نائومی کمپبل ردیف تاجگذاری را می پوشد

تاج گذاری پادشاه چارلز سوم واقعاً همه چیز را داشت: سبکی استادانه از سلطنتی ها و افراد مشهور، شاهزاده هری در ردیف سوم نشسته، و کنسرتی عجیب و غریب که اجرای لیونل ریچی و کیتی پری را به نمایش می گذاشت. در میان بسیاری از شرکت کنندگان، سوپر مدل و فعال بریتانیایی، نائومی کمپبل بود که از زمانی که برای اولین بار در یک جشن خیریه در سال 2001 به میزبانی دوناتلا ورساچه ملاقات کرد، برای مدت طولانی پادشاه را تحسین می کرد.

برای این مناسبت، کمپبل با دوست و سردبیر آن همکاری کرد ووگ بریتانیا ادوارد انینفول که مدل سوپرمدل این رویداد را طراحی کرد. کمپبل یک لباس مشکی از روی شانه از The Row به تن کرد – ظاهراً تکراری از ظاهری مشابه از مجموعه پاییز و زمستان 2023 مری کیت و اشلی اولسن. او این قطعه را با حداقل جواهرات ست کرد و کفش‌هایی به شکل کفش‌های کتانی نایکی با رنگ بلوک شده به کار برد.

صحبت کردن با ووگ بریتانیا، کمپبل علاقه خود به پادشاه چارلز سوم را اینگونه توضیح داد: “من احترام می گذارم که او به بازدید از آفریقا اهمیت می دهد و نسبت به اتفاقاتی که در این قاره می افتد علاقه مند است.” بنابراین، من فکر می‌کنم که او اهمیت قاره آفریقا را درک می‌کند، و در آینده خواهد بود و چقدر مهم است که این قاره را در صحنه جهانی بگنجانیم. برای او آرزوی سلطنت و موفقیت دارم.»

کمپبل پس از شرکت در مراسم Met Gala هفته گذشته در نیویورک که به افتخار کارل لاگرفلد برگزار شد، به لندن سفر کرد. در حالی که بسیاری طرح‌های جدید را انتخاب کردند، کمپبل برای ظاهرش به آرشیو گسترده شانل – یک لباس مجلسی صورتی و روکش‌دار با گلدوزی‌های ظریف نقره‌ای که در سرتاسر آن قرار گرفته بود، دست زد.

این لباس از عناصر ساری الهام گرفته شده بود و در اصل در کالکشن بهار/تابستان 2010 Chanel ظاهر شد. کمپبل برای کامل کردن این ظاهر، آن را با جواهرات نقره ای ظریف و موهای صاف مشخص خود، براق نگه داشته است.

جف کراویتز/فیلم مجیک/گتی ایماژ

آنتونیو د موراس باروس فیلهو/WireImage/Getty Images