مصاحبه دایانا آگرون در Glee، Clock، Shiva Baby و سبک شخصی او

درام موزیکال کمپی و دبیرستانی رایان مورفی شادی هنگامی که برای اولین بار در سال 2009 از شبکه فاکس پخش شد، چهره فرهنگ پاپ را برای همیشه تغییر داد. دایانا آگرون به عنوان کوین فابری، مداح سربلند با صدای خوانندگی کنترالتو دراز کشیده، شخصیتی را که می توانست یک دختر پست تک بعدی باشد را به یک دختر همدل تبدیل کرد. انسان لایه‌ای – و تأثیری ماندگار بر نسلی از بینندگان تلویزیونی گذاشت.

در 37 سالگی، آگرون دوباره در کانون توجه قرار می گیرد – نه اینکه او هرگز آن را ترک کند. او در سال‌های اخیر رشته‌ای از نقش‌های بازیگری موفقیت‌آمیز داشته است، که با بازیگر محبوب سال ۲۰۲۰ شروع شد. شیوا بیبی، که موجی از خلاقیت را برای آگرون برانگیخت و همزمان او را به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی کرد. با تشکر از شادی با کلیپ های TikTok و وضعیت جاری سریال در نتفلیکس، بینندگان یا او را کشف می کنند یا دوباره عاشق او می شوند.

اما رزومه فعلی این بازیگر بسیار فراتر از قلمرو نوستالژی است. در تریلر روانشناختی جدید Hulu ساعتآگرون به کارگردانی الکسیس جکنو، نقش یک زن یهودی را بازی می‌کند که توسط همه اطرافیانش تحت فشار قرار می‌گیرد تا ساعت بیولوژیکی غیرقابل‌وجودش را راه‌اندازی کند (آگرون خودش یهودی است و با توجه به اینکه در تمام زندگی بزرگسالی‌اش در معرض دید عموم بوده، این بازیگر فشار را درک می‌کند). همچنین وجود دارد اسید مرد، که در آن آگرون نقش زنی را بازی می کند که سعی می کند با پدر جدا شده اش (توماس هادن چرچ) دوباره ارتباط برقرار کند زیرا سلامت روانی او کاهش می یابد. آگرون که تهیه کننده این پروژه بود، توانست از گذشته خود برای این فیلم استفاده کند—در دوران نوجوانی شاهد وخامت وضعیت سلامت پدرش پس از تشخیص مولتیپل اسکلروزیس و سکته مغزی بود. تابستان امسال، برگزیده) اقتباسی از نتفلیکس از سه گانه گرافیک-رمان عیسی آمریکایی، اولین بار با آگرون مقابل Black Panther: Wakanda ForeverTenoch Huerta. آگرون بین فیلمبرداری پروژه ها و لذت بردن از یک اقامتگاه صمیمی در خوانندگی در کافه کارلایل در شهر نیویورک، که او آن را خانه می نامد، با او به گفتگو نشست. دبلیو برای بحث در مورد احساس شخصی او از سبک و تاثیر شادی‘s میراث

این روزها نقش ها را چگونه انتخاب می کنید؟

شیوا بیبی درست قبل از همه گیری بود. اولین پروژه هایی که بعد از آن ساختم این بود اسید مرد، بلافاصله به دنبال آن همانطور که آنها ما را ساخته اند. درام خانوادگی ریشه دار عرصه ای نبود که من به این شکل وارد شده بودم. پرش از آن مکان به چیزی که سال گذشته ساختم، بین فیلم الکسیس ساعت و نمایش ادواردو برگزیده، نمی توانستم آن حرکات را پیش بینی کنم. با ساعت، فکر کردم، اگر قرار است چیزی را امتحان کنم که در ژانر هیجان انگیز/ترسناک روانشناختی قرار دارد، چرا نباید به مسائل زنان و باروری مرتبط باشد – چیزهایی که قبلاً از طریق ایده های مردم در مورد اینکه چگونه و چه زمانی باید تجربه کرده بودم. بچه دار شدن؟ این چیزی است که من واقعاً می توانستم درک کنم.

در مورد آن مضامین واقعاً شما را تحت تأثیر قرار داد؟

ما در آستین، تگزاس در حال فیلمبرداری بودیم، درست زمانی که مقاله نظر به بیرون درز کرد. چند ماه بعد، زمانی که الکسیس مشغول فیلمبرداری از فضای باز سرد بود، زمانی بود که رو واژگون شد. حضور در صحنه فیلمبرداری برای دریافت این اطلاعات بسیار ناراحت کننده بود. از برخی جهات، نمی توانستم تصور کنم که اینجا باشیم. بعد یادم می‌آید یک دهه پیش، خانم‌هایی که چند دهه از خودم بزرگ‌تر بودند، می‌گفتند همیشه مراقب باشید. این همیشه چیزی است که مورد مناقشه قرار می گیرد. این چیزی است که ما در زمان ساخت این فیلم احساس می کردیم.

