با جاوارا ، مدل موی ستاره ای که از جاذبه سرپیچی می کند ، آشنا شوید

نیاگوآ روئا لباس هرمس می پوشد. سربند از استودیو Ib Kamara.

“من همیشه کارها را به صورت استعاری انجام می دهم.” “جاورا” ، آرایشگر ، که در این داستان اشکال گرانش گرانش را ایجاد کرده است ، می گوید. “من می خواستم با ایده مو در حال حرکت برای نشان دادن تغییر – بیرون آمدن از دوران تاریک و پشت سر گذاشتن عدم قطعیت” آشنا شوم. “

جوارا که در بروکلین متولد شده ، تا حدی در جامائیکا بزرگ شده است و در نیویورک و پاریس مستقر است ، که ترجیح می دهد فقط از نام خود استفاده کند ، یک یا دو چیز در مورد حرکت رو به جلو می داند. در هشت سالی که او به تنهایی شروع به کار کرد ، پس از کمک به بزرگان مو ، گویدو پالائو ، لوئیجی مورنو و سام مک نایت ، او به یکی از پرطرفدارترین نام های صنعت مد تبدیل شد و به ستارگانی مانند بیانسه رفت. ، Solange ، FKA Twigs و Naomi Campbell.

بینتا دیوپ از کت و پیراهن Yves Saint Laurent توسط Anthony Vaccarello استفاده می کند. جوراب شلواری از استودیو Ib Kamara.

عبداللهی آموره شلوار Balmain Homme می پوشد. دستکش بال و پود دستکش.

Destiny Adeyemi لباس Chopova Lowena می پوشد. گوشواره Van Cleef & Arpels؛ یقه ریچارد مالون ؛ کرینولین و جوراب شلواری از استودیو Ib Kamara.

آریش وول لباس Loewe می پوشد. گوشواره Van Cleef & Arpels.

تصاویر موجود در این صفحات ممکن است نشان دهنده خوش بینی برای آینده باشد ، اما مرجع قهرمان روی تابلوی خلقی جوارا در واقع یک تبلیغ از سال 1979 بود. او می گوید: “وقتی جوانتر بودم ، یک تبلیغات کاست Maxell وجود داشت که به نظر من خیلی جالب بود.” “می دانید ، مردی که یک مرد جلوی بلندگو نشسته است و صدا موها و صورتش را به عقب می ریزد – همه چیز را می وزد. من عاشق این ایده هستم که مو زنده است. “

این سبک با الهام گرفتن در استودیوی خود شروع به آزمایش کرد: “من تازه شروع به بازی در مورد روش های استفاده از رزین در مو کردم ، بنابراین برخی از ظاهر اشتباهات زیبایی بودند و برخی دیگر کاملاً عمدی.” او می گوید که جاوره هر قطعه مو را در یک روز متفاوت ساخته است ، “بنابراین همه آنها در فضاهای مختلف زندگی می کردند.” برخی از آنها کمی جدی تر یا افراطی هستند و برخی دیگر سرگرم کننده تر و خوش بین تر ، مانند آن که با تکه های شیشه شکسته و کنفتی تزئین شده است. “

در کار بر روی یک پروژه انتشار بین فیلمبرداری و نمایش ، Jawara همچنین بر روش هایی که می تواند به آموزش و پرورش نسل بعدی کمک کند تمرکز کرده است. او می گوید: “من از یک پس زمینه متفاوت از بقیه که در آن کار می کردم آمده ام ، بنابراین احساس کردم دیدگاه من بسیار نادر است.” “من دوست دارم در را برای سازندگان جوانتری باز کنم که معمولاً فرصتی برای حضور در دنیای زیبایی و مد ما ندارند. من می خواهم از افرادی که احساس می کنند دیدگاه خودشان اهمیتی ندارد ، ایده های خود را پرورش دهند ، زیرا جهان باید آنها را ببیند. ”

پریسیلا کاپشن و شلوار Chanel می پوشد. گوشواره Van Cleef & Arpels؛ سربند و جوراب شلواری از استودیو Ib Kamara.

منشا کت دولچه و گابانا می پوشد.

روئا لباس بالمین می پوشد. دامن اردم.

وول کت پرادا می پوشد. دستکش پائولا رووان.

مو توسط Jawara برای Dyson و Fekkai در Art Partner. آرایش توسط تام واکر در هنر + تجارت. مدلها: Destiny Adeyemi at Chapter؛ Adit Priscilla at Storm؛ بینتا دیوپ در Elite London؛ منشا در پریمیر ؛ عبدالهی آموره ، نیاگوآ روئا ، و آریش وول در شیر. بازیگری توسط Troy Casting. طراحی صحنه توسط Ibby Njoya در New School Represents.

تولید شده توسط Lalaland Production؛ دستیاران عکس: تارک کاسیم ، پدرو فاریا ؛ تکنسین دیجیتال: پل آلیستر ؛ روتوش: Dtouch London؛ دستیاران مد: جو بیتس ، لینگانی نوآ. دستیاران مو: سلاسی آکوآاکو ، موریل کول ، دانیلا لندن ؛ دستیاران آرایش: مانابو نوبوکا ، کیمی یاشیرو ؛ دستیار مجموعه: اکسل دروری.