کایلی جنر و ال فانینگ همان لباس مشکی را به فاصله چند روز می پوشند

کایلی جنر آخر هفته روز یادبود خود را صرف پرواز به پاریس کرد تا بیانسه را بگیرد. رنسانس تور جهانی با دوستان طبق معمول، چمدان‌هایش مملو از نگاه‌های نمایشی بود. اما در حالی که اغلب، انتخاب های سبک جنر بر روی پوست و جذابیت جنسی تأکید می کند، این ویترین اخیر زیبایی شناسی کلاسیک و شیک تری را به نمایش می گذارد. در واقع، یکی از لباس‌هایی که او در پاریس بیرون کشید، چند روز قبل توسط ستاره دیگری پوشیده شد، کسی که مظهر ظرافت جاودانه است، و این تغییر اخیر در کمد لباس جنر را ثابت می‌کند.

روز شنبه، جنر با دوستانش به خرید در پایتخت فرانسه رفت، اما علیرغم ماهیت معمولی این سفر، ستاره رئالیتی ظاهر بسیار خوبی داشت. جنر یک لباس میدی تاپ هالتر مشکی پوشیده بود که کمر کمی بریده شده و لبه های نامتقارن روی دامن داشت. ظاهری که از ارائه Bottega Veneta در پاییز/زمستان 2022 به دست آمده بود، سبکی به سبک هالیوود قدیمی داشت و جنر این قطعه را به سادگی، با پمپ های نوک چرمی مشکی از Lanvin، و همچنین کیف ساردین Bottega در مشکی و یک مدل طراحی کرد. یک جفت عینک آفتابی از برچسب ایتالیایی.

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

این ظاهر عالی است، به همین دلیل جای تعجب نیست که جنر اولین کسی نبود که آن را پوشید. درست یازده روز قبل، ال فانینگ با همان لباس بیرون آمد و این کار را در همان کشور انجام داد. این بازیگر قبل از جشنواره فیلم در کن با لباس سیاه Bottega midi دیده شد و به همان اندازه زیبا به نظر می رسید. او با ماهیت دهه 50 این قطعه بازی کرد، موهایش را به صورت کشی محکم جمع کرد و با لبی قرمز مایل به صورتی به پایان رساند، اگرچه با لوازم جانبی کمی لذت بیشتری داشت. فانینگ پاشنه‌های استوارت وایتزمن تزئین شده با کمان‌های کریستالی و همچنین کیف رنگارنگ الکساندر مک‌کوئین را اضافه کرد، که احتمالاً نشان‌دهنده اتفاقاتی است که بعداً در آن روز بازیگر زن روی فرش قرمز روی می‌دهد.

آرنولد جروکی/GC Images/Getty Images

در حال حاضر، به طور معمول جنر و فانینگ را در مورد استایل یکسان نمی‌دانند، بنابراین این واقعیت که آن‌ها یک لباس پشت به پشت می‌پوشیدند، قطعا تعجب‌آور است. با این حال، از آنجایی که Bottega کاملاً با آنچه ما در مورد سبک شخصی فانینگ می دانیم مطابقت دارد، این وضعیت بیشتر به جنر و تکامل احتمالی کمد لباس او صحبت می کند. جنر یادآور زمان خود در پاریس را با پوشیدن ظاهری نسبتاً جاودانه در همین راستا گذراند. ممکن است او در طول سفر خود به دنبال یک زیبایی شناسی خاص و کلاسیک باشد. یا، شاید، او نیز تماشا کرده است جانشینی، و او توسط یک حشره لوکس آرام گاز گرفته شده است.

با حسن نیت از Bottega Veneta