امیلی راتایکوفسکی در شهر نیویورک جلیقه ای به سبک نیم تنه پوشید

اگر اکنون که تابستان است قصد داشتید آن جلیقه های کت و شلوار دوران مدرسه را کنار بگذارید، ظاهر جدید امیلی راتایکوفسکی باعث می شود آنها را جلوی کمد خود نگه دارید. روز پنجشنبه، این مدل و نویسنده در حالی که در شهر نیویورک بود، جلیقه ای به سبک مشکی پوشید.

انتخاب Ratajkowski دارای یقه‌ای شیب‌دار و یک شبح رنگی بود که با یک سری بسته‌بندی بسته می‌شد. او جلیقه بدون آستین (که پشتی نیمه باز داشت) را با یک شلوار کوتاه و کفش ورزشی سوپرگا سفید ست کرد. از نظر لوازم جانبی، راتایکوفسکی با یک آویز استیشن و یک کیف مینی چرم قهوه‌ای روی شانه‌ها رفت.

در حالی که جلیقه‌های ژاکت در چند سال گذشته دوباره احیا شده‌اند، جلیقه‌های کت و شلوار، مانند جلیقه‌هایی که در دهه 80 رواج یافتند، در باندهای فرودگاه اخیر و حتی ستاره‌هایی مانند Zendaya و Timotheé Chalamet پرطرفدار شده‌اند. بله، این سبک برای بسیاری از کمد لباس های اصلی است، اما انطباق ناگهانی آن توسط بازیگران مد قدرتمند قطعاً قابل توجه است.

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

این اولین باری نیست که راتایکوفسکی نیز مد روز را می پوشد. و در مد واقعی EmRata، او بسیار جلوتر از روند بود. در سال 2021، او جلیقه سنتی تری را به تن کرد که با یک دامن کوتاه همسان پوشیده بود.

چند ماه بعد، هنگام شرکت در نمایش توری برچ در مد نیویورک، راه رسمی را طی کرد و یک جلیقه خاکستری تیره و یک جفت شلوار گشاد را انتخاب کرد. جلیقه های سه گانه راتاجکوفسکی تطبیق پذیری این قطعه را به نمایش می گذارد و شاید دلیل این که این جلیقه به این سرعت در حال بازسازی است.

ملودی جنگ/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

جدا از استایل خیابانی خیره‌کننده‌اش، راتایکوفسکی پادکست خود را راه‌اندازی کرد زیاد کم در سال گذشته مهمانانی مانند مارک جیکوبز، جولیا فاکس و دوناتلا ورساچه حضور داشتند. برند او Inamorata اخیراً با مارسلو گایا، طراح برچسب Mirror Palais، برای یک مجموعه کپسولی لباس شنا با الهام از برزیل همکاری کرد.