لباس ریسکه کندال جنر همه چیز را به جز نوک پستان آزاد می کند

کندال جنر نوع خاصی از لباس‌های مشکی کوچک را دوست دارد. چه الهام گرفته از آب و هوا، چه محض، و چه چیزهای دیگر، آنها یک تکیه گاه اصلی در کمد لباس او بوده اند. روز چهارشنبه، این مدل دوباره شور و اشتیاق خود را برای این استایل در حالی که در آنتیب فرانسه بود، دوباره برانگیخت. این بار، او مسیر کوچکی را با لباسی جسورانه طی کرد که شیوۀ لباس مشکی او را به سمتی کاملاً آشکار برد.

ظاهر این سوال مستقیماً از باند کالکشن پاییز/زمستان 2023 دیوید کوما لیبل لندنی است. قسمت پایین سیاه رنگ به همان اندازه سنتی است که یک LBD می تواند داشته باشد و فقط به وسط ران ضربه می زند. اما ستاره نمایش این است که چگونه به یک پانل شفاف حرکت می کند که توسط دو گل چرمی قرمز قرار گرفته روی نوک پستان برجسته می شود (اگرچه جنر در گذشته طرفدار “آزاد کردن نوک پستان” بوده است، لوازم گلدار لباس می گوید: الآن نه”).

این قطعه همچنین دارای یک قطعه گردن شال مانند هماهنگ است که روی پشت فرد پوشنده قرار می گیرد (در حالی که جنر در قایق تفریحی که در آن بود ژست می گرفت، به خصوص در جریان باد بسیار زیبا به نظر می رسید). اگرچه نسخه باند فرودگاه با یک کت خز و چکمه های ران بلند نشان داده شد، جنر یک جفت کفش پاشنه دار ساده مشکی را انتخاب کرد.

ویکتور ویرجایل/گاما رافو/گتی ایماژ

شماره دیوید کوما اولین ظاهری نیست که جنر توسط این طراح، که به خاطر لباس‌های بدن‌مانند و سیلوئت‌های مجسمه‌سازی‌اش معروف است، انجام داده است. او در سال 2019 در حالی که در میامی بود، یکی دیگر از مینی‌های خطرناک دیگر این برند را انتخاب کرد، این بار در قالب یک لباس توهم برهنه.

The+JL/Splashnews / SplashNews.com

جنر در زمان فرار خود در ریویرا در فرانسه کاملاً درخشنده بوده است. چند روز قبل از ظاهر گلدار، او یک لباس سرمه ای آمی پاریس را روی یک بیکینی همسان پوشید. او ظاهر تن به تن را با یک لباس مجلسی رافیا Bottega Veneta و عینک آفتابی Gentle Monster مشکی ترکیب کرد.

اوایل این ماه، جنر در مراسم مت گالا (در مارک جیکوبز روی فرش و ننسی دوجاکا در مراسم بعد از مهمانی) در کنار Bad Bunny شرکت کرد. این جفت در اوایل فوریه مورد شایعات قرار ملاقات قرار گرفت و اخیراً در بازی لس آنجلس لیکرز حضور داشتند و در آنجا لباس های چرمی مشابهی به تن داشتند.