فرهای جی لو، کوتاهی کیم کی: 8 مدل موی افراد مشهور، توضیح داده شده

تارهای شیک کیم، موهای خیس مگان، فرهای بمبی جنیفر. همانطور که سلبریتی ها ظاهر آرایش ما را دیکته می کنند، مدل موهایشان، رنگ ها و استایل هایشان هم دائماً اسکرین شات می شود، ذخیره می شود و به عنوان الهام بخش برای جلسات استایل سازی آینده نیز پین می شود. اما ما متوجه شدیم – برخی از ظاهرها می توانند کاملاً ترسناک باشند. (به هر حال، هر یک از ما یک استایلیست با استعداد در شماره گیری سریع نداریم.) بنابراین، برای تجزیه این سبک های نمادین و موارد دیگر، تصمیم گرفتیم مستقیماً به سراغ منابعی برویم که آنها را ایجاد کرده اند تا داستان پشت ظاهر را یاد بگیریم، و مهمتر از همه، چگونه می توانیم آن را در خانه به دست آوریم.

فرهای جفتی جی لو در نیمه‌تیم شو سوپر بول 2020

عکس از Focus on Sport/Getty Images

این فرهای وا-وا-ووم ممکن است کمی زمان و تلاش لازم را داشته باشند، اما آب آن ارزش فشرده کردن را دارد. کریس اپلتون، آرایشگر مشهور مو، استعدادی است که در پشت سر گذاشتن و غذا خوردن است دبلیو چگونه او این سبک را ایجاد کرد: «این ظاهر را با موهای خیس شروع کردم و برای مبارزه با گرمای میامی یک درمان ضد وز اضافه کردم. سپس قبل از شروع اکستنشن و فر کردن موها را سشوار کشیدم، فقط برای اینکه ظاهری براق و ابریشمی داشته باشم. من هنگام ایجاد این ظاهر از یک روش دوبار فر استفاده کردم، از یک اتوی کوچکتر برای ایجاد فر و یک اتو بزرگتر برای ایجاد آن ظاهر بمب. در حالی که برخی ممکن است این فرآیند را خسته‌کننده بدانند، استفاده از دو اتوی فرهای مختلف برای ایجاد این فرهای بزرگ یک ضرورت است.

موی دهه 90 کاردی بی در اجرای جوایز موسیقی آمریکا در سال 2021

جوایز موسیقی آمریکا 2021 در طول اجرای «Tomorrow 2» مجری کاردی بی، قصیده ای از هیپ هاپ دهه 90 را با سبکی نیمه به بالا و نیمه پایین برگزار کرد. ظاهر غیرقابل انکار توسط آرایشگر مشهور میا جکسون، که به طور حرفه ای با نام Toyko Stylez شناخته می شود، ایجاد شده است. جکسون که در طول سال‌ها ظاهرهای متعددی برای خواننده رپ ایجاد کرده است، می‌گوید: «ما می‌خواستیم کاری انجام دهیم که سرگرم‌کننده و در عین حال جالب باشد و همچنان نماد کاردی باشد. “لباس او بسیار الهام گرفته از موتور بود، بنابراین ما یک مدل موی غیرمنتظره می خواستیم که ظاهر کلی را تکمیل کند.”

جکسون اضافه می‌کند که سبک بد بو و کمی تند با استفاده از یک کلاه گیس سفارشی که جکسون اکستنشن‌های 40 اینچی را به آن اضافه کرده بود، به دست آمد تا کاردی بتواند موها را بچرخاند و فقط با آن سرگرم شود. اگر از این کلاه گیس بدون کلاه گیس استفاده می‌کنید، جکسون می‌گوید ابتدا موهای خود را با یک شامپو و نرم‌کننده غنی از رطوبت آماده کنید تا فرآیند سشوار کشیدن و صاف کردن خود را آسان‌تر کنید. سپس، برای از بین بردن موخوره و ایمن کردن لبه های سرکش، جکسون پماد Styling CURLS Protect Me Edge را توصیه می کند. قسمت بالایی مو را به سمت بالا بکشید تا یک دم اسبی نیمه رو به بالا داشته باشید تا جلوه ای سیخ دار داشته باشید، و برخی از قطعات را به صورت کلاف بپیچانید و آنها را به پایه محکم کنید.

