جورجیو آرمانی داستان زندگی خود (و کار زندگی) خود را در “Per Amore” تعریف می کند.

در سال 2015، جورجیو آرمانی کتابی با عنوان میز قهوه با عنوان عکس سنگین از طریق Rizzoli منتشر کرد که زندگی او را شرح می داد – از آغاز او در ایتالیای جنگ زده تا ظهور امپراتوری آرمانی که جایگاه طراح را به عنوان یکی از طراحان تثبیت کرده است. بزرگان مد در 30 مه، گسترش آن زندگینامه مصور برای اولین بار در برای عشق، همچنین از طریق Rizzoli. فقط این بار، آرمانی داستان خود را توضیح می دهد و جزئیات زندگی و کار زندگی خود و همچنین شخصیتی را که در صنعت ساخته است، به قول خودش فاش می کند.

در حالی که متن قبلی بسیار بیشتر مبتنی بر تصویر بود، برای عشق همه چیز در مورد دادن زمینه به تاریخچه شخصی طراح است. همراه با عکس‌هایی که شامل تصاویر خصوصی از آرشیو خود آرمانی است، این پیرمرد 88 ساله برای کتاب مجموعه‌ای از جملاتی را جمع‌آوری کرد که در طول سال‌ها درباره آرمانی گفته شده است – چه از طرف افرادی که او را بهتر می‌شناسند و چه از طراح آن. خودش او با استفاده از آن جملات، وقایع را به تفصیل بازگو می‌کند، و سپس یک به یک به کلمات خاصی می‌پردازد که الهام‌بخش زندگی و بینش هنری او بوده‌اند. در کنار خاطراتش، آرمانی همچنین در کتاب از جهان بینی کنونی خود، نظراتش در مورد خلاقیت و آنچه این روزها الهام بخش او شده است، صحبت می کند.

با حسن نیت از جورجیو آرمانی

سیلوانا آرمانی، جورجیو آرمانی و روبرتا آرمانی در سال 1990.

با حسن نیت از جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی در کودکی در ایتالیا.

با حسن نیت از جورجیو آرمانی

ایده پشت برای عشق ایجاد الهام برای همه، حتی کسانی که جاه طلبی برای کار در مد ندارند. آرمانی گفت: «من عنوانی را انتخاب کردم که هم نرم و هم تحریک‌آمیز است که به‌طور شگفت‌انگیزی نماینده شخصیت من است. من عملگرا و منطقی هستم، اما اعمال من همه از ته دل می آید. به همین دلیل است که افکار پراکنده جمع آوری شده در این کتاب “از روی عشق” نوشته شده است. [per amore]”