گوئینت پالترو فراموش کرد اسکارلت جوهانسون با رایان رینولدز ازدواج کرده است.

اگر ازدواج کوتاه اسکارلت جوهانسون با رایان رینولدز را کاملا از ذهن خود پاک کردید، تنها نیستید. گوئینت پالترو نیز کاملاً این وصلت را فراموش کرده بود، که باعث شد لحظه‌ای خنده‌دار در مورد همسران سابق و فعلی جوهانسون در قسمتی از سریال مطرح شود. پادکست گوپ.

“تو دو بار ازدواج کردی؟” پالترو از میهمانش پرسید، او سپس میزبان را تصحیح کرد. “سه بار.”

اوه درست است، چون فراموش کردم که شما با رایان رینولدز ازدواج کرده اید! اهداف!» پالترو پاسخ داد. جوهانسون با خنده گفت: بله. “ما مدت زیادی با هم ازدواج نکردیم” اگرچه او اشاره کرد که آنها زمانی که جوهانسون و پالترو برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری با هم ملاقات کردند با هم بودند. مرد آهنی 2.

رینولدز و جوهانسون در جوایز تونی در سال 2010.

کوین مازور/WireImage/Getty Images

علیرغم طلاق، جوهانسون چیزی جز چیزهای خوب در مورد سابق خود در پادکست نداشت، اگرچه او آن را مختصر بیان کرد. پالترو با موافقت جوهانسون گفت: «ما یک رایان رینولدز خوب را در خانه خود دوست داریم.» او پسر خوبی است.

اگر خودتان نیاز به یادآوری داشتید، جوهانسون و رینولدز برای اولین بار در سال 2007 با هم ارتباط برقرار کردند و یک سال بعد نامزد کردند. آنها در سپتامبر 2008 ازدواج کردند، اما در دسامبر 2010، تصمیم گرفتند راه خود را ادامه دهند و طلاق در ژوئیه 2011 نهایی شد. در همین حال، رینولدز با بلیک لایولی در مجموعه فیلم آشنا شد فانوس سبز در اوایل سال 2010 و در سپتامبر 2012 با او ازدواج کردند. این دو با هم صاحب چهار فرزند شدند که کوچکترین آنها اوایل امسال به دنیا آمد. در همین حال، یوهانسون با رومن دوریاک، روزنامه‌نگار فرانسوی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد، قبل از طلاق از او و بعد ازدواج کرد. شنبه شب زنده است کالین جوست که از او یک پسر دارد.

جوهانسون و جوست در جوایز انجمن بازیگران سینما در سال 2020.

Variety/Penske Media/Getty Images

جوهانسون در پادکست کمی در مورد رابطه خود با Jost صحبت کرد. “جالبه. من کالین را برای مدت طولانی می شناختم، اما فقط از طریق کار. “من با تعیین حد و مرزهای خودم راحت نبودم و نمی دانستم از شخص دیگری چه می خواهم یا چه نیازی دارم.” او ادامه داد و گفت که از “ویژگی اساسی” که در شریک زندگی به آن نیاز داشت، مانند شفقت، آموخته است. او گفت: “به همین دلیل با من و کالین کار کرد.” “بالاخره توانستم عقب نشینی کنم و در واقع آنقدر به خودم احترام بگذارم که بدانم اینها چیست [fundamental] همه چیز خوب بود و خوب بود، می دانید؟ این یک درس زندگی بود.»