طراحان نوظهور در هفته مد نیویورک بهار 2022 را تماشا کنید

به دنبال انرژی سرگرم کننده و پر جنب و جوش پایان تابستان در هفته مد کپنهاگ ، وارد بازگشت مورد انتظار هفته مد IRL نیویورک شدیم که از 7 سپتامبر آغاز شد. با محدودیت صندلی ها به دلیل اقدامات احتیاطی Covid و مهمانان دو ماسک دار ، ما همه سردبیران مد فکر می کردند که برجسته ترین نمایشهای این فصل در بهار 2022 چه چیزی خواهد بود. پایداری قطعاً در طراحی های اولیه طراح بود ، درست مانند نمایش در دانمارک. منسوجات آگاهانه در A-Company ، سیاست های ضایعات صفر در اشلین و کارخانه های کم مصرف در کالاس میلانو از نکات برجسته بودند-بدون ذکر مد های خیره کننده این برچسب ها. این مارک های نوظهور نه تنها هدف خود را آگاهی پایدار می دانند ، بلکه قصد دارند لباس های زیبا و منحصر به فرد نیز بسازند. نگاهی به مارک های نوظهور مورد علاقه ما بیندازید تا بسیاری از آنها در NYFW امسال معرفی شوند.

Ashlynn Park طراح اشلین برای مارک های اصلی مد از جمله Yohji Yamamoto ، Proenza Schouler ، Calvin Klein 205W39NYC و Khaite کار کرده است. با نام تجاری خاص خود ، پارک بر تجملات بدون زباله تمرکز می کند. قطعات او با دقت طراحی شده اند و همیشه تمام جزئیات بدن را در نظر می گیرند.

با احترام ازconnormcknight Instagram

کانر مک نایت نام تجاری خود را در دوران همه گیری تاسیس کرد و اولین مجموعه خود را برای بهار 2022 از اتاق خواب خود ایجاد کرد. مک نایت نه تنها یک هیجان انگیز برای NYFW بود ، بلکه او با دانهیل همکاری کرد تا ظاهر آبی پودری جاش اوکانر را برای مت گالای 2021 ایجاد کند.

با احترام Serichai Traipoom

سینترا مارتینز ، فارغ التحصیل پارسون ، اولین هفته خود را در هفته مد نیویورک با مارک خود سنت سینترا انجام داد. او گفت بهار 2022 ، او گفت W مجله ، از کاریکاتورهایی که بیشتر اوقات خود را در قرنطینه تماشا کرده بود ، الهام گرفت.

با احترامa____company Instagram

A-company در سال 2018 تأسیس شد ، یک خط تولید لباس و لوازم جانبی لوکس است که بر مطالعه هدف لباس در جامعه تمرکز دارد. طراح سارا لوپز منسوجات را تولید می کند که آگاهانه ساخته شده است و بر کاهش ضایعات با تولید در مقادیر محدود در نیویورک تمرکز دارد.

با احترام از اینستاگرام callasmilano @

اگرچه Câllas Milano یک نام تجاری مستقر در میلان است ، طراحان Jan-Hendrik Schlottmann و Marco Panzeri قرارهای خود را در NYFW برگزار کردند و ما بسیار خوشحالیم که آنها این کار را کردند-این یک پاک کننده طراوت و شیک کام در میان برنامه های آشفته ما بود. Schlottmann (مدیرعامل سابق درک لام) و Panzeri به فلسفه “کمتر-بیشتر” معتقدند ، که در قطعات هدفمند آنها نشان داده می شود.

Junny Ann Hibbert جانی قطعات سفارشی و منحصر به فردی را به عنوان ادای احترام به زادگاهش هارلم ایجاد می کند. او از مادرش الهام می گیرد ، که خیاط بود و الگوهای سفارشی را از روزنامه ها برای پوشیدن هیبرت و خواهران و برادرانش ایجاد می کرد.

با احترام ازpierreblancstudio Instagram

پل ریچاردز ، اهل بروکلین ، اولین مجموعه خود را امسال در NYFW نشان داد – جایی که وی با استفاده از پارچه های فاسد ، سایه های ساده لباس کار را به نمایش گذاشت. پیر بلان علیرغم تازه وارد ، در چهره های مشهوری از جمله لوکا سابات و بازیگر هری شوم جونیور دیده شده است.