آیا پروتئین بیش از حد می تواند به موهای شما آسیب برساند؟ پنج کارشناس بررسی می کنند

وقتی صحبت از سلامت موها می شود، یکی از رایج ترین تصورات غلط این است که برای ترمیم موهای آسیب دیده در اثر درمان های شیمیایی و تغییر رنگ، به مقدار زیادی پروتئین نیاز دارید. (مکالمه در مورد استفاده یا عدم استفاده از محصولات غنی از پروتئین روی موهایتان در حقیقت از فوریه به بعد در فضای زیبایی با سردبیران، تأثیرگذاران و حتی پزشکان و دانشمندان متعددی که این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند، مطرح شده است.) اما اگر اگر از اکثر متخصصان مو بپرسید، آنها به شما خواهند گفت – در این مورد، پول بسیار خوبی است. استفاده بیش از حد از محصولات سرشار از پروتئین مانند باند سازها و ماسک های غنی از کراتین اغلب می تواند مضر باشد، موهای شما را زبرتر، مستعد آسیب دیدن و بدون شک خشکی می کند. شارون دورام، رنگ‌شناس برجسته شهر نیویورک، می‌گوید: «موهای کدر یک بیماری بسیار رایج است که من با مشتریانی که از باند ساز استفاده می‌کنند، می‌بینم. با گذشت زمان، این محصولات روی موها تجمع یافته و آنها را می پوشانند. پس از شامپو زدن و خشک شدن با حرارت، موها ترد و شکننده می شوند.

در حقیقت، موهای شما بیش از هر چیزی به آبرسانی مداوم نیاز دارند. و همانطور که به خوبی می دانید، بهبود موهای شما زمان می برد. برای شفاف‌تر شدن بحث اضافه بار پروتئین، با تعدادی از ماهرترین و مورد احترام‌ترین رنگ‌شناسان و استایلیست‌ها در هر دو سواحل مشورت کردیم. در زیر، آنها برخی از خردهای لازم برای مو را به اشتراک گذاشته اند، همراه با انتخاب های مورد نیاز خود برای حفظ موی مشتریان در پایدارترین و درخشان ترین حالت – مرطوب کننده ترین محصولاتی که به اصلاح اضافه پروتئین برای مو کمک می کنند.

از شامپوی شفاف کننده موثر استفاده کنید

شارون دورام، سالن سالی هرشبرگر نیویورک

دورام، رنگ‌ساز کهنه کار که جولیا رابرتز، ریس ویترسپون و پریانکا چوپرا را مشتریان می‌داند، می‌گوید: «حل مشکل مصرف بیش از حد پروتئین که اغلب می‌بینیم، به راحتی قابل حل است، اما می‌تواند زمان ببرد. دبلیو. اولین قدم استفاده از یک شامپو شفاف کننده عالی برای از بین بردن تجمع پروتئین روی مو است. دستور العمل ثابت من همیشه شامپو کردن با شامپو آووکادوی نعناع فلفلی فیلیپ بی است. موها شاداب و بی وزن می شوند و به مرور زمان حالت ارتجاعی آن باز می گردد. هر بار کار می کند.»

شامپویی برای بازگرداندن تعادل PH برای قفل های شما

لویی آنجلو، آرایشگر، نیویورک

آنجل، آرایشگر محبوب نیویورکی که با Gisele Bündchen، Catherine Zeta Jones و Naomi Campbell کار کرده است، می گوید: «وقتی موهای آسیب دیده از پروتئین بیش از حد آسیب دیده اند، بسیار مهم است که سطح pH را به درستی تنظیم کنید. “بعد از استفاده از یک شامپو شفاف کننده خوب، باید سطح مو را متعادل کنید. من به اکثر مشتریان مدل خود دستور می دهم که با Julien Farel Hydration Restore شستشو دهند و سپس اجازه دهند موها به طور طبیعی خشک شوند – بدون نیاز به نرم کننده! این پایه و اساس مناسب برای استایل روز بعد را فراهم می کند. این حدس و گمان را از موهای حیاتی می گیرد.»

شامپو و نرم کننده روزانه مرطوب کننده را به کار ببرید

نیک فلورس، رنگ نویس در سالی هرشبرگر لس آنجلس

شامپو و نرم کننده رطوبت شهری از شو Uemura همیشه برای من بهترین انتخاب است. و مواد تشکیل دهنده بسیار چشمگیر است. فلورس، که یال‌های سوفیا ریچی و جان مایر را می‌سازد، می‌گوید: این ماده بی‌خطر است، آلاینده‌های موجود در هوا را که می‌توانند در طول روز جمع شوند خلاص می‌کند و حاوی روغن مورینگا است که یک ماده مغذی مفید برای سلامت مو است. مهمتر از آن، شما هرگز نمی توانید خطر اشباع بیش از حد موهای خود را با پروتئین بیش از حد داشته باشید، زیرا هیچ یک از محصولات شو Uemura پروتئین ندارند.

