آماندا سیفرید یک ست مدرن را در یک ست کت و شلوار بی‌نظیر قرار می‌دهد

آماندا سایفرید ممکن است به رفتارهای الیزابت هلمز برای بازی در آن تسلط داشته باشد ترک تحصیل، اما آخرین گروه او به نظر می رسد که مستقیماً از مجموعه جدا شده است بی خبر– به طور خاص، کمد لباس مشهور قهرمان فیلم، شر هوروویتز. این بازیگر که روز سه‌شنبه وارد استودیوی ABC News در شهر نیویورک شد، یک ست دو تکه شطرنجی الهام‌گرفته از دهه 90 را به تن کرد که با یک جفت عینک آفتابی مشکی و کفش‌های پاشنه چرمی تزئین شده بود.

ظاهر رنگارنگ سایفرید یادآور کت و شلوار دامن چهارخانه دولچه و گابانا هوروویتز است که از آن زمان مترادف با فیلم 1995 شده است. همه افراد از اولیویا رودریگو گرفته تا هری استایلز در طول سالیان متمادی تغییرات سبک خود را در این گروه ایجاد کرده‌اند و با قضاوت بر اساس فیدهای سالانه اینستاگرام، این یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های هالووین در بین دختران مد است. سایفرید بیشتر همین کار را انجام داد و به جای دامن مینی اصلی هوروویتز، اجرای خود را با یک کت و شلوار به سبک پپلوم و یک جفت شورت انتخاب کرد.

ریموند هال/GC Images/Getty Images

ظاهر زرد روشن در دقایق ابتدایی ظاهر می شود بی خبر و توسط هورویتز از طریق کمد کامپیوتر دیجیتال رشک برانگیز او انتخاب شده است. ظاهر هوروویتز پشت به مدرسه دارای یک کت شانه پهن است که روی یک تی شرت سفید بریده شده و ژاکت کش باف پشمی به همان رنگ قرار گرفته است. او ظاهر را با جوراب‌های بلند تا زانو و مری جینز سفید کامل کرد.

CBS Photo Archive/CBS/Getty Images

سایفرید، بازیگر نقش کارن اسمیت در دختران بدجنس (که رقیب هستند بی خبر به دلیل قد و قامتش در فرهنگ عامه) این ظاهر را برای ظاهر به تن می کرد صبح بخیر آمریکا. این بازیگر 37 ساله درباره نقش آینده خود در این فیلم صحبت کرد اتاق شلوغ، یک تریلر روانشناختی که در آن او در کنار تام هالند بازی می کند.

این مینی سریال در دهه 70 شهر نیویورک ساخته می شود و مرد جوانی (با بازی هالند) را دنبال می کند که مرتکب یک رشته جنایات شده و بازپرس (سیفرید) که وظیفه حل آنها را بر عهده دارد. سیفرید گفت: “تام هالند در حال انجام کاری بسیار متفاوت و بسیار چشمگیر است.” من نمی توانم منتظر بمانم تا مردم قطعات پازل را در هر قسمت از شخصیت من دریافت کنند.