کیم کارداشیان در نیویورک از ژاکت و چکمه های گرم صورتی Balenciaga استفاده می کند

کیم کارداشیان بالاخره همه چیز را با هم قاطی می کند (به نوعی). رسانه اجتماعی موضوعی مشکی را که اواخر آن را تکرار می کرد کنار گذاشت و به جای آن باربی صورتی را انتخاب کرد ، زیرا روز پنجشنبه در شهر نیویورک پیش از ظاهر شدن ظاهر شد. شنبه شب زنده.

در حالی که رنگ تا حدی برای کارداشیان متفاوت است ، او به دمنا گوسالیا وفادار ماند و با ظاهر کامل بالنسیاگا سر تا پا پا گذاشت. به زودی SNL میزبان یک بلیزر مخملی با ساختار شانه ای و شانه های تیز نوک تیز پوشیده بود که می توانست چشم را بیرون بیاورد. او قسمت بالای آن را با شلوارهای شاید معروف و شاید شلوارهای خانه (به احتمال زیاد چکمه های تا زانو) ، دستکش های صورتی و یک کیف ساعت شنی پوشیده از بدلیجات جفت کرد.

این ظاهر ، هرچند صورتی ، نشان دهنده ادامه کمپین کارداشیان در کارگردان Balenciaga یا die است. غول مد و زیبایی ماهها چیزی جز برند لوکس نپوشیده است (به غیر از چند قطعه Skims در اینجا و آنجا) ، تا آنجا که ممکن است کاربردهای بیشتری برای جوراب شلواری Balenciaga پیدا کرده است. او در این هفته به تنهایی سه ظاهر متفاوت از Balenciaga پوشیده است و احتمالاً در تمرینات او حضور داشته است SNL اولین کار ، شامل یک جلیقه پف دار چرمی بزرگ و چکمه های روی زانو همین دیروز بود.

هنوز مشخص نیست که کارداشیان با این دور بالنسیاگا در حال پیشرفت است ، یا اصلا. آیا امکان همکاری در راه است؟ کمپین تبلیغاتی؟ یا فقط به این دلیل است که یک ستاره تک مارک می شود ، فقط به این دلیل. پس از ارائه بهار گواسالیا با یک قسمت از سیمپسونها، اگر این خانه با خانواده دیگری که بر فرهنگ پاپ آمریکا – کارداشیان ها – گسترده شده اند ، چیزهای بدی در کار داشته باشد ، ما کاملاً شوکه نمی شویم.