هر عروسی سلبریتی ها در سال 2023: از تشریفات زیاد تا امور خصوصی

پیش‌بینی اینکه زوج‌های مشهور این روزها چگونه با هم ازدواج می‌کنند سخت است. برخی مانند کیت باسورث و جاستین لانگ مسیر خصوصی و آرام را طی خواهند کرد. دیگران ممکن است تصمیم بگیرند که آینده بیشتری داشته باشند، مانند سوفیا ریچی و الیوت گرینژ چند روزه و مملو از شانل در جنوب فرانسه. یا شاید آنها می خواهند چیزی هیجان انگیزتر در مراسم طوفان کریس اپلتون و لوکاس گیج در وگاس که توسط کیم کارداشیان برگزار می شود. مهم نیست که چگونه (یا حتی اگر ازدواج خود را به اطلاع عموم برسانند)، برای هر عروسی افراد مشهور در سال 2023 به اینجا مراجعه کنید.

کیت باسورث و جاستین لانگ

به گفته منابع، کیت باسورث و جاستین لانگ در یک مراسم “بداهه” ازدواج کردند. این بازیگر 40 ساله و لانگ اولین بار در حین فیلمبرداری با هم آشنا شدند خانه تاریکی در سال 2021 و حدود یک سال بعد شایعات آشنایی را برانگیخت.

در ماه آوریل، لانگ نامزدی این زوج را در قسمتی از پادکست خود تایید کرد زندگی با جاستین لانگ کوتاه است. این بازیگر درباره نامزدی گفت: «لحظه‌ای بود که احساس بسیار ارگانیکی داشت. احساس می‌کردم به چیزی بسیار، بسیار عمیق، عمیقاً شخصی که در حال گذراندن آن بودیم، مرتبط است، یک تغییر زندگی واقعی، و بنابراین به روشی بسیار ارگانیک ظاهر شد.»

بنا بر گزارش ها، Bosworth و Long در فکر فرار بودند، اما تصمیم گرفتند مراسم کوچکی را در هتل Rockaway در کوئینز، نیویورک برگزار کنند. در 9 می، لانگ در پادکست خود تایید کرد که این زوج ازدواج کرده اند.

"من آنجا بودم در حالی که واقعاً عاشق همسر فعلی ام شده بودم و او برای ملاقات آمد – من هرگز با ملاقات های منظم راحت نبودم، هرگز دیوانه نبودم. [them,]" او گفت. "من دوست داشتم رابطه را از هم جدا کنم، نمی دانم. اما من عاشق حضور او در آنجا بودم و ما فقط جادویی ترین زمان را سپری کردیم."

سوفیا ریچی و الیوت گرانج

سوفیا ریچی و الیوت گرینژ در ماه آوریل در هتل دو کپ-ادن-روک در آنتیب فرانسه ازدواج کردند. کمد لباس ریچی به طور انحصاری Chanel برای این رویداد برجسته بود که دارای لیست مهمانان پر ستاره بود (کامرون دیاز، پاریس هیلتون، نیکول ریچی، جوئل مدن و دیگران). همچنین شروع غیررسمی بحث «لوکس آرام» است که در ماه‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی را فراگرفته است.

ریچی و گرینج در آوریل 2022 نامزدی خود را در اینستاگرام اعلام کردند. گرینگ بنیانگذار لیبل موسیقی 10k Projects است. پدرش، لوسیان گرینگ، مدیر اجرایی گروه موسیقی یونیورسال است و اغلب با لیونل ریچی همکاری می‌کرد.

مطابق با ووگریچی چند هفته قبل از مراسم عروسی خود از سالن مد شنل دیدن کرد تا لباس مناسبی برای خود داشته باشد. او گفت: “کار با Chanel نه تنها یک افتخار بود، بلکه یک رویای واقعی برای من بود.” داشتن فرصت ایجاد این لباس و همکاری نزدیک با مادام اولیویا دوشز، اولین سالن‌های مد لباس، و مشاهده هنر و توجه بی‌نظیر آن‌ها به جزئیات، واقعاً تجربه‌ای بود که یک بار در طول زندگی می‌شد.»

کریس اپلتون و لوکاس گیج

عاشقانه سریع کریس اپلتون و لوکاس گیج در ماه فوریه آغاز شد و در مراسم عروسی کیم کارداشیان در ماه آوریل به اوج خود رسید. این آرایشگر و بازیگر مشهور پس از گذراندن تعطیلات در مکزیک با اپلتون که رابطه خود را در ماه مارس تایید کرد، شایعات قرار را برانگیخت. نمایش درو بریمور.

"من خیلی خوشحالم،" اپلتون گفت. "خیلی دوست دارم، و از اینکه می توانم وقتم را با شخصی بسیار خاص تقسیم کنم، بسیار سپاسگزارم. عشق واقعاً چیز خاصی است و من فکر می کنم ملاقات با کسی که با او ارتباط برقرار می کنید واقعاً بسیار خاص است."

تایید نامزدی این زوج در اوایل آوریل و چند هفته بعد، آنها رسما در لاس وگاس، نوادا، ازدواج کردند. علاوه بر کارداشیان (که مشتری و دوست قدیمی اپلتون است)، شانیا تواین با اجرای آهنگش «تو هنوز هم یکی هستی» به این زوج جدید سرنا داد.

مارک آنتونی و نادیا فریرا

در ژانویه، مارک آنتونی و نادیا فریرا در موزه هنر پرز طراحی شده توسط هرتزوگ و دی مورون در میامی، فلوریدا ازدواج کردند. در این مراسم مجلل فهرستی از مهمانان پر ستاره از جمله دیوید و ویکتوریا بکهام، سلما هایک، مالوما، لین مانوئل میراندا و غیره وجود داشت.

این خواننده برای اولین بار در سال 2022 با خانم 24 ساله و سابق میس یونیورس پاراگوئه در مکزیکو سیتی مکزیک ملاقات کرد. این زوج بعداً رابطه خود را از طریق اینستاگرام تأیید کردند و در ماه می سال گذشته نامزدی خود را اعلام کردند.

سیا و دن برنارد

سیا در یک مراسم صمیمی در پورتوفینو ایتالیا با دن برنارد ازدواج کرد. این زوج که از زمان شروع با همدیگر نسبتا کمرنگ بوده اند، اولین حضور عمومی خود را در دسامبر 2021 انجام دادند. آنها در اولین نمایش لس آنجلس شرکت کردند. داستان سمت غربی (اگرچه در آن زمان، هویت برنارد ناشناخته بود و مشخص نیست که این دو چه مدت یک آیتم بوده اند).

این رویداد در Villa Olivetta، خانه طراحان Stefano Dolce و Domenico Gabbana برگزار شد. این مکان دقیقاً همان جایی بود که کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر یک سال قبل با هم ازدواج کردند.