جدید باورنکردنی دوباره اختراع می کند.

در سالن‌های پراکنده کروازت، می‌توانید به‌اندازه‌ای از این دومی را پیدا کنید، مانند همه افراد ریوردیل علاقه‌مندان به عزیزان مستقل بازی‌هایی را ارائه دادند که در فیلم‌های کارگردانانی مانند مارتین اسکورسیزی و تاد هاینز برجسته بود. برخی از این اولین‌ها احتمالاً بعداً در سال‌ها به کمپین‌های اسکار تبدیل می‌شوند، برخی دیگر ممکن است نه، اما مطمئناً همه ارزش وقت شما را دارند.

چارلز ملتن، می دسامبر

سال گذشته، کن انتقال آستین باتلر از CW به سوپراستار را آغاز کرد. الویس. امسال، به نظر می رسد که جشنواره هم همین کار را برای آن انجام دهد ریوردیلچارلز ملتون ملتون در مقابل جفت سنگین وزن جولیان مور و ناتالی پورتمن در فیلم جدید و بسیار تحسین شده تاد هاینز بازی می کند. می دسامبر. او نقش جو آترتون یو را بازی می کند، پدری که اکنون 36 سال سن دارد و با او رابطه جنسی داشته است. سپس رئیس 36 ساله در یک فروشگاه حیوانات خانگی وقتی کلاس هفتم بود. او اکنون با آن زن (با بازی مور) ازدواج کرده است و آنها دارای سه فرزند هستند – یکی از آنها در دانشگاه رفته است و یک جفت دوقلو در شرف تولد است.

خلاصه داستان فیلم حول محور ورود یک بازیگر زن (پورتمن) است که قصد دارد نقش شخصیت مور را در یک فیلم بازی کند، اما در حالی که خانم ها با هم بازی های فکری انجام می دهند، این ملتون است که به فیلم وزن عاطفی می بخشد. با شکم آبجوی بیرون زده، ملتون به عنوان مردی که به ندرت با تجربه کودکی که بقیه زندگی اش را شکل داده است، دست و پنجه نرم کرده است. ظاهر ملتون در می دسامبر نوعی است که تماشاگران در مورد او فکر می کنند و به خوبی می تواند به نامزدی بازیگر نقش مکمل منجر شود. به هر حال، نتفلیکس این فیلم را از کن به قیمت 11 میلیون دلار خریداری کرد و احتمالاً قصد دارد جوایز خود را دریافت کند.

لیلی گلدستون، قاتلان ماه گل

یک بازیگر در این لیست وجود دارد که یک مدعی مطمئن برای نامزدی اسکار است، اگر نگوییم یک انتخاب زودهنگام برای برنده شدن، و آن لیلی گلادستون است. قاتلان ماه گل. گلدستون اولین بار در فیلم کلی رایشدارت در سال 2016 توجه بینندگان را به خود جلب کرد زنان خاص، جایی که او نقش یک مزرعه داری تنها را بازی می کند که بی سر و صدا شیفته معلمی می شود که توسط کریستن استوارت به تصویر کشیده شده است. اگرچه این یک فیلم کوچک با امیدهای اندک جوایز بود، قطعاً بحث هایی وجود داشت که او باید در آن زمان نامزد می شد. اکنون، بازی در نقش مولی بورکهارت در حماسه مارتین اسکورسیزی بر اساس کتاب غیرداستانی دیوید گرن به همین نام، باید این کار را انجام دهد.

روایت اسکورسیزی از داستان بر رابطه بین مولی (گلادستون) – یکی از اعضای ملت اوسیج، قبیله ای که در دهه 1920 به دلیل نفت در زمین خود ثروت زیادی داشت – و ارنست بورکهارت (لئوناردو دی کاپریو)، یک مرد سفیدپوست متمرکز است. که عاشق او و پولش می شود. در صحنه های اولیه، شیمی آنها قابل لمس است زیرا گلادستون جذابیت محتاطانه خود را به او منتقل می کند. با این حال، همانطور که حماسه پیش می‌رود و اعضای خانواده مولی در نقشه‌ای که توسط عموی ارنست (رابرت دنیرو) تنظیم شده بود، به قتل می‌رسند، گلادستون اجازه می‌دهد درد این نسل‌کشی در چهره و زبان بدنش نفوذ کند. در حالی که دی کاپریو برای بازی خودش در این فیلم ستایش های شایسته دریافت می کند، و برخی می گویند این بهترین بازی حرفه ای او است، گلادستون دقیقاً در کنارش است و خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیگران زن امروزی معرفی می کند.

قاتلان ماه گل 6 اکتبر 2023 روی پرده سینماها می رود.

