بهترین محصولات زیبایی جدید که در ماه می 2023 راه اندازی شد

مدلی که سایه چشم نقره ای و لب قرمز پررنگی پوشیده است

عکس گرفته شده توسط Julien Martinez Leclerc، طراحی شده توسط Rae Boxer. مو اثر اولیویه شوالدر، آرایش توسط پیتر فیلیپس

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

با چنین طیف عظیمی از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست (با پشتوانه مشهور یا غیره) که هر ماه منتشر می‌شوند، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا جدیدترین مرطوب‌کننده، ریمل یا رژ لب واقعا ارزش خرید دارد؟ اینجاست که وارد می‌شویم. در سال 2023، W خلاصه‌ای ماهانه از بهترین محصولات زیبایی که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند منتشر می‌کند—تغییر دهندگان واقعی بازی که باید به خرید آنها فکر کنید. چه یک خبره مراقبت از پوست باشید، چه یک مجموعه‌دار مشتاق آرایش (محفوظ کننده مرزی) یا صرفاً به دنبال چیزی تازه برای افزودن به رژیم زیبایی خود هستید، اینها محصولات جدید مورد علاقه ما هستند که توصیه می‌کنیم آنها را در کارنامه خود بگنجانید.

از مدت ها قبل از رونق K-beauty، این خط مراقبت از پوست کره ای به طور مداوم محصولات قدرتمندی را برای زنان در سراسر جهان ارائه کرده است. تنها مهم ترین عنصر موجود در تمام محصولات آنها فرمول جینسینگ درجه بالا آنها است که اتفاقا جزء اصلی در آمپول روشن کننده تازه راه اندازی شده آنها است. این محصول با سرم روشن کننده غلیظ خود به زیبایی کار می کند و لکه های تیره و رنگدانه های سرسخت را هدف قرار می دهد تا درخشش بی عیب و نقص و یکنواخت را بازیابی کند.

این ابداع علمی از ابزار مو، فرهای نرم و درخشان را بدون آسیب رساندن به موهای شما فراهم می کند. با هر بار استفاده، Hairbeauron 27D، به لطف فناوری پیشرفته Bioprogramming، به قفل ها رطوبت و درخشندگی بیشتری می بخشد. این دستگاه برای کسانی که عاشق موج هستند، اما به دلیل داشتن موهای رنگ شده یا آسیب دیده مستعد آسیب هستند، ایده آل است. و اندازه فر 1.4 اینچی به بیشتر طول ها آن موج ساحلی دقیق و بدون زحمت و در عین حال ظریف را می دهد.

ژل چشم شانل، یک درمان قوی که خستگی و کم خواب ترین چشم ها را نجات می دهد، با استفاده از قدرت فوق العاده آبرسان گل کاملیا سفید، رطوبت را در سطح میکروسکوپی حفظ می کند. این محصول که از 91 درصد مواد طبیعی مشتق شده است، فرمولاسیونی درخشان برای صورت شما فراهم می کند.

اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که برای حفظ رنگ موی سرزنده بین قرار ملاقات ها تلاش می کنید، این ماسک چیزی جز موهبت الهی نخواهد بود. ماسک حالت دهنده سه دقیقه ای از عصاره دانه آفتابگردان و ویتامین E برای تسکین پوست سر تا انتهای موها استفاده می کند و قفل های نرم و لطیفی را ایجاد می کند.

این کرم ضد آفتاب رنگی کامل که پس از تقریباً ده سال وقفه در ایالات متحده مجدداً فرموله شده و عرضه شد، فیلترهای محافظتی 100 درصدی معدنی را با مزایای ضد پیری ارائه می دهد. مهمتر از آن، با ارائه پوششی زیبا و پوستی مخملی، به لباس های روشویی ما علاقه مند می شود.

این خط چشم ارزش هر دلار قیمتش را دارد. این لاینر با فرمول هوشمندانه به آرامی روی آن می‌چرخد تا نوک بال خوبی داشته باشد یا چشم دودی به زیبایی ترکیب شود. این یک رنگدانه قهوه ای تیره کامل است که رنگ های گرمتر چشم را صاف می کند و فاقد تالک، پارابن و فتالات است. همچنین آنقدر خوب ساخته شده است که از نظر دقت در کاربرد، واقعاً ضد احمق است.

منیزیم یک ماده معدنی شگفت‌انگیز است که به پوست شما کمک می‌کند تا بهترین حالت را داشته باشد. در این مایع حمام، منیزیم زیستی قوی با کمک ترپن های طبیعی که به نفوذ به پوست و بدن کمک می کنند، از طریق پوست جذب می شود. در حالی که به طور کلی شناخته شده است که منیزیم برای کمک به خواب، آرامش عضلات و کاهش تنش عالی است، این ماده معدنی شگفت‌انگیز همچنین به بازسازی سلول‌های پوست شما کمک می‌کند، از آکنه محافظت می‌کند و کورتیزول را برای کاهش التهاب کاهش می‌دهد. چهار پمپ برابر با دو فنجان سولفیت منیزیم است و فرمول آن حاوی اکالیپتوس تسکین دهنده، پالو سانتو و اسطوخودوس است تا اعصاب شما را آرام کند.

این خط آرایش تقریباً به اندازه کافی به رسمیت شناخته نمی شود، به خصوص با ریمل فوق العاده جدیدش که مژه ها را نیز تغذیه می کند. اکثر ریمل‌هایی که برای مژه‌های شما مفید هستند، پس از استفاده، حالت خمیری پیدا می‌کنند. در مورد این چنین نیست: به طور یکنواخت ادامه می یابد و دارای عصاره ارگانیک جوانه نخود است که با هر بار استفاده به مژه های سالم تر کمک می کند.

بدون شک راه اندازی ماه مورد علاقه ما. این صورتی روشن و زیبا با یک ضربه زدن ممکن است جایگزین ظاهر قرمز رنگ مورد علاقه شما در تمام طول سال شود. سه سال پس از ساخت، رنگدانه صورتی مات به طور خاص برای تقلید از بافت یک قاب تلفن صاف و سیلیکونی طراحی شده است. پررنگ است، در تمام طول روز ماندگاری دارد و روی لب‌ها نرم است. این خیلی خوب است و در 8 رنگ دیگر نیز موجود است.

مقدار کمی با این ژل صورت غنی از سرامید، پوست پرپشت و محافظ مانع می شود. محصول قهرمان، بتا گلوکان، خطوط را هیدراته می کند، خطوط را به حداقل می رساند و لایه های پوستی شما را به طور موثر تسکین می دهد. با قیمت کمتر از 14 دلار برای هر لوله، می‌توانید یکی را روی میز و یکی را در کیف خود نگه دارید تا در تمام تابستان استفاده کنید.