فال ماه می: برای شروعی جدید آماده شوید

خوش آمدید به دبلیو پیش بینی ماهانه طالع بینی مجله. ما امسال کاتالوگ چرخشی از اخترشناسان جوان را که بیشتر در مورد آنها صحبت شده است را وارد مجموعه خواهیم کرد و به هر شخصیت اجازه می دهد دیدگاه خود را در مورد آنچه در آینده برای همه نشانه ها خواهد آمد ارائه دهد. مرحله بعدی: Astro Bella Luna، که سابقه بازیگری او باعث می شود برخی از خوانش زودیاک بسیار سرگرم کننده در TikTok انجام شود.

سلام! من بلا هستم، AKA Astro Bella Luna، و بسیار سپاسگزارم که شما را تحویل دادم دبلیو طالع بینی مجله برای ماه مه 2023. ما ماه را با یک کوکتل فصل رتروگراد/کسوف عطارد شروع می کنیم، زیرا هنوز در حال تلاش برای پردازش تغییرات ایجاد شده توسط خورشید گرفتگی 20 آوریل هستیم. ممکن است تا 5 مه، زمانی که ماه گرفتگی ماه کامل در عقرب با برخی از حقایق پنهان عمیق در مورد آنچه که دیگر به ما خدمت نمی کند، سیلی بزند، به نظر می رسد که در نوعی برزخ نجومی هستیم. خبر خوب این است که به ما این فرصت داده می‌شود که آن چیزها را رها کنیم – و وقتی عطارد در 14 به طور مستقیم حرکت کند، نحوه حرکت رو به جلو را روشن خواهیم کرد. در 16 مه، زمانی که مشتری وارد برج ثور می شود و به ما اجازه می دهد تا از لذت های فیزیکی زندگی به طور کامل لذت ببریم، برای تمام تلاش هایمان پاداش خواهیم گرفت. پس شفا و برکت بیاور، مه! برای دقیق ترین قرائت، ابتدا علامت صعود خود را بررسی کنید.

برج حمل

شما در حال دگرگونی عظیمی از خود هستید و برخی از الگوها و عادات قدیمی را که مانع رشد شما می شوند، رها خواهید کرد. این ممکن است کمی دردناک به نظر برسد، اما پاداش آن ارزش تلاش را دارد. در پایان ماه، شروع خواهید کرد که کار سخت خود را از نظر مادی نتیجه می دهید. موجودی بانک شما شروع به بازتاب تحول درونی شما خواهد کرد.

ثور

فصل شماست، بنابراین تمام توجه شما معطوف خواهد بود – اما با وقوع ماه گرفتگی در خانه هفتم روابط شما، ممکن است با تغییرات عظیمی در درون خود مواجه شوید. حقایق در مورد شریک زندگی خود و آنچه واقعاً از اتحادیه خود نیاز دارید آشکار می شود. اگر مجرد هستید، ممکن است عشق جدیدی وارد زندگی شما شود. در پایان ماه، حس اعتماد به نفس جدیدی را تجربه خواهید کرد و شروع به تابش نوعی انرژی خواهید کرد که فراوانی واقعی را به زندگی شما جذب می کند.

جوزا

چیزی در ساختار کاری شما در حال تغییر است. ممکن است متوجه شوید که کاری که روزانه انجام می دهید، شما را به سمت رویاهایتان نمی برد—شاید مجبور باشید روال خود را تغییر دهید تا با زندگی مورد نظرتان هماهنگ شوید. ارتباط شما با حقیقت معنوی در حال گسترش است و تا پایان ماه احساس سبکی خواهید کرد. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که به یک مقصد بسیار شفابخش سفر کنید.

سرطان

یک برخورد عاشقانه سرنوشت ساز ممکن است الهام بخش یک خروجی خلاقانه جدید برای شما باشد. این شکل جدید هیجان‌انگیز بیان می‌تواند بسیار شفابخش باشد، زیرا می‌تواند به شما اجازه دهد تا روی برخی چیزهایی که شایسته رها کردنشان هستید کار کنید. وقتی به این خلاقیت دست می‌زنید، شروع به جذب افراد جدید و تأثیرگذار زیادی در زندگی‌تان می‌کنید – و این به شما کمک می‌کند تا در مسیر دستیابی به رویاهایتان قدم بردارید.