تقریباً به اندازه طول ران نمادین؟ چتری های عمیق کنار هم. اگر چتری ندارید (یا چتری شما به اندازه کافی بلند یا پر نیست)، جکسون توصیه می‌کند برای جلوگیری از هر گونه شکاف در این ناحیه، موهای اکستنشن اضافه کنید.

ظاهر شیک با امضای کیم کارداشیان

در حالی که ورود کیم به صحنه سلبریتی ها باعث شد تا به فرهای شاداب و قسمت میانی او خیره شویم، موهای نرم و براق او به همان اندازه نمادین است. اپلتون فاش می‌کند که کلید این ظاهر، مبارزه با موخوره و داشتن ظاهری صاف و براق است. برای انجام این کار روی کیم، اپلتون ابتدا به یال او یک درمان حالت دهنده عمیق با Olaplex شماره 3 Hair Repair Perfector می دهد. اپلتون می گوید: «من همچنین اسپری Color Wow Dream Coat Supernatural را اضافه کردم تا به موها کمک کنم براق به نظر برسند. “این مدل به طرز شگفت انگیزی با موهای بافت کیم کار می کند.”

مدل موی نیمه به بالا و نیمه پایین خلو کارداشیان

چیزی در مورد مدل موی نیمه به بالا و نیمه پایین وجود دارد، همانطور که توسط Khloe Kardashian، که اغلب این مدل را تکان می دهد، گواه آن است. برای اپلتون، استایلیستی که ظاهر Khloe را خلق کرده است، این امر همچنین مزیت دهه 90 را با حجم بالا و امواج جاودانه ایجاد می کند. اپلتون می‌گوید: «برای این ظاهر، محصول پیشنهادی من Color Wow Pop + Lock Frizz Control + Glossing Serum است که تضمین می‌کند هیچ موخوره‌ای وجود ندارد و تمام موها و منافذ بچه در جای خود باقی می‌مانند.» وقتی صحبت از ایجاد موج می شود، آرایشگر خاطرنشان می کند که اتوهای فر کننده زیادی را با این مدل مو امتحان کرده است و متوجه شده است که گرز موی مخروطی 3/8”-3/4” و T3 Bodywaver بهترین ها را ارائه می دهند. جلد.

به واقعا حجم را تقویت کنید، مانند اپلتون بسازید و روی یک تکه مو سرمایه گذاری کنید. او می‌گوید: «با این ظاهر، از یک تکه مو هم استفاده کردم که به موهای Khloe حجم زیادی داد. در حالی که قطعات مو از نظر قیمت متفاوت هستند، اپلتون می‌گوید اگر می‌خواهید به حداکثر پر بودن برسید، ضروری هستند.

Wet-Look Strands مگان فاکس در VMA 2021

عکس تیلور هیل/FilmMagic

برای آرایشگر مشهور اندرو فیتزسیمون، موهای فوق العاده براق مگان فاکس یک انتخاب واضح برای جوایز موسیقی ویدیویی 2021 بود. فیتزسیمونز می‌گوید: «هنگامی که به ایجاد مدل مو فکر می‌کنم، به تأثیرات هنری و ویژگی‌های لباس برای اطلاع از جهت‌دهی نگاه می‌کنم و می‌خواهم تا حد امکان بر لحظه مد تأکید کنم. برای ظاهر مگان VMA، لباس موگلر شفاف او فوق‌العاده سکسی بود، بنابراین می‌دانستم که مو باید آن را برجسته کند. امواج خیس، براق و هیدراته پری دریایی مناسب ترین ظاهر بود.»

