هیلی ویلیامز از Paramore در مورد Good Dye Young و موهای نارنجی او

هیلی ویلیامز، زن پیشکسوت پارامور، علاوه بر آواز قدرتمند و مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در آهنگ‌سازی، به‌خاطر موهای نارنجی نئونی‌اش نیز شهرت دارد. رنگ علامت تجاری نتیجه سال ها آزمایش است: ویلیامز با رنگ های جعبه داروخانه شروع به کار کرد و در نهایت با یک شراکت (و دوستی) نزدیک با آرایشگر مستقر در نشویل، برایان اوکانر، که اکنون تمام نیازهای زیبایی ویلیامز را برآورده می کند، فارغ التحصیل شد.

این جفت در سال 2006، مدت کوتاهی پس از یک تور Paramore در ژاپن که ویلیامز الهام گرفت تا رنگ موهایش را به سطح بالاتری برساند، با هم آشنا شدند. ویلیامز می گوید: «ژاپن بهشت ​​من بود دبلیو، با استناد به تأثیراتی مانند فرهنگ هاراجوکو و میوه ها مجله “من قبلاً مدتی بود که موهایم را رنگ می کردم، اما واقعاً می خواستم چیزهایی را امتحان کنم که جسورتر یا فقط سرگرم کننده تر باشند.” در ایالات متحده، او وارد سالنی شد که اوکانر در آن کار می کرد و بقیه آن تاریخ بود.

ویلیامز پس از دیدن عکس‌هایی از خودش در دوران کودکی و فهمیدن اینکه با مو قرمز به دنیا آمده بود، می‌خواست به رنگ نارنجی بازگردد، اما به عنوان «نسخه انیمه» خودش. اوکانر علاوه بر رنگ آمیزی موهایش با سه رنگ نارنجی روشن، زرد و قرمز، به او یک برش تند و زاویه دار داد و استایل مشخص ویلیامز متولد شد.

ویلیامز می گوید: «بعد از آن به چیزی تبدیل شد که من به آن شهرت داشتم. «مو همیشه بخشی از مصاحبه ها یا نقدها بود. این آغاز همکاری خلاقانه ما بود که در نهایت منجر به راه اندازی یک شرکت با هم شد.»

آن شرکت Good Dye Young است که اکنون در تمام مکان‌های Ulta Beauty در سراسر کشور در دسترس است. خط کاملاً گیاهی محصولات مراقبت از مو بر کمک به مشتریان برای دستیابی به ظاهر جسورانه مشابه تمرکز دارد و شامل کیت روشن کننده، نیمه پرم در طیفی از سایه ها و رنگ های DYEPosit است. (“Riot” سایه ای است که بیشتر به نارنجی کلاسیک ویلیامز شباهت دارد).

در اکتبر 2022، این جفت همچنین آزمایشگاه موی میوه های عجیب و غریب را در نشویل افتتاح کردند. اوکانر در مورد سالن می گوید: «این واقعاً مکان امن ما است. “این در مورد موهای عالی است، بله، اما، ما در جنوب زندگی می کنیم و تنسی اخیراً با چیزهای سیاسی بسیار دیوانه کننده ای روبرو شده است – ممنوعیت کشیدن، مزخرفات بسیار همجنس گرا و نژادپرستانه که می توانم ساعت ها در مورد آنها ادامه دهم. سالن یک پناهگاه امن برای همه است. میوه‌ها همان‌طور که هستید، همان‌طور که هستید، همان‌طور که هستید، به دست می‌آیند، نیازی به عذرخواهی نیست.»

با انتشار اولین آلبوم پارامور در شش سال اخیر در فوریه امسال، به این دلیل، ویلیامز برای تور همراه با رکورد همراه با اوکانر وارد جاده خواهد شد تا موهایش و آرایش او را در بهترین حالت نگه دارد. در ادامه مطلب بخوانید W با ویلیامز و اوکانر در مورد مراقبت از پوست، چسباندن بیش از حد مو، مراقبت از خود در تور و همه چیزهای Good Dye Young گپ بزنید:

داستانی که برای اولین بار شروع به رنگ کردن موهای خود کردید چیست؟

هیلی ویلیامز: من عکسی از خودم در کودکی دیدم و موهای نارنجی روشنی داشتم. من متوجه نشدم که برای مدت کوتاهی یک بچه مو قرمز بودم. شروع کردم به رفتن به هر داروخانه ای و پیدا کردن جعبه ای که مسی یا نوعی قرمز یا توت بود – اگر تا به حال رنگ جعبه ای خریده باشید، می دانید که در واقع نمی دانید چه چیزی می خواهید تهیه کنید. . بنابراین مدتی تنها بودم تا اینکه به تور ژاپن رفتم و استانداردهایم کمی بالا رفت. من را در این مسیر قرار داد که منجر به ملاقات با برایان شد، و او هنوز موهای من را اصلاح می کند. فکر می‌کنم کائنات می‌دانست که کسی مثل من به کسی مثل برایان در زندگی من نیاز دارد تا مرا اصلاح کند.

