تریلر تریلر فیلم “نگاه نکن بالا” جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو در نقش ستاره شناسان بازی می کنند

اگر به راحتی تحت فشار قرار می گیرید ، شاید از تریلر تیزر فیلم آدام مک کی برای فیلم آینده اش صرف نظر کنید ، نگاه نکنیدبه کلیپ یک دقیقه و هجده ثانیه ای مملو از چهره های معروف ، برش های پرش و تنفس سنگین به اندازه کافی برای نیاز به زاناکس است.

در این تریلر ، کیت دیبیاسکی ، دانشجوی رشته نجوم و پروفسور وی دکتر رندال مندی ، به ترتیب با بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو برندگان اسکار معرفی می شوند. این زوج مأموریت دارند تا در مورد دنباله دار ورودی و نابود کننده سیاره به جهان هشدار دهند. متأسفانه ، رئیس جمهور مریل استریپ و رئیس ستادش با بازی یوناس هیل ، نمی توانستند اهمیت چندانی بدهند. “آیا می دانید چند جلسه” جهان در حال پایان دادن به “در دو سال گذشته بوده است؟” جانی اورلان از استریپ قبل از اینکه هیل اضافه کند می پرسد: “خشکسالی. قحطی حفره ای در ازن خیلی کسل کننده است.”

و اگر این اقدام کافی نبود ، این تیزر علاوه بر آریانا گرانده ، کیت بلانشت ، تایلر پری و اسکات مسکودی AKA Kid Cudi ، کلاه های کوتاهی را از Timothée Chalamet با کلاه عقب و مقداری جریان اصلی می آورد.

خوشبختانه هنگامی که در 24 دسامبر در Netflix پخش می شود ، می توانید این فیلم به ظاهر استرس زا را از راحتی مبل خود تماشا کنید.