بهترین کرم ها و ماسک های زیر چشم برای حلقه های تیره و خطوط ظریف

پی بردن به نحوه مراقبت از پوست ظریف زیر چشم می تواند ترسناک باشد. پوست در آن ناحیه بسیار نازک است و باعث مستعد شدن شلی و سایر علائم پیری می شود ، مانند خطوط ریز. این ظرافت همچنین به این معنی است که باید از دستکش بچه مراقبت کنید ، نه اینکه از کرم های بسیار سنگین استفاده کنید یا محصولات را خیلی خشن بمالید (سعی کنید از انگشت حلقه خود برای مالیدن کرم استفاده کنید ، لمس روشن تری نسبت به اشاره گر شما دارد). تعداد زیادی از محصولات که منطقه شکننده را هدف قرار می دهند ، مانع خاص خود است: کدام یک برای شما مناسب است؟ آیا برای زیر آرایش بهتر است؟ آیا باید چشم های خود را تکان دهید؟ (بله! آیا جواب است.) ژلی می خواهید که فوراً سفت شود؟ بررسی. در جستجوی ماسک های چشمی هستید که نه تنها شما را شبیه یک فرشته نمی کند ، بلکه در واقع شبیه فرشته است؟ باور کنید یا نه ، بررسی کنید. در اینجا ، راهنمای ما برای بهترین محصولات زیر چشم در بازار در حال حاضر ، با چیزی برای همه.

ما فقط محصولاتی را وارد می کنیم که به طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده اند. با این حال ، اگر کالایی را از طریق پیوند در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

تمیز و مغذی

این کرم ضد حساسیت و مغذی دور چشم به سرعت جذب می شود. به عنوان پایه ای زیر کانسیلر یا برای جلوگیری از رطوبت یک شبه مناسب است.

برای چرت زدن یا مدیتیشن

آرامش بخش و این ماسک که کاملاً از آمتیست ساخته شده است به طور طبیعی دارای بار منفی برای سم زدایی و کمک به شما در تابش از داخل است.

بهترین برای روشن کردن

این کرم سبک و روشن کننده چشم سرشار از ویتامین C استر است ، شکلی از ویتامین C که به راحتی برای حداکثر اثربخشی جذب می شود.

بهترن بنگ برای جفتک انداختنت

این کرم فوق العاده آبرسان برای حلقه های تیره معجزه می کند. این ماده حاوی اسید هیالورونیک است و 100 ve گیاهخوار و بدون ظلم است.

برای “بدن آسمانی”

ماسک های فرشته سیستین مانند هدیه ای از طرف خود خدا ، چشم های پف کرده را آرام کرده و در حین انجام این کار زیبا به نظر می رسند.

برای هر زمان ، هر جا

اپلیکاتور عصای سیزلی آن را به گزینه ای عالی برای روشنایی در حین حرکت تبدیل می کند. عصاره رز سیاه زیر چشم ها را صاف می کند ، در حالی که عصاره انگور قرمز حلقه های تیره را روشن می کند.

یک محلول آرامش بخش

کرم دور چشم Aēsop با فرمول ملایم و چرب ، حاوی ویتامین C و E است ، و برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار مثر است.

رضایت فوری

این کرم دور چشم مانند کافئین است که بلافاصله زیر چشم را سفت می کند. ذرات منعکس کننده نور درخشندگی را افزایش می دهند در حالی که عصاره هندوانه رطوبت لازم را تأمین می کند.

بهترین ابزار

برای بالا بردن سطح مراقبت از زیر چشم ، از ابزار ماساژ چشم مانند کوه لای استفاده کنید. پس از استفاده از کرم دور چشم ، ناحیه را به آرامی ماساژ دهید تا پف را کاهش دهد ، به تخلیه لنفاوی کمک کرده و اجازه دهید محصولات شما عمیق تر جذب شوند.

بهترین گزینه کاملا طبیعی

فرمول غنی از گیاه و عطر Weleda حاوی روغن هسته انار است که حاوی آنتی اکسیدان های بالایی است که به بازسازی و آبرسانی پوست شکننده اطراف چشم شما کمک می کند.

ارتفاع لوکس

با ماسک های چشم Chantecaille که حاوی طلا 24k و ابریشم هستند ، روتین خود را تذهیب کنید تا پوست لطیف و مرطوب شود.

محکم و تازه کردن

پپتیدهای موجود در فرمول ژل دکتر لورتا فوراً محکم می شوند ، در حالی که عصاره جلبک باعث تولید کلاژن پوست شما می شود.