جنیفر لارنس روز مادر را با لباسی کاملا سفید جشن می گیرد

در حالی که برخی از سلبریتی‌ها هنوز ظاهری کاملاً چرمی دارند، جنیفر لارنس در حال حاضر یک ماه کامل قبل از شروع رسمی فصل، لباس‌های سفید تابستانی خود را ظاهر می‌کند. روز یکشنبه، این بازیگر در شهر نیویورک دیده شد و بسیار آماده برای ماه ژوئن بود تا در ظاهری کاملا سفید ظاهر شود.

لارنس بعد از ظهر روز مادر را با مادرش کارن جشن گرفت. این دو قبل از ملاقات با پدر لارنس، گری، معمولی و باحال به نظر می رسیدند. کارن با یک لباس مینی آستین بلند مشکی، تخت مشکی و یک کیف شانه ای سبز و مشکی جی دبلیو اندرسون همه چیز را ساده نگه داشت. در همین حال، لارنس با لباس تمام سفید، مخالف مادرش بود. این بازیگر با یک شلوار باری سفید و کتان، یک تی شرت سفید، هر دو از Leset و یک پیراهن سفید دیگر که دور کمرش پیچیده شده بود، آرام به نظر می رسید، اما هنوز هم شیک بود. عینک آفتابی Alaïa و یک کلاه سطلی با تزئینات سبز او را از آفتاب در امان نگه داشت، در حالی که یک جفت صندل چرمی مشکی و یک کراس بادی از The Row این مجموعه را کامل کردند.

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

بعداً در همان روز، لارنس عوض شد و یک شلوار جین بزرگ، یک تانک قلاب بافی از La Linge و کفش‌های ورزشی مورد علاقه‌اش سامبا را به تن کرد.

لارنس قبلا در مورد رابطه اش با مادرش صحبت کرده بود. در حین چت با ووگ در سپتامبر 2022، او اعتراف کرد که بسیاری از فیلم‌هایش تا این لحظه موضوع مشترک مادری را دارند.

او گفت: «هنر بیشتر اوقات مربوط به مادر است. من از گفتن این حرف مردد هستم، زیرا از اینکه کسی برگردد و فیلم‌های من را ببیند متنفرم… و فکر می‌کنم که این راهی است که من از مادرم نقاشی می‌کنم.» او ادامه داد و گفت: «مادر من آدم فوق‌العاده‌ای است. اما این بدان معنا نیست که هنوز چیزهایی از دوران کودکی من وجود ندارد که در حال انجام آنها باشم.»

البته اکنون لارنس خودش یک مادر است و پسرش سی را در فوریه 2022 به دنیا آورده است. “پسندیدن، الان روز اول زندگی منه من فقط خیره شدم. من خیلی عاشق بودم.»

ظاهر کاملا سفید جنیفر را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.