تمام جزئیات از تریلر جدید

سریال نتفلیکس آینه سیاه به خاطر درام‌های خرابکارانه‌اش شناخته می‌شود، اما تریلر فصل ششم آینده آن به سمت درون می‌رود. تریلر نگاهی اجمالی به قسمت‌های مختلف می‌دهد که فصل را تشکیل می‌دهند – برای کسانی که با سریال آشنا نیستند، آینه سیاه از اپیزودهای مستقل و اغلب نامرتبط تشکیل شده است که هر فصل را تشکیل می دهند.

در حالی که تریلر پر از اکشن است، پیش نمایش قسمت “جوان وحشتناک است” به طور خاص خودنمایی می کند. ظاهراً مبتنی بر زنی (آنی مورفی) است که متوجه می شود زندگی او توسط «استریمبری» به سریال تلویزیونی تبدیل شده است که اتفاقاً بسیار شبیه نتفلیکس است. این زن توسط سلما هایک (که نقش خودش را در این قسمت بازی می کند) به تصویر کشیده شده است. “این سلما هایک است؟” مورفی می پرسد. در پاسخ، هایک می‌گوید «بینگو».

من همیشه احساس می‌کردم که «آینه سیاه» باید داستان‌هایی را به نمایش بگذارد که کاملاً از یکدیگر متمایز باشند و مردم (و خودم) را غافلگیر کنند وگرنه چه فایده‌ای دارد؟» خالق سریال چارلی بروکر برای تودوم توضیح داد. این باید سریالی باشد که به راحتی قابل تعریف نباشد و بتواند به اختراع مجدد خود ادامه دهد.

چیست آینه سیاه در باره؟

Black Mirror توسط بروکر ساخته شد و در سال 2016 پس از اولین نمایش در شبکه بریتانیایی Channel 4 در سال 2011 به نتفلیکس آمد. در حالی که هر اپیزود متمایز است، این سریال در طول پنج فصل قبلی خود (پنجمین) مضامین دیستوپیا، واقعیت مجازی و مصرف گرایی را بررسی کرده است. فصل در ژوئن 2019 منتشر شد).

اولین تیزر برای فصل ششم در 26 آوریل منتشر شد و اولین نگاهی از آنچه که باید انتظار داشت را ارائه کرد. صحنه‌هایی در فضا، آتش‌سوزی، و نشانه‌هایی از خشونت را نشان می‌داد. نتفلیکس پس از انتشار تیزر، آن را «غیر قابل پیش بینی ترین، غیرقابل طبقه بندی و غیرمنتظره ترین فصل» سریال نامید.

تریلر دوم نمای عمیق تری از قسمت های آینده این فصل ارائه می دهد. عبارت «پنج فیلم جدید، پنج واقعیت جدید، پنج کابوس جدید» تریلر را باز می کند و تأیید می کند که پنج قسمت با داستان های متفاوت وجود خواهد داشت. در کنار «جوآن افتضاح است»، نگاه‌هایی به «لخ هنری»، «آن سوی دریا»، «مازی دی» و «دیو 79» وجود داشت. در اوایل این ماه، بروکر بینشی در مورد انتظارات از قسمت به سایت طرفداران نتفلیکس Tudum ارائه داد.

بروکر گفت: “من این فصل را با تغییر عمدی برخی از فرضیات اصلی خودم در مورد انتظاراتم شروع کردم.” “در نتیجه، این بار، در کنار برخی از آشناتر آینه سیاه ما همچنین چند عنصر جدید داریم، از جمله برخی از آنها که قبلاً قسم خورده بودم که نمایش هرگز انجام نخواهد داد، تا پارامترهای یک آینه سیاه قسمت ‘حتی است. داستان ها همه هنوز به صورت تنی هستند آینه سیاه گذرا و از طریق – اما با برخی نوسانات دیوانه کننده و تنوع بیشتر از همیشه.

چه کسی در گروه بازیگران است آینه سیاه فصل ششم؟

در طول پنج فصل قبل، آینه سیاه تعداد زیادی از نام‌های بزرگ مانند مایلی سایرس، مایکلا کوئل، برایس دالاس هاوارد، ویل پولتر و دیگران را به نمایش گذاشته است. این فصل فرقی نمی‌کند – آرون پل مایکل سرا، کیت مارا، روری کالکین، میهالا هرولد، آنی مورفی و غیره به هایک خواهند پیوست.

کی خواهد شد آینه سیاه فصل ششم منتشر میشه؟

آینه سیاه در تاریخ 15 ژوئن 2023 از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد.