همه مدهای سفارشی از تور جهانی رنسانس 2023 بیانسه

تور رنسانس بیانسه در اوایل این ماه در استکهلم آغاز شد و از آن زمان تا کنون کند نشده است. نمایش موردانتظار طراحی صحنه مبتکرانه، مجموعه‌ای از مجموعه‌های چند دهه، و مجموعه‌ای از لحظات سبک برجسته – از قطعات آرشیوی گرفته تا ظاهر سفارشی و تقریباً همه چیز را به نمایش گذاشته است. کمد لباس این ستاره سبک خاص او را با اخلاق بصری آلبوم ترکیب کرده است رنسانس (به پولک‌های زیادی، نقره‌ای، لباس‌های گربه‌ای و ظاهر گهگاهی الهام گرفته از زنبور عسل فکر کنید).

این خواننده از هر دو برند معتبر – والنتینو، موگلر، بسیاری از الکساندر مک‌کوئین، در میان دیگران – و همچنین لیبل‌های کوچک‌تری مانند Anrealage و Brandon Blackwood استفاده کرده است. لباس‌های گربه‌ای Balmain و لباس‌های کوچک در تمام کمد لباس‌های تور او ثابت بوده‌اند (در ماه مارس، او با مدیر خلاق Olivier Rousteing برای طراحی یک خط مد لباس رنسانس برای این برند همکاری کرد) و همچنین قطعات تخیلی از Loewe. بیانسه تور خود را در اروپا آغاز کرد که او را در لندن، پاریس و شهرهای دیگر دیده است و آخرین آنها ورشو، لهستان در 28 ژوئن بوده است. او سپس به آمریکای شمالی خواهد رفت و آخرین قرار ملاقاتش در نیواورلئان، لوئیزیانا در 27 سپتامبر خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که لحظات بی‌شماری استایل دیگر در راه است—بنابراین، برای اینکه مطمئن شوید که یک نگاه را از دست ندهید، همچنان اینجا را بررسی کنید زیرا ما همه چیزهایی را که بیانسه در طول تور جهانی رنسانس پوشیده است بررسی می‌کنیم.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

بیانسه برای نمایش خود در لندن یک شماره روکساندا آبی سلطنتی سفارشی پوشیده بود. این قطعه ریف لباسی مشابه از مجموعه پاییز/زمستان 2023 این برند است.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

الکساندر مک کوئین تا کنون یکی از عناصر اصلی کمد لباس های رنسانس بیانسه بوده است. در اینجا، او یک لباس قرمز تیره دوزی سفارشی با چکمه‌های هماهنگ و دستکش‌های اپرا پوشید – تکراری از ظاهری مشابه از مجموعه پاییز و زمستان 2023 آنها.

جلیقه های نقره ای امضا شده Paco Rabanne کاملاً با زیبایی بصری رنسانس مطابقت دارند، بنابراین جای تعجب نیست که ستاره قطعه ای از این برند را انتخاب کند. او یک لباس مجلسی براق سفارشی برای نمایش خود در پاریس پوشیده بود.

این زن 41 ساله در لباس مجلسی آبی روشن و سفارشی برند نیویورکی براندون بلک وود ظاهری اثیری به نظر می رسید. او شماره خارج از شانه را با دستکش های اپرا و جواهرات نقره ای هماهنگ کرد.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

بیانسه برای شوی لندنی خود، ظاهری کاملاً بی‌سفید انتخاب کرد. بدنه قرمز دارای یک تاپ به سبک نیم تنه و 40000 کریستال هات فیکس قرمز در سراسر آن است.

بیانسه با کنار گذاشتن لباس‌های گربه‌ای که نیمه‌ی آخر کنسرتش را پر می‌کند، یک سری لباس‌های زیبا را برای بخش افتتاحیه برنامه‌اش انتخاب کرده است. در اینجا، او یک لباس سفید والنتینو با قطار و دستکش های اپرا به تن داشت.

این خواننده در طول تور خود از برند مستقر در لندن به نام دیوید کوما پوشیده بود – یکی از آنها این لباس کوتاه نامتقارن است که دارای حاشیه های درخشان و شانه های پهن است.

این ستاره یک ست نقره ای دو تکه از Loewe را برای چندین توقف در تور خود پوشیده است. در بالای آستین بلند، او یک سینه‌پشت قالب‌گیری شده را لایه‌بندی کرد و چکمه‌های نقره‌ای را گرد کرد.

این لباس بدن سفارشی دولچه و گابانا یکی از بسیاری از لباس‌هایی است که بیانسه با تم زنبور عسل پوشیده است (به هر حال دلیلی وجود دارد که او را ملکه B می‌نامند). این قطعه دارای گلدوزی های سیاه و زرد و همچنین دستکش های هماهنگ کننده اپرا است.

بیانسه رابطه دیرینه خود را با Olivier Rousteing از Balmain ادامه داد – در اینجا، او یک لباس کوتاه نقره ای نامتقارن، چکمه های ران بلند و عینک آفتابی بسته بندی شده بود.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

بیانسه تم زنبور عسل را در شب افتتاحیه تور خود در استکهلم حفظ کرد. او یک لباس گربه سفارشی موگلر با آنتن های بلند و عینک آفتابی حشره مانند پوشیده بود.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این ظاهر سفارشی الکساندر مک کوئین دارای گلدوزی آناتومیک با مهره و کریستال است. بیانسه این قطعه را در شب افتتاحیه در استکهلم پوشید.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

این کت و شلوار trompe l’oeil Loewe در طول تور این ستاره به یکی از محبوب ترین طرفداران تبدیل شده است. این قطعه سفارشی توسط مدیر خلاق این برند جاناتان اندرسون ساخته شده است و بازی بر روی لباس مشابهی است که اخیراً در باند فرود آمده است.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

بیانسه تا کنون چندین بار این کت و شلوار برش نقره ای برند فرانسوی Courrèges را پوشیده است.

کوین مازور/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

بیانسه و رقصنده‌هایش برای شب افتتاحیه لباس‌های رنگارنگ دیوید کوما به تن داشتند. لباسی که او با یک ژاکت بازتابنده پوشیده بود، از مجموعه بهار/تابستان 2023 این برند الهام گرفته شده است.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

بیانسه یکی دیگر از ظاهر سفارشی Balmain را پوشیده بود، یک کت و شلوار کت و شلواری با نقره‌دوزی امضای این برند.

بیانسه یک لباس تغییر رنگ از برند ژاپنی Anrealage به تن کرد که یکی از ظاهری تجربی تر این تور بود. این قطعه با قرار گرفتن در معرض نورهای فرابنفش رنگ تغییر می کند و الگویی شبیه شیشه رنگی را نشان می دهد.