شیوا بیبی شما را به مخاطبان جوان تری معرفی کرد که آنها نیز در حال کشف مجدد هستند شادی این چطور بود؟

با شیوا بیبی، احساس قوی داشتم که اگر مردم با آن روبرو شوند و آن را تماشا کنند، احساس می کنند که به فیلم وابسته هستند. ثابت شد که بسیار درست است. این واقعاً یکی از پربیننده‌ترین کارهایی است که من در آن حضور داشته‌ام، و به‌ویژه به دلیل اینکه یک فیلم مستقل است، این امر مسلم نیست که شما در یک پروژه به این اندازه نگاه کنید.

زیرا شادی اکنون در نتفلیکس است، این چرخه ها را دارد. مثلاً جوانانی که روی آن کار می کردند برگزیدههمه آنها در حدود 13 تا 15 سال قبل از فیلمبرداری من را نمی شناختند. آنها شروع به تماشا کردند شادیو بابی که نقش پسرم را بازی می کند، اینطور بود که یک لحظه صبر کنید! می خوانی، می رقصی، بازی می کنی، این شخصیت بودی و باردار بودی. از آنجایی که من اکنون بسیار متفاوت از آن زمان به نظر می‌رسم، او نمی‌توانست آن را باور کند.

ما در ریبوت شیدایی هستیم. آیا تا به حال در هر کدام شرکت می کنید؟ شادی-پروژه های مرتبط؟

شما هرگز نمی دانید چه چیزی قرار است خود را نشان دهد. در کل دوران حرفه‌ای‌ام، همیشه باز بوده‌ام. هرگز فکر نمی‌کردم به تلویزیون برگردم و سریالی را اجرا کنم که عمدتاً به زبان اسپانیایی باشد—شما هرگز نمی‌دانید در گوشه و کنار چیست.

نماد سبک نهایی شما چه کسی است؟

مطمئناً کاترین هپبورن، مطمئناً دایان کیتون. و دوست من جین ونر الهام بخش سبک بزرگی برای من است. میوچیا پرادا – او باورنکردنی است.

بزرگترین پشیمانی مد؟

تعداد زیادی عکس وجود دارد که من از دهه اول کارم به آنها نگاه می کنم و فکر می کنم، وای، چه چیزی جالب هست رنگ مو. چه ترکیب جالبی از قطعات. اما دوست داشتنی هم هست یعنی با اطمینان از در بیرون رفتم.

لباس روزانه شما چیست؟

اغلب اوقات در کت و شلوار احساس راحتی می کنم. در حالی که من همیشه زنانی را تحسین می کردم که کت و شلوارهای زیادی می پوشیدند – مانند کاترین هپبورن و دایان کیتون – این چیزی نبود که تا چند سال گذشته در کمد لباسم گنجانده شود. اما این یک راه آسان است که می دانم باعث می شود احساس کنم خودم هستم. در حالی که برای هر انتخاب سبکی استثناهایی وجود دارد، ترجیح می‌دهم بیشتر از اینکه به لباسی که پوشیده‌ام توجه کنید، من را در حضورم ببینید.

شما در حال حاضر لفرهای پرادا را در دست دارید. آیا شما تمایل به یک کفش تخت دارید؟

من قطعاً یک کفش تخت را دوست دارم، زیرا عاشق رقصیدن هستم. بعد از سال‌ها پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار، هرگز نمی‌خواهم با کفشی که می‌پوشم مانع شوم.

آیا تجربیات اولیه خود را در شوهای مد به یاد دارید؟

اولین باری که به یک شوی مد در پاریس رفتم آخرین نمایش مارک جاکوبز برای لویی ویتون بود. این نمایشی بود که در آن یک قطار ظاهر شد و همه زنان و باربرها از قطار خارج شدند. خیلی باشکوه بود، ماورایی – به سختی می‌توانستم چیزی را که می‌دیدم، یا این واقعیت را باور کنم که برای شرکت به آنجا پرواز کرده بودم. برای مغزم خیلی زیاد بود.

در سال 2015، شما یک ویدیو برای Tory Burch کارگردانی کردید. آیا هنوز هم به عنوان یک خالق علاقه مند به همکاری با خانه های مد با این عنوان هستید؟

کاملا. من قطعاً به سمت کارگردانی در یک فرم بلند حرکت می‌کنم، اما فرم کوتاه بسیار سرگرم‌کننده است و راهی عالی برای داستان‌گویی است، به خصوص که مربوط به لباس یا موسیقی است. مردم هنوز هم اشتهای زیادی برای هضم قطعات کوچک به این روش دارند.

مو اثر خاویر ولاسکوئز; آرایش سامانتا لاو.