ریحانا دو روز زودتر از ما با ظاهری شایسته در مراسم مت گالا پذیرایی کرد

در این مرحله، اگر ریحانا نمی کند در مت گالا شرکت کنید، ممکن است مشکلی داشته باشیم. پس از برخاستن از زمین در سال گذشته، احتمالاً به دلیل اینکه در آستانه زایمان بود، مشخص نبود که آیا این خواننده برای رویداد 2023 به Met Steps بازمی‌گردد یا خیر. اما اکنون، او در چند هفته گذشته نکات زیادی را رها کرده است، او واقعاً امیدهای ما را به دست آورده است، و بسیاری آخرین نگاه او را – که صادقانه بگوییم می تواند به خودی خود یک لباس مت گالا باشد – به عنوان تأیید حضور او در نظر گرفته اند.

شنبه شب ریحانا در شهر نیویورک دیده شد که خود زنگ خطر را به صدا درآورد. این خواننده با الهام از (و شامل قطعاتی از) مجموعه پاییز 1994 شانل، در گروه کاملاً خزدار ظاهر شد. قطعه برجسته یک ژاکت سیاه و سفید و خز مصنوعی از مجموعه بود. ریحانا کلاه‌های مشابه همان نمایش را ندارد، بنابراین او به میلینر بنی آندالو دستور داد تا رویه‌ای از خز مصنوعی و پر شترمرغ بسازد تا با این ظاهر مطابقت داشته باشد. بعد از آن تعداد بیشتری از Chanel به شکل عینک های سفید از باند فرودگاه پاییز 1994 ظاهر شد که شامل Cهای به هم پیوسته در جلوی چشم بود. ریحانا اکسسوری‌های فوق‌العاده‌ای را با یک لباس بافتنی سفید از پاییز/زمستان کوپرنی 2023 پوشید و با پاشنه‌های کریستالی و الماس‌های آمینه مودی از Jacob & Co به پایان رسید. عنوان “حتی دوشنبه نیست.”

حالا، اگر این نشانه ای نیست که ریحانا امشب در مت گالا خواهد بود، ما نمی دانیم چیست. در واقع، این خواننده در چند هفته گذشته ما را مسخره کرده است، از ماه گذشته که او در پاریس با یک کت فندی طراحی شده از کارل بیرون آمد. اگر بخواهیم حدس بزنیم، می‌گوییم که ریحانا تمام این قطعات قدیمی کارل را در حین انجام تحقیقات برای Met برداشته است، به این معنی که اگر او میکند در واقع امشب حاضر شوید، ما در حال لذت هستیم. اگرچه، البته، این همیشه یک امر داده شده بود.