کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس در “Wandavision” Spinoff بازی می کند

جهان سینمایی مارول مدام محتوا را تکان می دهد و این بار دقیقاً آنچه را که می خواهند به طرفداران می دهد. تنوع گزارش می دهد که کاترین هان به رهبری Wandavision توضیحات مربوط به آگاتا هارکنس در دیزنی پلاس در حال انجام است و اگر نام آن “آگاتا در تمام طول” نباشد ، بدون شک اعتراضاتی وجود خواهد داشت.

جک شفر ، نویسنده اصلی Wandavision ، قرار است سری جدید را بنویسد و اجرایی کند ، که در حال حاضر هنوز در حال توسعه است. در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در دسترس نیست ، اما این نمایش به عنوان یک کمدی تاریک توصیف می شود ، که با توجه به شخصیت اصلی یک جادوگر شیطانی و همه چیز مناسب است.

تا بحال Wandavision اجرای آن در 9 قسمت در ماه مارس به پایان رسید ، طرفداران برای فصل دوم اولین مجموعه زنده مارول تلاش کردند. متأسفانه ، واندا ماکسیموف ، الیزابت اولسن ، اوایل امسال این را فاش کرد Wandavision فقط یک سری محدود بود و دیگر بر نمی گردد. البته ، spinoff بهترین چیز بعدی است ، حتی برای برخی از طرفداران Agatha در خارج بهتر است. و چه کسی می داند ، شاید اگر ماکسیموف این برنامه جدید به ثمر برسد ظاهر غافلگیر کننده ای داشته باشد.

هان این روزها چیزهای زیادی در بشقاب خود دارد. این بازیگر قرار است در کنار ویل فرل و پل رود بازی کند کوچک شدن درب بعدی، بر اساس پادکستی با همین نام. کمدی تاریک در ماه نوامبر به روی Apple TV+ می آید. همچنین به تازگی اعلام شد که هان در نقش جوآن ریورز بازی خواهد کرد دختر بازگشت ، یک سریال محدود Showtime درباره زندگی کمدینبه او در حال حاضر یک نمایش HBO در رزومه خود دارد ، بنابراین تنها چیزی که هان در حال حاضر به آن نیاز دارد یک نمایش در Netflix است و شما نمی توانید بدون مشاهده چهره او که به شما لبخند می زند ، وارد سرویس پخش جریانی شوید.