گابریل هلد بیشتر از مورخ مد مورد علاقه اینستاگرام است

برای شماره سالانه “The Originals” ، ما از خلاقان – پیشگامان در زمینه هنر ، طراحی ، مد ، کمدی ، فعالیت و موارد دیگر – خواسته ایم تا بینش خود را در مورد وفادار ماندن به خود به اشتراک بگذارند. همه مصاحبه های امسال را اینجا بخوانید.

حساب اینستاگرام شما ،gabriel_held_vintage ، که بر اساس آن شادی های سبک نوجوانی را جشن می گیرید ، شما را تبدیل به یک شخصیت فرقه در دنیای مد کرده است. شما حتی با احیای روندهای همان دوران ، مانند چاپ دیور ، با پست های خود ، اعتبار دریافت کرده اید. در همین حال ، شما افرادی مانند بلا حدید ، ککه پالمر و لورد لئون را با مجموعه عظیم و پرنعمت خود پوشانده اید. آیا اتاق خواب نوجوان شما بریده بریده هایی از سرمقاله مجله بود؟

من واقعاً آنها را روی دیوار نگذاشتم ، اما یک تخته نرد داشتم که بریده های مجله را در آن داشتم. من از نمایش الهام گرفتم داریا سعی کردم یک باشگاه مد در دبیرستان راه اندازی کنم ، اما ، می دانید ، هیچ کس واقعاً به آن ملحق نشد. [Laughs] اما هنوز هم تصاویرم را روی میز ناهار می گذاشتم. این روزها من به تصاویر زیادی بعد از سال 2004 یا بعد ، زمانی که فارغ التحصیل شدم ، نگاه نمی کنم. حدس می زنم آن نقطه شیرین من باشد.

شما چه کسی را اصلی می دانید؟

جیانی ورساچه قطعاً یک نسخه اصلی بود – او سوالات زیادی در مورد “خوش سلیقه” مطرح کرد. اما من بیشتر به افراد پشت صحنه مانند سبک شناس علاقه دارم-وقتی من در حال بزرگ شدن بودم در مورد آنها صحبت نمی شد. مربی من ، میسا هیلتون ، زیبایی Lil ‘Kim را ایجاد کرد – اساساً نقشه ای برای اکثر خوانندگان رپر زن تا به امروز. این فقط کل گفتگو را تغییر داد. قبل از آن ، زنان در هیپ هاپ سعی نمی کردند سکسی باشند. آنها بیشتر سعی می کردند با مردان آمیخته شوند و بیشتر مردانه یا ناهنجار باشند.

مانند کارهای ورساچه ، بسیاری از کارهای شما با مفروضات ما درباره سلیقه خوب و بد سلیقه همراه است.

از نظر خرید و منابع ، من فقط همه چیز را بررسی می کنم. من حدس می زنم که چیزی که به من طاقچه می دهد این است که من علاوه بر مد و فشن بالا ، برخی از چیزهای “رده پایین”-شما می دانید ، لباس های استریپر و Juicy و Baby Phat را جمع آوری می کنم. به عنوان یک خالق ، تمرکزم کمتر بر روی تلاش برای انجام کاری است که قبلاً انجام نشده است. بیشتر کارها انجام شده است

اصالت برای شما چه معنایی دارد؟

اصالت می تواند نه تنها ایجاد چیزی جدید ، بلکه تغییر درک چیزی باشد. بسیاری از چیزهایی که ممکن است خارج از محدوده “سلیقه خوب” باشند ، در حال حاضر در میان احیای 2000 و جریان اصلی اردوگاه به گونه ای دیگر درک می شوند.

سبک شما در نوجوانی چگونه بود؟

همه چیزهای اشتباه [Laughs] من خودم برنزه می کردم ابروهای من احتمالاً خیلی نازک شده بود. همانطور که در آن زمان بیشتر مردم فکر می کردند ، من واقعاً به جین طراح علاقه داشتم ، مانند دیزل ، 7 برای همه بشریت ، یا خانم شصت-کم ارتفاع ، چکمه ، ناراحت کننده ، ناخوشایند. ناخالص ، مانند هر چیزی از MTV VMA بین 2000 تا 2004.

به نظر شما کدام طراح دوران دیر بازمی گردد؟

رفعت اوزبک در دهه 90 بسیار حرفه ای بود ، اما من دیگر افرادی را ندیده ام كه ​​غیر از مشتریانم او را دوباره بپوشند. من متوجه بسیاری از اینستاگرام های مد می شوم که عکسهای قدیمی باند تاد اولدهام را ارسال می کنند ، اما من واقعاً نمی بینم افرادی که در طبیعت آن را فرسوده می کنند. و من فکر می کنم کریستین لاکروا همان لحظاتی را ندارد که مثل تیری موگلر یا ژان پل گولتیه بدرخشد. من احساس می کنم طنز در مد گاهی مستلزم مراجعه به تاریخ جدیدتری از چیزهایی است که مردم هنوز در جاهایی به طور غیرطبیعی از آن استفاده می کنند. هنوز نه ، اما یک روز من می توانم لباس بانداژ Hervé Léger را ببینم که احیا می شود.

گرانترین دارایی شما در بایگانی شما چیست؟

تاد اولدهام در ارائه نمونه های زیادی از نمایش های باند خود در دهه 90 واقعاً بسیار سخاوتمند بود. من همچنین دو نگاه از او دارم پرستار بچه، و افسانه می گوید که اکثر آنها به Goodwill اهدا شدند تا در CBS جا باز کنند. ویرانگر – اما من مطمئن هستم که این روز عالی برای کسی بود که صرفه جویی کرد.