سیدنی سوینی یک ست کت و شلوار هماهنگ تام براون می پوشد

سیدنی سوینی کسی نیست که برای مدت طولانی در یک حالت مد قرار بگیرد. در حالی که او رضایت شخصیت مدی ممکن است سبک مشخصی داشته باشد، بازیگر زن به طور چشمگیری همه چیز را در زندگی واقعی تغییر می دهد. بنابراین یک هفته پس از پوشیدن یک لباس دراماتیک پر زرق و برق شیاپارلی روی فرش قرمز، سوئینی با کت و شلوار تام براون نعناعی ترکیب شد تا درباره آخرین نقش خود در این فیلم صحبت کند. واقعیت بر نمایش امروز.

مجموعه تطبیق به قلمرو آماده (و شاید حتی هسته گلف؟) تغییر می کند، زیبایی شناسی که براون در طول دوران حرفه ای خود از آن دفاع کرده است. دارای یک دامن چین‌دار کوچک (که دارای لوله‌های سفید و چندین لایه در سرتاسر آن است) و یک کت بلیزر ساده که روی دکمه‌ای واضح به پایین کشیده شده است. دامن یک عنصر شگفت‌انگیز اضافه داشت – وقتی سوینی حرکت کرد، رنگ سبز عمیق‌تری در زیر سایه روشن‌تر که چین‌های اصلی را تشکیل می‌داد، نمایان شد.

سوئینی با کفش‌هایی که به شکل جوراب‌های مچ پا سفید در زیر یک جفت پاشنه مشکی پوشیده می‌شد، حال و هوای آماده‌سازی خود را ادامه داد. و از آنجایی که بدون اکسسوری‌های مناسب، ظاهر تام براون نخواهد بود، سوینی ظاهر را با یک کراوات سفید ساده که در کت بلیزر او قرار گرفته بود، کامل کرد.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

در حالی که گروه تام براون از مجموعه ظاهری جدید او جدا شده است، سوینی برند آمریکایی را در گذشته در چرخش نگه داشته است. برای یک رضایت در رویداد پنل FYC در ماه دسامبر، این بازیگر کت و شلوار کت و شلوار خود را با یک کت مشکی و یک لباس کوتاه کامل با یقه پیتر پن از برچسب ادامه داد.

جف کراویتز/فیلم مجیک/گتی ایماژ

سوینی در برنامه صبحگاهی حضور داشت تا نقش خود را به عنوان برنده واقعیت در آن تبلیغ کند واقعیت، که امروز در HBO Max پخش شد. این فیلم بر اساس متن بازجویی FBI از وینر است که به دلیل انتشار غیرمجاز اطلاعات دولتی در سال 2018 به پنج سال زندان محکوم شد.

سوینی در مورد Winner گفت: “او بسیار پیچیده است.” و وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواندم، هرگز چیزی را نخواندم که مستقیماً از رونوشت‌ها گرفته شده باشد. حتی یک کلمه هم تغییر نکرده است، این بازجویی واقعی FBI است.