کایلی جنر بچه خود را با لباس قرمز قرمز ریچارد کوئین نشان می دهد

ظاهراً پانسمان تک رنگ مسری است یا حداقل در ژن های کارداشیان/جنر است. پس از ماه ها کیم کارداشیان تنها یک سر تا پا (معمولاً مشکی) لباس می پوشد ، کایلی جنر در حال انجام این سرگرمی است و در حالی که این کار را انجام می دهد ، داغ به نظر می رسد.

پنجشنبه شب ، مغول زیبایی باردار مجموعه ای از عکس ها را در اینستاگرام با ظاهری تمام قرمز منتشر کرد. مادر دو بچه ای که به زودی به دنیا می آید ، یک لباس بدن یقه اسکی پوشیده بود که برآمدگی رو به رشد خود را به همراه دستکش قرمز و یک کت ساختار دار در بالا نشان می داد. شباهت و زیبایی ظاهری بسیار شبیه به برخی از قطعات Balenciaga است که کارداشیان اواخر پوشیده بود ، اما لباس جنر در واقع از یک طراح مورد علاقه دیگر مشهور ، ریچارد کوین ، تهیه شده است.

هجوم جنر به دنیای تک رنگ بیانیه زمانی رخ می دهد که کارداشیان شروع به حرکت از آن می کند. در حالی که پنجشنبه ، آینده SNL مجری با ظاهری تمام صورتی در شهر نیویورک دیده می شد ، وقتی شب به خانه رسید ، او بلیزر صورتی خود را برای یک هودی خاکستری مایل به بنفش مایل به خاکستری و پفک سرمه ای بزرگ کنار گذاشته بود تا با رنگ صورتی اش در کنار آن برود. چکمه های زانو نتیجه بسیار راحت به نظر می رسید ، اما به دور از زیبایی که ظاهراً اخیراً به دنبال آن بوده است.

بنابراین ، آیا کارداشیان سلطنت را به خواهر کوچک خود واگذار می کند تا روند را ادامه دهد؟ ممکن است. چه کسی می داند ، شاید کریس چاپهای Dolce & Gabana خود را کنار بگذارد و به کارهای بعدی بپیوندد.

ریموند هال/GC Images/گتی ایماژ

ریموند هال/GC Images/گتی ایماژ