کنزو استخدام می کند افسانه لباس خیابانی ژاپنی Nigo به عنوان مدیر هنری جدید

به نقل از Kenzo ، نیگو ، مغول لباس خیابانی ژاپن به عنوان مدیر هنری جدید این برند منصوب شده است WWDبه نیگو ، که نام اصلی او Tomoaki Nagao است ، یکی از مهمترین طراحان لباس های خیابانی و مشاوران برند در صنعت است-او A Bathing Ape (BAPE) ، Human Made را تأسیس کرد و باشگاه فارغ التحصیلان را با فارل ویلیامز تاسیس کرد. او همچنین با یونیکلو همکاری کرده است و اخیراً با ویرجیل ابلو در لویی ویتون همکاری کرده است. نیگو اولین طراح ژاپنی خواهد بود که کنزو را هدایت می کند ، زیرا بنیانگذار این برند ، کنزو تاکادا ، در سال 1999 خانه را ترک کرد و در سال 2020 درگذشت.

رزومه بی عیب و نقص او نشان می دهد که مارک تحت مالکیت LVMH در حال حرکت در مسیری معاصر و متمرکز بر لباس خیابانی است. سیدنی تولدانو ، رئیس و مدیر اجرایی گروه مد LVMH ، گفت WWD که نیگو “بلافاصله چشم اندازی برای کت مناسب ، ژاکت مناسب داشت” و از او به عنوان “فردی فوق العاده خلاق ، با آن حس ژاپنی از کیفیت و زیبایی” یاد کرد و من فکر می کنم بازار به آن نیاز دارد. “

نیگو در یک بیانیه مطبوعاتی از این انتصاب افتخار و قدردانی کرد. وی گفت: “زنده کردن روحیه دانش تاکادا کنزو برای ایجاد یک کنزو جدید بزرگترین چالش 30 ساله حرفه ای من است.” “رویکرد کنزو برای ایجاد اصالت تمام شد [Takada’s] درک بسیاری از فرهنگ های مختلف “این همچنین اساس فلسفه خلاقیت من است.” نیگو ، که عمدتا در لباس های مردانه در خیابان کار می کرد ، اکنون بر لباس های آماده کنزو نظارت می کند.

به گفته ، اولین مجموعه او برای نام تجاری اواخر امسال نمایش داده می شود ووگبه پیش از این ، طراحان آسیایی آمریکایی هامبرتو لئون و کارول لیم ، بنیانگذار مراسم افتتاحیه ، از 2012 تا 2019 هدایت کنزو را بر عهده داشتند.