ست بافتنی همسان اما استون یک ترند تابستانی جدید است

دو تابستان گذشته کلاه‌های سطلی بافتنی و قلاب‌بافی‌های قلاب‌دوزی شده با خود (به معنای واقعی کلمه) مطابقت داشتند. روز چهارشنبه، گروه هماهنگ اما استون، جدیدترین مدل لباس بافتنی را معرفی کرد: ست های هماهنگ. استون با حضور در نمایشگاه کروز لویی ویتون در ایزولا بلا (جزیره ای در سواحل ایتالیا) یک ست دو تکه بافتنی مشکی پوشید.

ماهیت تنفسی قطعات هماهنگ کننده، که دارای جزئیات چشمک طرحدار بود، برای محیط جزیره ای نمایش ایده آل بود. استون ژاکت برش خورده و دامن برش خورده را روی لباس‌های زیر همرنگ خود قرار داد (در کن، سوتین‌های اکسپوز یکی دیگر از ترندهای آشکارکننده پوست بود که اخیراً تجدید حیات کرده است).

در حالی که لباس بافتنی یا ست های همسان لزوماً به خودی خود پیشگام نیستند، تغییر اخیر از تکه های جداگانه به مجموعه های کامل قابل توجه است. سهولت خاصی با یک ست همسان ارائه می شود، و مانند استون که به نمایش گذاشته شده است، به راحتی می توان لباسی را در اطراف خود ساخت – او ظاهر را با پلتفرم های سفید، یک کیف ساده لویی ویتون و یک گردنبند شیک تزئین کرد.

Lorenzo Palizzolo/Getty Images Entertainment/Getty Images

در حالی که استون پالت رنگی خود را نسبتاً کم رنگ نگه می داشت، آیریس لا همه چیز را تغییر داد. تنها یک پرواز کوتاه دورتر، لاو در حالی که خارج از کن بود و در کن بود، قدرت خود را در گفتمان مجموعه‌ای مشابه امتحان کرد. مدل و دختر سادی فراست و جود لا یک شلوار پولو و پالازو به رنگ سبز روشن Simon Miller x Mango پوشیده بود.

او تاپ شلواری را که یقه‌ای کشیده داشت، روی شلوار گشادش (متأسفانه به نظر می‌رسید که زیر کفش‌هایش کشیده می‌شد) کشیده بود. یک کراس بادی سبز، با رنگ لیمویی روشن‌تر، اکسسوری انتخابی لاو و همچنین یک جفت عینک آفتابی ساده مشکی بود.

در حالی که استون و لاو برخی از جدیدترین تامین کنندگان شوق ست همسان هستند، آنها در باندهای بهار/تابستان 2023 نیز در برندهایی مانند Blumarine، Acne Studios و Bottega Veneta حضور داشتند. در حالی که نسخه‌های باند فرودگاه ممکن است آزمایشی لمسی باشند، اما مطمئناً نشان می‌دهند که بافتنی‌ها به شکل بزرگی بازگشته‌اند. و به طور خاص، به صورت جفت.

بلومارین بهار/تابستان 2023

سرگرمی Estrop/Getty Images/Getty Images

آکنه استودیو بهار/تابستان 2023

ویکتور ویرجایل/گاما رافو/گتی ایماژ

Bottega Veneta بهار/تابستان 2023

WWD/Penske Media/Getty Images