برای از بین بردن تجمع پروتئین، یک درمان پیش رنگ سالن را ادغام کنید

مت رز، کالریست، لس آنجلس

رِز، رنگی که اخیراً بر فرش قرمز مت گالا با مو غالب شده است، می‌گوید: «من دائماً به مشتریانم هشدار می‌دهم که ماسک‌های پروتئینی را در زمان مصرف پیشنهادی رها نکنند یا از مواد سازنده پیوند استفاده بیش از حد نکنند، زیرا با گذشت زمان، پروتئین بیش از حد می‌تواند به مو آسیب برساند. به دنبال سیدنی سوینی، آلیسون ویلیامز، ریتا اورا و جرد لتو می گردد. من اغلب از شامپو Malibu C Un-Do-Goo استفاده می‌کنم و آن را دوست دارم تا تجمعات را از خدمات پیش رنگ موی مشتریانم پاک کنم. بلوندهایی که در اثر تجمع آب سخت و کلر رنگ تیره و کدر می گیرند از یک دور خدمات قبل و بعد از هایلایت کردن این شامپو بهره مند می شوند. اما من استفاده از شامپو در خانه را تشویق نمی‌کنم، زیرا PH مو را بالا می‌برد تا کوتیکول را برای رها شدن تجمعاتی که تا حدی وارد مو شده و به مرور زمان از آب حمام لکه‌دار شده است، افزایش دهد. طبق تجربه من، اگر بلافاصله پس از استفاده از شامپو از براق کننده مو استفاده نشود، موها کاملاً باز می مانند تا کلر و مواد معدنی آب سخت بیشتری نسبت به قبل دریافت کنند. اگر به دنبال استفاده از نسخه خانگی نرم‌تر و ایمن‌تر Un-Do-Goo هستید، Malibu C Hard Water Wellness Hair Remedy نیز یک گزینه عالی است.

از یک تهویه کننده با کیفیت / محافظ حرارت استفاده کنید

گریگوری راسل، آرایشگر، لس آنجلس

برای بهره مندی از تمام این مزایا، نیازی به لایه برداری روی محصولات در حین و بعد از حمام ندارید. آن را ساده و هوشمندانه نگه دارید، می گوید: گرگوری راسل، مردی که اغلب لحظات بی عیب و نقص مو را برای لیلی کالینز، آنیا تیلور-جوی و کلویه گریس مورتز تنظیم می کند. توصیه می‌کنم به‌جای دوبرابر کردن نرم‌کننده‌های بیش از حد و استفاده روزانه از محصولات باندینگ، روال معمول خود را اصلاح کنید تا موهایتان سنگین نشود. اسپری چندوظیفه ای چندوظیفه ای Pureology’s Pureology محصولی است که همه چیز را انجام می دهد و من اخیراً آن را دوست داشتم. برای رشته های شما طاقت فرسا نیست و با پروتئین های سنگین پر نشده است. این شامل انبوهی از مواد تشکیل دهنده است که باعث تقویت، محافظت در برابر حرارت و تارهای عالی برای به حداقل رساندن موخوره بدون توجه به آب و هوای موهای شما می شود.

وقتی هوس پروتئین دارید، به سراغ یک ماسک ملایم، مرطوب کننده و وگان بروید

اشلی استرایچر، آرایشگر مو، لس آنجلس

استرایچر، آرایشگر زیبایی مان های ریچل، می گوید: «من هرگز نتوانستم بیشتر محصولات پروتئینی و باندساز را به مشتریانم توصیه کنم، زیرا آنها به سادگی موهای شما را خشک می کنند تا به مرور زمان بشکنند. برازناهان، سارا پالسون و کیرنان شیپکا. “مواد شیمیایی مورد استفاده در بیشتر محصولات ساقه موی شما را پر می کند و باعث می شود که در ابتدا تا حدودی صاف شود. اما با گذشت زمان، تجمع پروتئین ها و پیوندهای خشن موهای شما را خشک می کند. ماسک موی Vegamour Hydr8 از کرماتین استفاده می کند که یک پروتئین ابریشم ایمن، بدون مواد شیمیایی و گیاهی است که ساقه موهای شما را با فرم طبیعی کراتین پر می کند. این می تواند موهای شما را صاف کرده و از داخل به بیرون آبرسانی کند، زیرا به دلیل «پیوند تطبیقی» که به نظر من برای قفل ها مفیدتر است. سیستم هیدراتاسیون با پروتئین های دیگر متفاوت است زیرا به ذرات کوچکتر می شکند و آنها را با یک لایه نازک لیپوزوم (چربی) محصور می کند که به اندازه کافی ریز است تا به آرامی شکاف های فولیکول های آسیب دیده مو را پر کند. تا زمانی که لیپوزوم ها به مقصد مورد نظر می رسند، لیپوزوم ها حل می شوند و پروتئین گیاهی حتی هنگام آبکشی مو به فولیکول متصل می شود – اما دوباره به آرامی.