برای این مدل، فیتزیمونز می گوید که با موهای تمیز و خشک شروع کنید. کل سر را با استفاده از یک تکان دهنده سه لوله تکان دهید و فقط قسمت جلویی آن را کنار بگذارید. سپس قسمت های جلویی مو را با یک اتوی یک اینچی که زاویه آن از مو فاصله دارد، فر کنید.» پس از اینکه امواج شما در جای خود قرار گرفتند، زمان آن است که به آن ظاهر مرطوب و براق برسید (که این واقعیت جالب است: فیتسسیمون می گوید بدون استفاده از آب ساخته شده است). او می گوید: «سرم مغذی کرلز فانتزی اندرو فیتزیمونز را از وسط شفت تا انتها بمالید و ریشه ها را بیرون بگذارید تا رویه آن چرب به نظر نرسد. در نهایت، ظاهر را با اسپری براق کننده نامرئی Andrew Fitzsimons Prism Shine به پایان برسانید تا درخشندگی کاملی داشته باشید که تمام شب دوام می آورد.

در حالی که این ظاهر را می توان در هر زمان و هر زمان که مخصوصاً برای رویدادهای خارج از منزل یا تابستان کاربردی است پوشید. فیتزیمونز می‌گوید: «از آنجایی که موها با سرم‌ها و روغن‌ها به خوبی هیدراته می‌شوند، رطوبت در آن حفظ می‌شود.»

دم اسبی ضخیم کیتی پری برای نمایش نیمه وقت سوپر بول 2015

عکس از کوین مازور/WireImage

مدل موی نمادین برای یک بازی ورزشی نمادین، دم اسبی ضخیم کیتی پری، نمایش نیمه‌تیم سوپر بول سال 2015 را ربود (البته در کنار لباس‌های بی‌شمارش). طراح مو به اعتبار؟ کلاید هیگود آرایشگر مشهور. هیگود می‌گوید: «من جذاب‌ترین و درشت‌ترین دم اسبی را برای کیتی پری ساختم، دقیقاً همان چیزی که او برای اجرایش با لنی کراویتز می‌خواست. برای رسیدن به این ظاهر، او ابتدا موهای او را با یک دم اسبی کشی موی انسانی که دارای بند کشی کشی داخلی بود (برای تحمل وزن موها به طور یکنواخت) و یک ضامن قفل کننده (برای نگه داشتن آن بدون استفاده از سنجاق) به هم چسباند. او خاطرنشان می کند: “این همچنین طول های مختلفی داشت که جهش بیشتری را اضافه می کرد.” برای امنیت بیشتر (الزامی برای برگرداندن موهای متعدد او در حین اجرا)، دم اسبی روی نوارهای متعددی که موهای خود کتی را نگه داشته بودند، دوخته شد.

علاوه بر اکستنشن دم اسبی با کیفیت بالا (این گزینه را از Luxy Hair امتحان کنید)، هایگود توصیه می کند که از محافظ حرارتی روغن آرگان PURA D’OR برای حفظ رطوبت، نرم و صاف نگه داشتن موها و جلوگیری از آسیب ابزار داغ استفاده کنید. از قبل موهای خود را باد کنید

موهای عسلی ماریا کری

عکس توسط: Todd Owyoung/NBC از طریق Getty Images

تا آنجا که به رنگ مو مربوط می شود، قفل های عسلی ماریا بارها و بارها روی صندلی آرایشگر آورده می شود. تریسی کانینگهام، رنگ‌ساز مشهور مو، نحوه به ثمر رسیدن این رنگ را به اشتراک می‌گذارد: «ماریا به دنبال چیزی جدید بود، اما نه کاملاً متفاوت از رنگ موهای فعلی‌اش. او رنگی چند بعدی می خواست که رنگ پوست و چشم هایش را تکمیل کند و ما به این ظاهر رسیدیم که شامل هایلایت های اطراف صورت است. و خط مو من عاشق این رنگ ها و این تکنیک هستم زیرا او می تواند ظاهر خود را فقط با مدل دادن به موهایش به روشی دیگر تغییر دهد. برای مثال، اگر او موهای جلوی صورت خود را به سمت بالا بکشد، سایه های تیره بیشتری را در زیر لایه های قاب صورت و خط مو مشاهده خواهید کرد.”

