فصل جمینی یعنی سخت کار کنید، سخت بازی کنید

خوش آمدید به دبلیو پیش بینی ماهانه طالع بینی مجله. ما امسال کاتالوگ چرخشی از اخترشناسان جوان را که بیشتر در مورد آنها صحبت شده است را وارد مجموعه خواهیم کرد و به هر شخصیت اجازه می دهد دیدگاه خود را در مورد آنچه در آینده برای همه نشانه ها خواهد آمد ارائه دهد. بعدی: Cole Prots، با نام مستعار jkitscole@، که دانش عمیق نجومی خود را با دوز سالم و واقعی برای نزدیک به 4 میلیون دنبال کننده خود در TikTok و Instagram ترکیب می کند.

سلام، دیوها! من کول هستم و خوشحالم که تمام جزئیات جذاب ژوئن را با شما به اشتراک می گذارم. ما چند ترانزیت جذاب در پیش داریم، که ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد، اما نترسید – ما قبلاً موقعیت های مشابهی را پشت سر گذاشته ایم. اول، پلوتون به طور خلاصه در یازدهم در طول رتروگراد مداوم خود به برج جدی بازخواهد گشت. سپس به ترتیب در روزهای 17 و 30، زحل و نپتون قهقرایی خود را آغاز خواهند کرد. رتروگرادها به ما کمک می کنند تا در گذشته فکر کنیم تا ما را به جلو سوق دهد، اما هنوز هم می تواند برای بسیاری از افراد ناراحت کننده باشد. اگر در اردوگاه دوم هستید، قدرت سه “RE” را به خاطر بسپارید: مرور، بررسی مجدد و انجام مجدد.

اما تا ژوئن چیزهای بیشتری از صرفاً قهقرایی وجود دارد. موضوع این ماه «سخت کار کنید، سخت بازی کنید» است، بنابراین حتماً خورشید، ماه و نشانه های طلوع خود را بررسی کنید تا درک جامعی از آنچه در این ماه انتظار دارید به دست آورید.

برج حمل

ژوئن پتانسیل هیجان انگیزی برای پذیرش ریسک ها و خود واقعی تان دارد. ماه کامل در قوس شما را دعوت می کند تا در باورهای خود فکر کنید و آنچه را که از آن بزرگ شده اید در نظر بگیرید و به شما این امکان را می دهد که خود واقعی خود را واقعی تر نشان دهید. کمی وقت بگذارید و در مورد از بین بردن لایه های قدیمی فکر کنید، زیرا این ماه فرصتی برای کشف جنبه های پنهان شخصیت شما است که ممکن است قبلاً کاوش نکرده باشید. از این فرصت برای رها کردن چیزی که دیگر به شما خدمت نمی کند، استقبال کنید و اصیل ترین نسخه خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

ثور

برج ثور آماده باش، زیرا این ماه چشم اندازهای هیجان انگیزی را برای سفر حرفه ای ات به همراه دارد. ماه نو در جوزا زمینه را برای بحث در مورد عناصر تازه ای فراهم می کند که می توانند در زندگی شما گنجانده شوند تا به شما در دستیابی به موفقیت مالی کمک کنند. علاوه بر این، لحظه ای را به تفکر در مورد شغل خود اختصاص دهید و سطح رضایت خود را ارزیابی کنید. در حالی که پلوتون برای مدت کوتاهی به درون برج جدی بازمی گردد، زمان آن فرا رسیده است که به هر گونه از خود ارضایی رسیدگی کنید و بادهای تغییر را در آغوش بگیرید. اکنون بهترین زمان برای ارزیابی مجدد اهداف حرفه ای بلندمدت و برداشتن گام های لازم برای تبدیل آنها به واقعیت ملموس است. بیایید آن رویاها را محقق کنیم!

جوزا

جوزای عزیز، به ماه اختصاص داده شده برای به دست آوردن دیدگاه در مورد روابط خود خوش آمدید. ماه کامل خانه هفتم شما را زیبا می کند و از شما دعوت می کند تا کیفیت ارتباطات خود را ارزیابی کنید. به عنوان یک جوزا، در طبیعت شما این است که آینه ای برای دیگران باشید، اما از این فرصت استفاده کنید و در روابطی که بدون زحمت می توانید خود واقعی خود باشید، فکر کنید. در همین حال، زحل از طریق خانه 10 شما به عقب برمی گردد و به شما یادآوری می کند که بر نحوه ارائه خود به دیگران تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که به جای مطابقت با آنچه فکر می کنید دیگران انتظار دارند، در نوری که می خواهید دیده می شوید. از این فرصت برای پرورش ارتباطات معنادار و در عین حال وفادار ماندن به خودتان استقبال کنید.

