کیم کارداشیان در بازی لیکرز ادعای عشق خود به نردز را دارد

ظاهراً کیم کارداشیان عاشق آدم‌های عصبی است، اما متأسفانه برای او، او در همه جاهای اشتباه جستجو می‌کند. دوشنبه شب، ستاره رئالیتی در بازی 4 بازی پلی آف NBA بین لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت وریرز حضور یافت و در حالی که خود را در یک میدان محاصره شده توسط جوک ها یافت، از این فرصت استفاده کرد و عشق خود را به انواع دورکیر اعلام کرد.

کارداشیان در کنار سارا استودینگر، بنیانگذار استود، با یک تی شرت سفید که روی آن عبارت «I LOVE NERDS» نقش بسته بود، در این بازی شرکت کرد. قسمت بالایی دارای یک پارگی عمدی روی گردن بود و برای برجسته کردن کمر مدیر عامل Skims به عقب کشیده شد. او سپس این پیراهن را با شلوار جین بالنسیاگا، یک کیف کوچک صورتی روشن و یک دم اسبی بلند ست کرد.

آلن برزوفسکی/گتی ایماژ ورزش/گتی ایماژ

این دومین بازی پلی آف است که کارداشیان اخیراً در آن شرکت کرده است و شنبه شب برای بازی سوم نیز به عرصه Crypto.com رفت. با این حال، اگر کارداشیان واقعاً عاشق آدم‌های قلابی باشد، از شرکت در رویدادهای ورزشی دست می‌کشد و مثلاً به شرکت سهام خصوصی که ظاهراً در حال حاضر در حال ساخت است، حمله می‌کند. اگرچه، برای شروع باور این احساس برایم سخت است. کارداشیان هرگز تمایلی به افرادی که مثلاً به طور سنتی متمایل به روشنفکری هستند، نشان نداده است. این بدان معنا نیست که پیشین‌های او باهوش نیستند (ما در اینجا تست IQ ارائه نمی‌دهیم)، اما هیچ‌کدام از آنها به‌طور سنتی به‌عنوان نرد طبقه‌بندی نمی‌شوند. شاید، این کارداشیان است که تلاش می‌کند تغییری ایجاد کند—روش‌های قدیمی کار نمی‌کردند، پس بیایید چیز جدیدی را امتحان کنیم. او اخیراً اعتراف کرد که علاقه دارد تمام وقت یک وکیل شود و اگر جایی برای ملاقات با یک حشره خوب وجود دارد، در دادگاه است. با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که کارداشیان از فریاد زدن آرزوی خود در خلأ خوشحال تر است، جایی که در میان فریادهای طرفداران هیجان زده لیکرز غرق خواهد شد.

آلن برزوفسکی/گتی ایماژ ورزش/گتی ایماژ