بهترین واکنش های توییتری به بازگشت کیم کاترال در نقش سامانتا جونز

جنسیت و شهر طرفداران باید بیش از یک دهه منتظر بمانند از آخرین باری که بازی‌های بی‌نظیر مرد روابط عمومی سامانتا جونز در این سریال نمادین ظاهر شد – اما روز چهارشنبه، این انتظار بسیار کوتاه‌تر شد. مطابق تنوعکیم کاترال نقش خود را در نقش جونز در فیلم کوتاهی برای فصل دوم بازی خواهد کرد و درست مثل آن، راه اندازی مجدد HBO Max که اولین بار در سال 2021 به نمایش درآمد.

گزارش شده است که کاترال این صحنه را (که در پایان فصل، در ماه اوت پخش خواهد شد) در ماه مارس در مجموعه‌ای به قدری محرمانه فیلم‌برداری کرد که بنابر گزارش‌ها، نام او در برگه تماس وجود نداشت. تنوع همچنین این مدت طولانی را گزارش می کند جنسیت و شهر پاتریشیا فیلد، طراح صحنه و لباس، علیرغم اینکه در صحنه حضور نداشت، سبک کاترال را برای صحنه‌اش انتخاب کرد و درست مثل آن تا آن نقطه

کاترال با بازیگران اصلی سریال، به خصوص سارا جسیکا پارکر، و مایکل پاتریک کینگ، مجری برنامه، روابط متزلزلی داشته است. در سال 2016، این بازیگر کانادایی اظهار داشت که هرگز نقش خود را در نقش جونز تکرار نخواهد کرد، اما هی، همه چیز تغییر می کند.

این بازیگر صحنه را در یک مجموعه بسته، بدون صحبت یا دیدن هیچ یک از بازیگران فیلمبرداری کرد و ظاهر او نسبتا کوتاه خواهد بود. جونز که در سال به لندن نقل مکان کرد و درست مثل آن، گفتگوی تلفنی کوتاهی با شخصیت پارکر، کری برادشاو خواهد داشت.

و در حالی که این صحنه تا تابستان پخش نخواهد شد، نیازی به گفتن نیست، این اعلامیه طرفداران سرسخت سریال را شوکه کرد (اما بیشتر خوشحال کرد) که عاشق نقش کاترال از جونز در شش فصل اصلی شدند. در توییتر، کاربران از فداکاری کاترال به سریال تحسین می‌کنند و در مورد دستمزد (احتمالاً بالا) او حدس می‌زنند و پیش‌بینی می‌کنند که تماس تلفنی بین جونز و برادشاو چگونه خواهد بود.