تیلور سویفت کفش امضا شده خود را برای تابستان پیدا کرده است

تیلور سویفت ظاهراً در دوران صندل خود است. این نوازنده 33 ساله در چند ماه گذشته هنگامی که در تور Eras اجرا نمی‌کرد (همچنین ظاهراً دوره‌های زیادی دارد) به شکل ظاهری کفش‌های ساده علاقه داشت. و در حالی که استایل او روی صحنه مملو از کت و شلوارهای گلدوزی شده و مانند آن است، لباس های روزمره او با لباس های کتانی، اکسسوری های خنثی، و صندل های بسیار بسیار برجسته است.

اگرچه بیشتر افراد از تصور صرف پوشیدن کفش‌های پنجه باز در حین راه رفتن در خیابان‌های شهر نیویورک خجالت می‌کشند، اما به نظر می‌رسد سوئیفت تابستان امسال در اپل بزرگ حضور داشته باشد. او به طور مکرر در استودیوی ضبط بانوی الکتریکی توقف می‌کند، جایی که بنا بر گزارش‌ها، در بین تاریخ‌های تور روی موسیقی جدید کار می‌کند. کمد لباس سوئیفت در طول سال‌ها ثابت مانده است (لباس‌های ماکسی، سیلوئت‌های ساده، لب‌های قرمز مشخص) اما انتخاب‌های اخیر سبک او لایه‌ای از سادگی را به همراه دارد.

او روز چهارشنبه یک لباس ماکسی مشکی با کمربند، یک جفت کراس بادی Masur Gavriel شتری و صندل هایی به سبک Birkenstock از Anine Bing پوشید. هفته قبل، سوئیفت دوباره کفش‌های دم باز پوشید، این بار یک جفت صندل چرمی Aeyde، نیم تنه و دامن کتان Ralph Lauren و همان کیف Mansur Gavriel را انتخاب کرد.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

همچنین به نظر می‌رسد سوئیفت با این قانون زندگی می‌کند: «اگر چیزی را دوست دارید، آن را در چندین سبک بخرید». انتخاب Aeyde به طرز وحشتناکی شبیه به جفت A.Emery بود که چند روز قبل از آن استفاده کرده بود. سوئیفت آن‌ها را با شورت جین مشکی R13 و باز هم یک دکمه کتانی به پایین ست کرد – تم را اینجا حس می‌کنید؟

و اگرچه کمد لباس تابستانی او مملو از صندل ها و لباس های خنثی شده است، برای یک شام بیرون با دوستان در ماه آوریل، سویفت شلوار جین Area (که دارای بریدگی پروانه ای در ران بود)، یک کیف کوچک نقره ای Paco Rabanne و یک بلند ساده مشکی را انتخاب کرد. آستین در حالی که مری جینز مشکی سوئیفت پاشنه بلندی داشت، اما مطمئناً با دیگر کفش‌های او که در ماه‌های اخیر الهام گرفته شده‌اند، مطابقت دارند.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

سوئیفت در اواسط تور Eras خود قرار دارد و آخرین ملاقاتش در 9 اوت در لس آنجلس، کالیفرنیا است. هفته گذشته، سوئیفت با آیس اسپایس در “کارما” همکاری کرد و روز بعد، خواننده رپ برای اجرای این آهنگ در طول کنسرت خود در استادیوم مت لایف مهمان شد.