کیم کارداشیان “The Matrix” In A Balenciaga Gown را پخش می کند

کیم کارداشیان ممکن است نقشی در آن نداشته باشد ماتریس: رستاخیزاما به نظر می رسید هنگام بیرون رفتن از شام در مالیبو به کمد لباس ترینیتی حمله کرده است. در مجموعه ای از ویدئوهای کوتاه در استوری های اینستاگرام خود ، کارداشیان با نوآوری دمنا گواسالیا در بالنسیاگا ظاهر زیبایی را نشان داد. این یکی از چشمگیرترین ظاهرهای او در سال بود که وقتی در خانه کوچک خود عکس می گرفت ، بسیار چشمگیر بود. و اگرچه گواسالیا یک همکار و مورد علاقه غرب است ، اما به نظر می رسد که کیمی در میان جداسازی گزارش شده هیچ طرحی را مجبور به انتخاب طرف نمی کند.

او یک ظاهر کامل Balenciaga از مجموعه بسیار تک رنگ مارک پاییز 2020 را پوشیده است. یک پارچه شبیه لباس گربه ای است که او اخیراً پوشیده بود دوندا مهمانی گوش دادن ، اگرچه شنل شنل آن را از نظر زوایای مختلف شبیه لباس می کند. این ماده از یک ماده کشسان ساخته شده است که هنوز شکل خود را حفظ کرده و به کت و شلوار یک حالت زاویه ای مدرن می بخشد ، که بر روی یقه نامتقارن یقه دلبند و نیم تنه پیچیده تأکید شده است. این کت و شلوار تمام پای او را می پوشاند و باعث ایجاد یک توهم از یک پاشنه بدون بند یکپارچه می شود. کارداشیان همچنین کیف دستی کوچک پوشیده از بدلیجات را به نمایش گذاشت-این کیف بالایی ساعت شنی Balenciaga است و در صورت سوختن نقدینگی به قیمت 5،190 دلار به فروش می رسد.

او برای ایجاد تحرکات سایبری دیستوپی ، عینک آفتابی اینده مستطیلی مارک مستطیلی مارک را انتخاب کرد که دور سرش پیچیده شده بود و به Geordi La Forge در حالی که به نوبو حرکت می کرد ، هدیه می داد. خوشبختانه ، کارداشیان هنوز هم می تواند برای دوربین لبخند بزند ، حتی اگر برای نجات سیاره از روبات های انسان برای جمع آوری انرژی زیستی ، آماده لباس پوشیدن باشد. همانطور که معلوم است ، تحسین پایدار برای ماتریس سه گانه یک رابطه خانوادگی است-خواهران کایلی و کندال جنر هر دو عاشق فیلم های اکشن علمی تخیلی هستند.