تالیا رایدر، شرق شیرین

تالیا رایدر کم کم به عنوان یک استعداد برای تماشا در فیلم‌هایی مانند ایندی‌های تحسین‌شده ظاهر می‌شود. هرگز به ندرت گاهی همیشه و فیلم نوجوان نتفلیکس انتقام بگیرید، اما او هرگز نقشی مانند لیلیان در آن نداشته است شرق شیرین. در ایندی از کارگردان شان پرایس ویلیامز، که بیشتر به خاطر فیلمبرداری‌اش شهرت دارد، او در نقش یک نوجوان کارولینای جنوبی بازی می‌کند که سفر دبیرستان خود را به واشنگتن دی‌سی به خاطر یک ماجرای آشفته در سراسر ساحل شرقی رها می‌کند و با برخی آنارشیست‌ها، یک برتری طلب سفیدپوست مودب درگیر می‌شود. با بازی سایمون رکس، فیلمسازانی با بازی جرمی او هریس و آیو ادبیری و غیره. لیلیان زیبا و منفعل به نظر می رسد، رمزی برای دیگران تا ایدئولوژی های خود را در آن افشا کنند. اما این یک توهم است. درعوض، در دستان رایدر، لیلیان یک توریست فرهنگی با حسی از خود است که به همان اندازه که دیگران را به او فرافکنی می کنند، بازی می کند. او همچنین یک شماره موسیقی کامل در ابتدا و صدای دوست داشتنی دارد.

ساندرا هولر، آناتومی یک سقوط و را منطقه مورد علاقه

پیروان کن به خوبی از ساندرا هولر هنرپیشه آلمانی که فیلم اوست آگاه هستند تونی اردمن در سال 2016 یکی از رویدادهای مهم جشنواره بود. اما امسال سال هولر در کن بود، جایی که او در هر دو فیلم نازی نازی جاناتان گلیزر بازی کرد. منطقه مورد علاقه و درام دادگاه جذاب جاستین تریت آناتومی یک سقوط. این دومی برای او نقش برجسته ای است که در آن او نقش رمان نویسی را بازی می کند که شوهرش مرده پیدا می شود و ظاهراً از پنجره خانه روستایی آنها در کوه های آلپ فرانسه افتاده است. او متهم به قتل است و بدون اینکه تماشاگران از حقیقت آنچه واقعاً اتفاق افتاده است، محاکمه شود. این رمز و راز در مورد آنچه که در مورد عملکرد هولر بسیار خیره کننده است، مرکزی است. او به ما این امکان را می دهد که احساس کنیم بخش هایی از این زن را می فهمیم، حتی وقتی می پرسیم آیا او قادر به کشتن است یا خیر.

که در منطقه مورد علاقه، ما می دانیم که او می تواند هیولاها را انجام دهد – یا حداقل در صورت وقوع هیولاها کنار بیاید – مانند هدویگ هوس، همسر فرمانده آشویتس. وهم‌آور است که چگونه هولر (و هم‌بازی‌اش کریستین فریدل) به طور کامل در این افراد زندگی می‌کنند، در حالی که ما آنها را در حال انجام زندگی روزمره خود در مجاورت وحشت همسایه می‌بینیم.

جیک رایان، شهر سیارکی

فیلم‌های وس ​​اندرسون گروه‌های گسترده‌ای دارند، اما اگر در فیلم‌های اخیر او برجسته‌ای غیرمنتظره وجود داشته باشد، شهر سیارکی، این جیک رایان است که نقش وودرو استین بک، فرزند نابغه عکاس جنگ جیسون شوارتزمن، آگی استین بک را بازی می کند. (در زمینه فیلم متا اندرسون، آنها همچنین هر دو بازیگری هستند که نقش بازیگران را بازی می کنند بازی کردن این نقش‌ها، اما این فقط گواهی بر مهارت اجراکنندگان است.) شاید رایان را از نوبت شیرینش در بو برنهام بشناسید. پایه هشتم به عنوان یک پسر دمدمی مزاج که ناگت مرغ را دوست دارد، و در اینجا او به عنوان یک طعم متفاوت از نرد برتر است. این بازیگر با دیالوگ‌های ریتمیک و دانش‌آمیز اندرسون همخوانی کاملی دارد، زیرا او نوجوانی را تجسم می‌کند که به معنای واقعی کلمه نام مستعار «برینیاک» را روی جیب پیراهنش می‌گذارد. اینکه او نقش پسر جیسون شوارتزمن را روی پرده بازی می‌کند، تقریباً مانند یک مشعل در حال گذر است: شاید رایان موز جدید اندرسون باشد.

شهر سیارکی 16 ژوئن 2023 روی پرده سینماها می رود.

جاش اوکانر، La Chimera

جاش اوکانر با بازی در نقش چارلز نامی برای خود دست و پا کرد تاجاما برای کسانی که او را فقط از آن درام نتفلیکس می شناسند، آماده دیدن وسعت استعداد او در آلیس روواچر باشید. La Chimera. در اینجا، اوکانر نقش آرتور، یک انگلیسی در ایتالیای دهه 1980 را بازی می کند که دارای توانایی تقریباً جادویی در درک مکان هایی است که گنج های اتروسکی در مقبره ها دفن شده اند. او با فروش آثار باستانی به دلالان امرار معاش می کند. ماهیت شغلش در تمام مدتی که برای از دست دادن عشق بزرگش سوگوار است روحش را آزار می دهد. در سرتاسر فیلم که در نوبت‌های عرفانی، غریب و مالیخولیایی است، اوکانر وقتی اصلاً صحبت می‌کند بیشتر به زبان ایتالیایی عمداً شکسته صحبت می‌کند. او همچنین یک هوای ژولیده در مورد خود دارد که با این وجود جذاب است. آرتور مردم را در کنار هم نگه می‌دارد، اما اوکانر از شما دعوت می‌کند که بیشتر به آن تکیه کنید و بیشتر بیاموزید. این شروع یک سال تأثیرگذار برای این بازیگر است که شامل فیلم بعدی لوکا گوادانینو نیز می شود. چالشگران.