ادل به عنوان ادای احترام به بیانسه در جایزه گرمی خود لیمو نگه می دارد

ادل در پنج سالی که با یک روزنامه نگار صحبت کرده است زندگی بسیار زیادی داشته است-دوران بدون مطبوعات که با مهربانی با اولین موسیقی جدیدش از سال 2015 به پایان رسید. پنجشنبه، ووگ یک داستان روی جلد قرار داد که خواننده و ترانه سرای 33 ساله را به همان اندازه صعود می کند و در مورد اوج و پایین بسیار شگفت زده است. شما می توانید انتظار داشته باشید که دسته دوم منبع تنها اشکهایی باشد که او در طول مکالمه چند ساعته خود با مجله ریخته است-اما به شرطی که فراموش کرده اید که آدل یکی از اعضای سرسخت Beyhive است. بله ، موضوع اشک ریختن مورد بحث بیانسه بود.

تجدید نظر سریع: آدل هنگام آلبومش مورد توجه قرار گرفت 25 برنده بهترین رکورد نسبت به بیانسه شد لیموناد در جوایز گرمی 2017 او با گریه به حضار گفت: “من احتمالاً نمی توانم این جایزه را بپذیرم.” “هنرمند زندگی من بیانسه است.” اشک و تحسین بیشتری در پی آمد و ظاهراً مدت ها پس از خروج ادل از صحنه ادامه یافت. خواننده گفت از لحظه ای که فهمید برنده شده است ووگ، او می دانست که باید بیانسه را پیدا کند. او آن را در رختکن خواننده نگه داشت ، اما پس از ترک آنقدر اشک ریخت که شوهر آن زمان او را به عقب کشاند.

با کمی کمک از مامور بی ، که اتاق را خالی کرد ، ادل توانست قطعه خود را بگوید. آدل به یاد می آورد: “من فقط به او گفتم ، شیوه کار گرمی و افرادی که آن را در بالاترین سطح کنترل می کنند – آنها نمی دانند یک آلبوم تصویری چیست.” “آنها نمی خواهند از شیوه پیشروی او با انتشارات و مواردی که در مورد آنها صحبت می کند حمایت کنند.”

شور و شوق آدل در این سالها از بین نرفته است. او در ادامه گفت: “برای دوستان من که زنان رنگین پوست هستند ، این برای آنها قدردانی بزرگی از نوع غم و اندوه تضعیف شده آنها بود.” ووگ مصاحبه. “برای اینکه او آن را بر سر بزند ، و همچنین کل جهان را به ارمغان بیاورد؟ من مثل این بودم ، این آلبوم آلبوم من است ، او فقط می داند که من در حال چه چیزی هستمبه آن آلبوم برای من نوشته نشده است. اما هنوز می توانم احساس کنم ، این بزرگترین هدیه است.

بر خلاف آنچه در سخنرانی خود در سال 2017 گفت ، ادل در نهایت این جایزه را پذیرفت. او به راحتی می توانست آن را ذخیره کرده و قطعاً می تواند آن را برگرداند. گرامافون شکسته وارد شد ، درست مانند نسخه ساختگی جایزه که او روی صحنه برد. در عوض ، ادل آن را به نمایش گذاشته است – با کمی تغییر: “لیمو در آن وجود دارد.”