از چه محصولاتی برای مراقبت از موهای خود استفاده می کنید؟

HW: من به طور قانونی از محصولات خود تقریباً منحصراً استفاده می کنم. من همچنین عاشق هر محصول کوین مورفی هستم. آنها بوی باورنکردنی دارند و در واقع کار می کنند. برای من، آنها معیاری برای Good Dye Young هستند. محصولات مورد علاقه من DYEposit و Pre Wash هستند که هفته ای یک بار از آنها استفاده می کنم. وقتی صحبت از روغن مو به میان می آید، من کاملاً آگنوستیک هستم. برایان گاهی اوقات از این روغن Living Proof برای موهای من استفاده می کند که واقعاً از آن لذت می برم.

برایان اوکانر: علاوه بر نفت، آنها یک مجتمع پیوند سه گانه واقعا عالی دارند. ما از آن مخصوصاً در تور استفاده می‌کنیم، زیرا به دلیل گرمای زیاد برای نمایش‌ها. . ولی تو باید مراقب باشی بسیاری از مردم نمی دانند که شما می توانید موهای خود را بیش از حد ببندید، زیرا می توانید آنقدر پروتئین را به موهای خود برگردانید که باعث ضعیف شدن آنها شود. بنابراین این چیزی است که من هر از چند گاهی از آن استفاده می کنم، فقط برای کمک به متعادل کردن تمام استایل گرما و تغییر ظاهر هر شب برای نمایش ها.

چه کارهای دیگری برای مراقبت از خود در تور انجام می دهید؟

HW: چهار سال دور از جاده گذراندیم. برای اولین بار در زندگی بزرگسالی مان اینگونه بودیم که “بیا به خانه برویم و عادی باشیم.” باید به ثبات بیشتر و در یک حمام عادت می کردم تا هر روز آماده باشم، هر شب در یک تخت بخوابم. بعد گرفتم واقعا به آن عادت کرده است عقب پریدن در جاده کمی من را آزار داده است. اما اکنون می‌دانم که به چه آرامشی برای موجودات نیاز دارم، از چیزهای بسیار ابتدایی شروع کنم. چیزی که من در زندگی به آن نیاز دارم تا احساس کنم یک انسان شایسته هستم، یک پتوی مبهم است. من هر عوضی ساده ای هستم که تبلیغات UnHide را در اینستاگرام دیدم و سه تا از آنها را دریافت کردم. اگر بتوانم سگم الف را داشته باشم، او با من می آید. اگر آن دو چیز را داشته باشم و احساس راحتی کنم، خوب هستم. این کمتر در مورد همه محصولات زیبایی است.

برایان، آیا همیشه با هیلی به تور می روی؟

BO: اوه، آره او هرگز بدون من خانه را ترک نمی کند. من مثل یکی از آن پتوهای خز مصنوعی هستم عزیزم.

روال فعلی مراقبت از پوست شما چیست؟

HW: بعد از کووید، بالاخره محصولات Biologique Recherche را هدر دادم، زیرا می‌گفتم: «اوه، دوقلوهای اولسن به وضوح همه چیز را می‌دانند، بنابراین من همان کاری را انجام می‌دهم که آنها انجام می‌دهند.» حدود شش سال یا بیشتر از داشتن آکنه از بین می رفت و این واقعاً نگرانی اصلی من بود. اکنون این موضوع در مورد چیزی است که احساس تغذیه می کند. در حال حاضر بسیار مد روز است، اما من استفاده از EltaMD SPF 45 را در سن 16 سالگی شروع کردم و تا به امروز از آن استفاده می کنم. من در یک رتینول کار می کنم که دوست دارم. اما برای من، هیچ چیز بهتر از اسید هیالورونیک یا CE Ferulic مانند SkinCeutical که یک میلیون دلار قیمت دارند، وجود ندارد. این به این دلیل است که واقعاً خوب است و در واقع کار می کند. روغن مورد علاقه من روغن چوب صندل Living Libations است. به یاد داشته باشید که مراقبت از خود باید احساس خوبی در شما ایجاد کند. نه فقط ظاهر خاصی داشته باشید، بلکه باعث شود واقعاً احساس کنید که قدر خودتان را می دانید. الان برای من این اولویت است.