سرطان

سلام، سرطان، وقت آن است که با آن عادات بد آزاردهنده خداحافظی کنید و شروع به تنظیم نیازهای بدن خود کنید. قدرت روشنایی ماه کامل نشان می دهد که در کجا ممکن است به دلیل اختلالات روتین از مراقبت از خود غافل شده باشید. نترسید، زیرا این فرصتی شگفت‌انگیز برای پذیرفتن چیزهای جدید و سرمایه‌گذاری خارج از منطقه آسایش شماست و راه را برای تغییراتی که می‌خواهید هموار می‌کند. همانطور که ماه پیش می‌رود، شما واقعاً به خودتان خواهید رسید، به‌خصوص با وجود چندین سیاره که قلمرو سرطان را زیبا می‌کنند. از این لحظه برای ارزیابی آنچه دیگر در زندگی روزمره به شما خدمت نمی کند استفاده کنید و به شما این امکان را می دهد که بدون استرس غیر ضروری از فصل سرطان لذت ببرید. برای درخشش آماده شوید.

لئو

این ماه قبل از اینکه به سرعت آرام‌تری برسید، با هیجان شروع می‌شود. پس ادامه بده، کمی افراط کن – من به شما اجازه می دهم! خیلی خوب است که کمی سرگرم شوید و جنبه اجتماعی خود را در آغوش بگیرید، اگر زمان مناسب به نظر می رسد. به خصوص در ابتدای ماه، زیرا ممکن است بعداً اوضاع تغییر کند و ممکن است خود را به دنبال تنهایی و دور شدن از کانون توجه کنید. نکته کلیدی برای شما در این ماه این است که با خواسته های قلبی خود در مورد اینکه چقدر معاشرت به شما احساس درستی می کند و می خواهید وقت خود را با چه کسانی بگذرانید، هماهنگ شوید. پاسخ ممکن است شما را غافلگیر کند و تا پایان ماه، حتی ممکن است دوستان جدیدی را برای لذت بردن با آنها پیدا کنید. پس برای چیزهای غیرمنتظره باز باشید و اجازه دهید ماه با شگفتی های لذت بخش پیش برود.

باکره

آماده باشید، زیرا این ماه فرصت‌های قابل توجهی برای تأمل در روابط خانوادگی و تقویت پیوندهای قوی‌تر دارد. به یاد داشته باشید که خانواده می تواند هم مربوط به خون باشد و هم برگزیده، بنابراین چند لحظه به این فکر کنید که کدام رابطه می تواند از توجه بیشتر بهره مند شود. علاوه بر این، منتظر تغییراتی در زندگی خانگی خود باشید. وقت خود را به بی نظمی اختصاص دهید، وسایل غیر ضروری را که مانع سادگی می شوند کنار بگذارید. با ایجاد یک محیط شفاف و امن، تجربه روزانه خود را بهبود خواهید بخشید. از این فرصت برای ایجاد هماهنگی در خانواده خود و ایجاد یک پناهگاه آرام برای خود استقبال کنید.

ترازو

به یک مرحله مهم خوش آمدید: وقت آن است که در مورد مراقبت از خود فکر کنید، لیبرای عزیز. شما تمایل طبیعی به ایجاد آرامش و تعادل در زندگی دیگران دارید، اما فراموش نکنید که خودتان را بررسی کنید. از این فرصت استفاده کنید و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. علاوه بر این، ذهنی باز داشته باشید و اطراف خود را با افرادی محاصره کنید که به شما انگیزه می دهند که خارج از چارچوب فکر کنید و افق های خود را گسترش دهید. همراهی با کسانی که رشد شخصی شما را تشویق می کنند را بپذیرید. بیایید با هم تعادل خود را تقویت کنیم و در عین حال مرزهای ذهن خود را گسترش دهیم. برای یک سفر خودشناسی و دیدگاه های جدید آماده شوید!

عقرب

عقرب، شما یک ماه فوق العاده را از نظر مالی در پیش دارید. ژوئن قدرت روشنایی ماه کامل را به ارمغان می آورد و شما را به سمت همسویی مسائل پولی هدایت می کند. به یاد داشته باشید، بسیار مهم است که در هزینه های خود زیاده روی نکنید. با نزدیک شدن به ماه جدید، به سرمایه گذاری استراتژیک فکر کنید که می تواند راه را برای موفقیت مالی بلندمدت هموار کند. علاوه بر این، با زیباتر شدن صحنه ناهید، زمان مناسبی برای گفتگو در مورد آرزوهای حرفه ای خود و ترسیم مسیر خود به سمت جایی است که می خواهید به آن بروید. پس انرژی فراوانی را در آغوش بگیرید و از فرصت های مطلوبی که در راه شماست استفاده کنید. برای انجام برخی حرکت های پولی آماده شوید و آینده مالی خود را در مسیر درست هدایت کنید.

