جسیکا چستین با درگ کوئینز در اولین نمایش “چشم های تامی فای” شرکت کرد

جسیکا چستین موهای خود را درست فر کرد و بهترین لباس دیسکو توپ خود را برای اولین فیلم بیوگرافی آینده اش پوشید ، چشم های تامی فای، سه شنبه شب. همسرش ، Gian Luca Passi de Preposulo ، همسرش و گروهی از ملکه های درگ در لباس 70 و 80 بهترین لباس در این مراسم حضور داشتند.

اولین نمایش نیویورک پس از چند هفته پر حادثه برای Chastain انجام می شود. این بازیگر از تبلیغ سریال کوتاه آینده HBO خود گذشت ، صحنه هایی از ازدواج ، در جشنواره بین المللی فیلم ونیز با اسکار ایزاک ، بازیگر خود ، در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ، جایی که فیلم دیگر او ، بخشیده شده ، شنبه پخش شد

با این حال به نظر می رسید سومین اولین نمایش او در این ماه کمی متفاوت از دو تای دیگر باشد. چستین با استایل این رویداد کمی سرگرم شد و لباس خطی نقره ای با خط خطی طراحی کرد که توسط Riccardo Tisci برای Burberry Resort 2022 طراحی شده بود ، ادای احترام به اوج حرفه تامی فای در اواسط تا اواخر دهه 70. او این لباس را با یک گلم برگشتی که کل ظاهر را به هم نزدیک کرده بود ، ست کرد.

در حالی که روی فرش بود ، چستین با گروهی از درگ کویین های مستقر در شهر نیویورک عکس گرفت که آنها نیز برای تم های قدیمی شب لباس می پوشیدند. این گروه شامل سابق بود مسابقه کشیدن Ru Paul’s Scarlet Envy شرکت کننده ، و The Countess Mascara ، Marti Gould Cummings ، Pattaya Hart ، Blake Deadly ، The Blair Bitch ، Jasmine Rice LaBeija و Nancy No Good.