کندال جنر برای یک شب قرار ملاقات با خرگوش بد یک پیراهن کاملا شفاف پوشید

سلبریتی ها در آخر هفته قبل از مراسم مت گالا در دوشنبه شب به منهتن آمدند، به این معنی که تمام نقاط داغ با A-listers در حال خزیدن بودند زیرا آنها از یک شب معمولی تری پیش از جشن های لباس پوشیده در افق لذت می بردند. کربن، به طور خاص، مکانی بود که باید در آخر هفته بود، بنابراین جای تعجب نیست که کندال جنر و خرگوش بد برای شب ملاقات خود در روز شنبه به آنجا رفتند.

برای این مناسبت، جنر کاملاً ظاهری داشت و یک تاپ نا متقارن قهوه‌ای و شفاف از پشم پالوما با دامن کوتاه تزئین شده با سگک از پاییز 2023 Blumarine پوشیده بود. که اتفاقاً به صورت سگک تزئین شده است. سپس این مدل مجموعه را با یک کیف شانه‌ای زنجیره‌ای گوچی از پوست مار تام فورد از بهار/تابستان 2000 به پایان رساند. به نوبه خود، Bad Bunny شلوار مشکی و یک تاپ مشکی پوشیده بود که رنگی به شکل یک کت چرمی مشکی و زرد به همراه داشت. .

شنبه شب آخرین مورد از یک سری قرارهای بین جنر و خرگوش بد است زیرا بیشتر و بیشتر آشکار می شود که چیزی بین این دو در جریان است. ماه گذشته، این جفت در طول اولین آخر هفته جشنواره با هم در Coachella دیده شدند و اکنون آنها رابطه عاشقانه خود را به ساحل شرقی آورده اند. البته این سوال پیش می‌آید: آیا آنها دوشنبه شب اولین فرش قرمز خود را در Met خواهند داشت؟ خیلی بعید به نظر می رسد – احتمال این است که آنها به طور جداگانه راه می روند و یک بار در داخل و دور از چشمان کنجکاو دوباره متحد می شوند. اما. تو هرگز نمیدانی.

ویکتور ویرجایل/گاما رافو از طریق گتی ایماژ