هیلی بیبر فرآیند فکر کردن به تی شرت “Nepo Baby” ویروسی خود را توضیح می دهد.

هایلی بیبر با افتخار به وضعیت پیوند خود متمایل شده است. اگرچه این مدل و شخصیت رسانه‌های اجتماعی در صحبت کردن از اصل و نسب معروف خود بسیار ساکت بوده است، اوایل امسال او تا حدودی در مورد این موضوع از طریق انتخاب کمد لباس خود – یک تی شرت برش خورده سفید “nepo baby” اظهار نظر کرد. در حالی که این لباس بدون هیچ توضیحی دنبال شد، و بچه همنوعش گوئینت پالترو این انتخاب را تایید کرد، بیبر در نهایت در مصاحبه‌ای اخیراً به این تیپ ویروسی پرداخت.

بیبر به او گفت: «وقتی بیرون از خانه هستید و مردم جلوی پدر یا عموی شما را می گیرند و از شما عکس می خواهند، متوجه می شوید که چرا. ساندی تایمز. “این من بودم که “من از وضعیت بسیار آگاه هستم.” [and] من آن را با صدای بلند و افتخار می‌پوشم زیرا شما از قبل به من برچسب می‌زنید و این درست است.»

Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images/Getty Images

بیبر از خانواده بالدوین، یک نوع سلسله هالیوود می آید: پدرش استفن و عموهایش الک، ویلیام و دانیل همگی بازیگرانی هستند که در طول یک دهه فعالیت حرفه ای دارند. اگرچه برادران بالدوین بیش از دوازده فرزند بین خود دارند، هیلی بدون شک برجسته‌ترین آنهاست – او در کمپین‌های برندهای بزرگ ظاهر شد، در باند فرودگاه‌ها قدم زد و در سال 2019 با جاستین بیبر ازدواج کرد (که مطمئناً کمکی به فرونشاندن کودک نیپو و شهرت او نکرد. -وضعیت مجاور).

Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images/Getty Images

این جوان 26 ساله آخرین نفر از فهرست رو به رشدی است که در یک سال گذشته نظرات خود را در مورد خویشاوند گرایی در هالیوود ارائه کرده است. در حالی که برخی به صراحت تاثیر اقوام مشهورشان را بر شغلشان انکار کرده‌اند، برخی دیگر (گاهی با ناامیدی) اعتراف کرده‌اند که در این زمینه نقش دارند. علاوه بر شهرت بالدوین، بیبر همچنین در مورد علاقه اش به آشپزی، نحوه گذراندن وقت خود و جاستین و همچنین خواسته ها و دلهره هایش برای بچه دار شدن صحبت کرد.

بیبر توضیح داد: “من به معنای واقعی کلمه همیشه برای این موضوع گریه می کنم.” من خیلی بچه می خواهم اما می ترسم. همین که مردم درباره شوهرم یا دوستانم چیزهایی می گویند کافی است. نمی توانم تصور کنم که مجبور باشم با افرادی که درباره یک کودک چیزهایی می گویند روبرو شوم. ما فقط می توانیم بهترین کار را برای پرورش آنها انجام دهیم. تا زمانی که احساس کنند دوست داشتنی و امن هستند.»

هیلی و جاستین بیبر در مت گالا 2021.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