آیا دوست دارید فیشال انجام دهید و به اسپا بروید؟

HW: من مثل گذشته آنها را نمی فهمم، زیرا فکر می کنم آنها برای مدتی تبدیل به عصا شدند. زمانی که در لس آنجلس و نیویورک بودم، جوانا وارگاس روی من کار کرده است، و او احتمالاً تجربه مورد علاقه من در آبگرمی است که تا به حال داشته ام. او خیلی راحت و واقعی است که بتوان با او رفت و آمد کرد. این واقعاً قدم بزرگی برای من بود که آن را به خودم تقدیم کنم. در واقع فقط احساس مراقبت از آن یک نیاز زیبایی است. سوال من این است که بوتاکس از چه زمانی شروع می شود؟ من یک بار آن را امتحان کردم، و دیگر نمی توانستم عصبانی به نظر برسم.

این مبادله است. بیان یا خطوط.

HW: بله، ممکن است به این خط پایبند باشم.

BO: خوبه. فقط مرا در صورت مرده رها کن یخ زده در زمان.

آیا نماد زیبایی دارید؟

HW: وقتی واقعا کوچک بودم، در این شهر کوچک در می سی سی پی زندگی می کردم و حتی در هشت سالگی برای بیرون آمدن از جهنم فریاد می زدم. می دانستم که قرار نیست ام تی وی ببینم، اما البته، همیشه بعد از مدرسه تماشا می کردم. میسی الیوت، عالیه، گوئن استفانی و No Doubt را برای اولین بار بعد از مدرسه در TRL دیدم. آن‌ها کسانی بودند که در اواخر دهه نود بودند که من فقط شیفته آنها بودم، زیرا احساس می‌کردم پنجره‌ای به سیاره‌ای متفاوت، به دنیایی متفاوت دارم. و من می‌گفتم: “دخت‌ها را پرتو کن.” همچنین احساس می کنم که مردانگی و زنانگی را به خوبی با هم ترکیب کرده اند. بسیاری از خوانندگان R&B در اواسط تا اواخر دهه نود چنین می‌گفتند: «خب، من شبیه G به نظر می‌رسم، اما همچنین می‌خواهم مطمئن شوم که خط لبم روشن است، و برق لب‌هایم می‌چرخد. ابروهای من عالی به نظر می رسند.» تقریباً برعکس آندروژنی بود. این در آغوش گرفتن کامل هر دو افراط بود. و من واقعاً آن را دوست دارم. من خیلی جوزا هستم

آیا ترند زیبایی وجود دارد که در آن شرکت کرده اید و پشیمان باشید؟

HW: همه حسرت ها شما را به جایی که هستید می رساند. بنابراین واقعاً هیچ فایده ای برای آنها وجود ندارد.

BO: من پشیمانم اگر اینترنت می‌توانست آن را بسیار دور کند… ما یک بار روی او بنفش تیره زدیم، و من از آن متنفرم.

HW: اساسا به نظرم سیاه می آمد. نمی‌دانم مرا دیده‌اید یا نه، اما من شفاف هستم و کار نکرد [laughs]. مثل بیلی [Eilish] با موهای مشکی عالی به نظر می رسد، با موهای بلوند عالی است. من نه.

قبل از میلاد مسیح: ما در یک صفحه هستیم.

HW: وقتی موهامو رنگ کردیم [pink and red] برای «Still Into You»، آن را دوست داشتم، زیرا چیزی بود که احساس می کردم در خواب دیدم و از برایان خواستم آن را انجام دهد، و دقیقاً درست شد. و سپس مردم آن را کپی می کردند. و خدای من، آیا تا به حال دوست داشتم موهایم را سفید کنم؟ بعد از خنده. من به شدت به آن شروع تازه نیاز داشتم و نیاز داشتم که پارامور را در آینه ببینم. امروز، احساس می‌کنم تغییری دوباره اتفاق می‌افتد، جایی که هویت من بین زندگی خصوصی در چهار سال گذشته و بسیار عمومی بودن دچار تنش شده است. جالب است که ببینیم این چگونه ظاهر می شود، اما می دانم که چیزی در راه است.