قوس

اگر میل به تغییر در زندگی عاشقانه خود داشتید، وقت آن رسیده است، دوست من! این ماه پتانسیل شکوفایی روابط جدید را در خود دارد، اما همچنین فرصتی خارق‌العاده برای نگاهی دقیق‌تر به خودتان و شناسایی عواملی که ممکن است در گذشته مانع ایجاد ارتباطات واقعی شده‌اند، ارائه دهد. اجازه دهید این ماه به عنوان یادآوری برای ارزیابی ارتباط با خود و توانایی شما در ارتباط با دیگران باشد. اگر عشق چیزی است که به دنبال آن هستید، موتور را بالا ببرید و دریچه گاز را تمام کنید. وقت آن است که ماجراجویی را در آغوش بگیرید و ارتباطات معناداری ایجاد کنید. پس دست و پنجه نرم کنید و برای یک سواری هیجان انگیز در بزرگراه عشق آماده شوید!

برج جدی

آماده باشید، زیرا این ماه بازدید از پلوتون را به نشانه شما می آورد و به شما یادآوری می کند که تحول کاملاً مشکلی ندارد. علیرغم اینکه یک علامت ثابت نیستید، شما دارای سرسختی هستید که می توانید حتی با استوارترین اعضای زودیاک رقابت کنید. شما اغلب به خودتان فشار زیادی وارد می کنید و انتظارات زیادی دارید. با این حال، پلوتون از شما می‌خواهد که این انتظارات را رها کنید و به خودتان فضایی بدهید تا به روشی که واقعاً نیاز دارید رشد کنید. در این ماه کمی آشفتگی را در آغوش بگیرید و به عنوان خود واقعی و بدون فیلتر خود ظاهر شوید. نیاز به کمال را کنار بگذارید و اجازه دهید عیوب زیبایتان بدرخشند. وقت آن است که سفر تحول آفرین خود را در آغوش بگیرید و قدرت واقعی وجودتان را آزاد کنید.

دلو

برای شعله ور کردن شور و شوق در زندگی خود آماده شوید، زیرا این ماه زمان درخشش شماست. ما یک ماه نو داغ در پنجمین خانه لذت داریم، همراه با زهره که خانه هفتم روابط شما را زیبا می کند. این چراغ سبز کیهانی شما است که به شدت در هر چیزی که شما را شاد می کند، افراط کنید. به یاد داشته باشید، کلید این است که به دنبال آنچه می خواهید بروید. اگر آن را می خواهید، می توانید آن را کاملاً داشته باشید. انرژی بازی کائنات را در آغوش بگیرید، به دنبال خواسته های خود باشید و از این ماه هیجان انگیز حداکثر استفاده را ببرید. آماده باشید تا خود پر جنب و جوش و پرشور خود را آزاد کنید و تجربیاتی را خلق کنید که قلب شما را به اوج می رساند.

ماهی ها

گوش کنید، زیرا این ماه ممکن است عشق سختی را برای شما به ارمغان بیاورد – اما این همه به نفع خودتان است! برای اطمینان از دست نخورده بودن شبکه های ایمنی خود، آن را یک ضربه ملایم از سوی کیهان در نظر بگیرید. لحظاتی را به بررسی خانه خود اختصاص دهید تا اطمینان حاصل شود که ثبات و راحتی لازم را در هنگام چالش برانگیز شدن زندگی دارید. علاوه بر این، از بیان نیازهای خود با اطرافیان خود دریغ نکنید. این زمان فوق‌العاده‌ای برای التیام زخم‌های پنهان با قدم گذاشتن شجاعانه در تجربه‌های جدید است. فرصت رشد و خودشناسی را در آغوش بگیرید. به یاد داشته باشید، حتی در مواجهه با چالش‌ها، شما این قدرت را در درون خود دارید که پیشرفت کنید. دست و پنجه نرم کنید و با روحیه ای انعطاف پذیر با سفر روبرو شوید – این را دارید.

تاریخ های کلیدی

3 ژوئن – ماه کامل در قوس

5 ژوئن – زهره وارد لئو می شود

11 ژوئن – پلوتون رتروگراد دوباره وارد برج جدی می شود

11 ژوئن – عطارد وارد جوزا می شود

17 ژوئن – زحل در حوت به قهقرا می رود

17 ژوئن – ماه نو در جمینی

21 ژوئن – خورشید وارد سرطان می شود

26 ژوئن – عطارد وارد سرطان می شود

30 ژوئن – نپتون در حوت به قهقرا می رود