کانینگهام از رنگ‌های Redken Chromatics برای دستیابی به ظاهر پایه همراه با Redken Shades به عنوان براق کننده ریشه برای درخشندگی بیشتر استفاده کرد. او می‌گوید: «ما همچنین از شامپو نگهداری باند اولاپلکس شماره 4 و نرم‌کننده نگهداری باند اولاپلکس شماره 5 بعد از رنگ‌آمیزی و قبل از حالت دادن استفاده کردیم.

کانینگهام می‌گوید این یک ظاهر عالی برای بلوندهای طبیعی است که می‌خواهند ظاهر خود را روشن‌تر کنند و صورت و خط مو را برجسته کنند. همچنین برای تابستان سبک و تازه است – در واقع، کانینگهام می گوید که وقتی خورشید به موهای شما برخورد می کند، ابعاد رنگ و درخشندگی آن را تقویت می کند. اگر به این رنگ علاقه دارید، از آرایشگرتان بخواهید ترکیبی از عسل را با مقداری طلای بافته شده در سرتاسر آن ترکیب کند.

کمپین «امواج ارگانیک برای نمادهای اسکیمز» هیدی کلوم

آیا چیزی نمادین تر از جمع آوری چهار فرشته ویکتوریا سیکرت برای عکسبرداری Skims وجود دارد؟ برای تطابق با زیبایی بی دغدغه کمپین برند شیپ‌ور، آرایشگر چهره مشهور وندی ایلز که در طول زندگی حرفه‌ای خود با هایدی کار کرده است، به این سبک بی‌دردسر رسید. ایلز می‌گوید: «راهنمایی کیم برای عکسبرداری، سوپرمدل‌های نمادین بود و ظاهر زیبایی این الهام را منعکس می‌کرد. هایدی به‌خاطر موهای زبر و بلوندش با درخشندگی و تحرک زیاد معروف است، بنابراین ما توافق کردیم که موها باید هایدی کلاسیک با موج‌های ارگانیک باشد.

ایلز خاطرنشان می‌کند: «من این مدل را به‌عنوان ضربه‌ای همراه با حرکت توصیف می‌کنم که مناسب اکثر انواع مو با کمی طول است—این یک ظاهر عالی برای تابستان است». ایلز تاکید می کند که دو کلید برای دستیابی به این سبک وجود دارد: بافت موی براق و مجلل. و حرکت آزاد و طبیعی این به معنای از بین بردن اسپری مو است (ایلز می‌گوید این اسپری برای منجمد کردن حافظه مو طراحی شده است، و هنگامی که این حافظه مسدود شود، حرکت مو هرگز به‌اندازه خودبخودی نخواهد بود و لمس کردن را غیرممکن می‌کند).

همچنین به این معنی است که موها را به خوبی آماده کنید. «سرم پایانی فرمول Iles است. من آن را به موهای خیس هایدی زدم تا از وسایل گرما و رطوبت روز محافظت کنم. همچنین درخشندگی فوق‌العاده‌ای می‌دهد و خاطره بی‌وزنی در تمام طول روز در موهای او باقی می‌ماند، حتی از طریق ماشین‌های بادی و چراغ‌های داغ.» ایلز سپس از سشوار مافوق صوت Dyson و یک برس فر کننده بزرگ برای سشوار کشیدن موهای هایدی استفاده کرد. او همچنین بخش‌های خود به خودی را با اتوی بزرگ برای ظاهری زنده‌تر تعریف کرد. من در طول روز با سرم فینیشینگ به موهای او دست زدم و بافت می‌دادم. در مورد چتری‌ها، ایلز می‌گوید که هرگز از برس روی لبه‌های هایدی استفاده نمی‌کند. من سشوار را مستقیماً روی چتری ها هدایت می کنم و با سشوار خشک می کنم تا موها صاف شوند تقریبا خشک. من به آن اجازه می‌دهم تا به طور طبیعی خشک شود تا احساسی آرام‌تر و طبیعی‌تر داشته باشد، زیرا فکر می‌کنم چتری‌ها وقتی کاملاً با برس خشک شوند، می‌توانند بسیار عالی به نظر برسند.