کندال جنر و بانی بد لباس‌های تمام چرم هماهنگ می‌پوشند

حماسه پر شایعه رابطه کندال جنر و خرگوش بد، این آخر هفته، نقطه دیگری به کمربند خود اضافه کرد. بله، جناس در نظر گرفته شده است. اولین نشانه‌های عاشقانه احتمالی بین این مدل و خواننده در ماه فوریه ظاهر شد و این جفت همچنان با چیزی که هر دو در آن برتری دارند به آتش می‌افزایند: مد.

این دو در جشن تولد یونگ تاکو، خواننده رپ، یکی از دوستان نزدیک جنر، این آخر هفته در لس آنجلس شرکت کردند که سایر شرکت کنندگان در لیست A مانند وینی هارلو، لئوناردو دی کاپریو و تایلر، خالق حضور داشتند. با وجود لیست مهمانان پر ستاره، جنر و بانی ما را به تعجب واداشتند: آیا ظاهر چرم الهام گرفته از ماتریس همسان آنها تصادفی بود؟ یا می خواهند چیزی به ما بگویند؟

جنر برای این مناسبت یک شیار بلند چرمی پوشیده بود که با شلوار مشکی و کفش‌های پاشنه بلند دهه 90 ست کرد. این مدل با لوازم جانبی به غیر از باگت فندی از پوست مار کمیاب که روی شانه اش بود، آن را ساده نگه داشت. بانی پالت ساده این جفت را با کت چرمی مشکی و شلوار گشاد، چکمه‌های پاشنه‌دار درشت، کلاه LA Dodgers و عینک‌های رنگی با قاب پهن حفظ کرد.

این مشاهده دو روز پس از آن رخ می دهد که این دو با هم در کنار زمین در بازی لس آنجلس لیکرز دیده شدند، با لباس های همسان در کنار هم. جنر و بانی چکمه‌های پوست مار چشمگیر و همچنین لباس‌های رویه چرم هماهنگ داشتند. این شب یک رابطه خانوادگی بود زیرا کیم خواهر جنر نیز در تی شرت گرافیکی “I Love Nerds” ظاهر شد.

جنر و بانی اوایل ماه جاری در مراسم مت گالا که به طور غیررسمی در مراسم اصلی و بعد از مهمانی با هم شرکت کردند، دست به دست هم دادند. در حالی که هیئت داوران هنوز در مورد اینکه آیا آنها واقعاً یک آیتم هستند یا خیر، نمی‌دانند، فراوانی لباس‌های هماهنگ آنها ممکن است بهترین شاخصی باشد که تا کنون داشته‌ایم.

بازی پلی آف لس آنجلس لیکرز.

والی اسکالیج / لس آنجلس تایمز / گتی ایماژ