لئو

یک تغییر عظیم در زندگی خانه شما رخ می دهد. ممکن است متوجه شوید مکانی که زندگی می کنید دیگر شبیه خانه نیست و می توانید برای حرکت آماده باشید. شما زخم های خانواده را التیام می دهید و چیزی دردناک را از گذشته خود رها می کنید. انرژی سبک تری که به دست می آورید، فضا را برای فرصت های شغلی جدید و هیجان انگیز باز می کند. شما می توانید در این ماه به ارتفاعات جدیدی در کار خود برسید و برای آن به رسمیت شناخته شوید.

باکره

دیدگاه و درک شما از دنیای اطراف در حال تغییر است. ممکن است بخواهید اکنون استعدادهای نویسندگی خود را کشف کنید، زیرا چیزهای زیادی برای گفتن دارید و به اشتراک گذاشتن آن افکار با دیگران شفابخش خواهد بود. شما برای ادامه تحصیل یا سفر به جهان الهام خواهید گرفت – هر چیزی که به گسترش ذهن شما کمک کند اکنون برای شما مفید خواهد بود، بنابراین آن سفر را رزرو کنید یا در آن کلاس ثبت نام کنید!

ترازو

شما یک دیدگاه جدید و قدرتمند را در مورد پول تطبیق خواهید داد – نگرانی را کنار بگذارید و توسط آن کنترل شوید. اگر یاد بگیرید که این روش های تفکر سمی را به طور کامل حذف کنید، راه حل های غیرمنتظره ای که منجر به فراوانی بیشتر می شوند به سراغ شما می آیند. این می تواند چیزی باشد که شما با یک شریک زندگی خود تجربه می کنید – و اگر همه گام های درست را بردارید، می توانید در سال آینده بسیار ثروتمند شوید.

عقرب

ماه گرفتگی عقرب در پنجمین روز به طور مستقیم بر شما تأثیر می گذارد، بیش از هر علامت دیگری. شما در یک سال و نیم گذشته در یک سفر تحول بوده اید. این آخرین تغییری است که شما تجربه خواهید کرد تا شما را وارد یک زندگی کاملاً جدید و نسخه تازه ای از خودتان کند. خود ارتقا یافته شما می تواند عشق بسیار قدرتمندی را به زندگی شما جذب کند و اگر در حال حاضر در یک رابطه هستید، تنها پیوند با شریک زندگی تان را قوی تر می کند.

قوس

ممکن است چیزی که در اعماق وجود شما دفن شده به سطح بیاید تا بتوانید آن را درمان کنید و رها کنید (در نهایت). صرف زمان لازم برای استراحت و ریکاوری پس از این ارتقا بسیار مهم است. تا پایان ماه، آنقدر انرژی خواهید داشت که نمی دانید با آن چه کنید. شما احساس سلامتی و بهره وری بیشتری نسبت به همیشه خواهید داشت و از اینکه واقعا چقدر می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.

برج جدی

ممکن است متوجه شوید که افراد خاصی در زندگی‌تان که فکر می‌کردید بهترین منافع شما را در ذهن دارند، در واقع سمی هستند. خداحافظی با آنها ممکن است به شما آسیب برساند، اما در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود. پس از انجام این کار احساس سبکی بیشتری خواهید داشت و فرصت های بیشتری برای سرگرمی و خلاقیت خواهید یافت. حتی ممکن است با یک شریک عاشقانه جدید ملاقات کنید که حباب شادی ایجاد می کند که مدت زیادی است تجربه نکرده اید.

دلو

یک مکاشفه شغلی بزرگ در راه است – در واقع، حرفه شما می تواند در این ماه مسیر را کاملاً تغییر دهد. شما وضوح بیشتری در مورد علایق خود به دست خواهید آورد و یاد خواهید گرفت که آنها را در کار خود بگنجانید. پیشرفت های شما در زندگی کاری شما هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد می کند. ممکن است تصمیم بگیرید که خانه خود را زیبا کنید یا حتی به طور کلی نقل مکان کنید.

ماهی ها

شما از برخی از باورهای محدود کننده آگاه می شوید که برای مدت طولانی به آنها پایبند بوده اید. وقت آن است که آنها را رها کنید تا بتوانید دیدگاه جدیدی را تطبیق دهید که فرصت های رضایت بخش بیشتری را فراهم می کند. ارتباط شما با معنویت در حال عمیق تر شدن است و ذهن شما شروع به انعکاس آن خواهد کرد. اگر زودتر شروع به به اشتراک گذاشتن افکار خود از طریق صحبت کردن، نوشتن و تدریس کنید، فراوانی بیشتری در راه شما جاری خواهد شد.