کندال جنر اولین مدیر خلاق FWRD خرده فروش می شود

کندال جنر سوپرمدل به تازگی عنوان جدیدی را به پروفایل LinkedIn خود اضافه کرده است. جنر اولین مدیر خلاق در خرده فروشی FWRD بوده است ، و ظاهراً این یک نمایش بزرگ نیست-در بیانیه مطبوعاتی ، شرح شغل جدید وی شامل “مسئول ظاهر و احساس سایت ، انتخاب مارک های فروخته شده در سایت ، ویرایش های ماهانه گرایش ها ، سبک ها و ظاهر ضروری ، و ایده های بازاریابی ، مشارکت برند و فعال سازی نام تجاری. ” خوب ، او دختر کریس جنر است.

جنر گفت که او “فوق العاده خوش شانس” است که با FWRD همکاری می کند. “من به عنوان مدیر خلاق FWRD ، بسیار هیجان زده هستم که با طراحی و مارک های نوظهور به ارائه خدمات سایت کمک کنم.” مدیرعامل و بنیانگذار خرده فروش مایکل منته او را “انتخابی عالی” برای این کنسرت خواند و CBO Raissa Gerona او را “تجسم مد لوکس” توصیف کرد. هر دو مدیر به درستی اشاره کردند که جنر نیرویی است که باید در صنعت مد مورد توجه قرار گیرد.

واکنش بدبینانه به این خبر آسان خواهد بود-به هر حال ، جنر نیازی به نمایش چنین نمایش برجسته ای در صنعت مد ندارد و اصطلاح “مراقبت” به یک کلمه پر سر و صدا تبدیل شده است. اما با کنار گذاشتن هرگونه شک و تردید ، این مشارکت می تواند نوآوری های جالبی در فضای مد لوکس ایجاد کند ، به ویژه برای طراحان نوظهور و کسانی که به طور سنتی در صنعت به حاشیه رانده شده اند و به دنبال گسترش بازاریابی خود فراتر از رسانه های اجتماعی هستند.

جنر تغییر بزرگی در طراحان سهام دارد که در بزرگترین رقبای FWRD موجود نیستند. اگر او به دنبال افزودن “موج بعدی طراحان و روندهای ضروری در بازار” است ، می تواند برخی از مارک های تجربی را در کمد لباس خود شروع کند. جنر از طراحان طاقچه ای مانند Birthday Girl Shop ، Peet Dullaert ، Charlotte Knowles و Vex Clothing استفاده کرده است. اینها تنها چند نام تجاری هستند که ما دوست داریم دسترسی آنها به مشتریان بیشتر شود. امیدوارم این مشارکت به چنین طراحانی فرصتی بدهد تا دیده شوند و به مخاطبان بیشتری فروخته شوند.

این اعلامیه با یک مجموعه عکس زرق و برق دار کمپین با لنز Glen Luchford ارائه شد ، عکسهای زیر را ببینید.

عکس: گلن لوچفورد برای FRWD. استایل: کارلوس نازاریو.

عکس: گلن لوچفورد برای FRWD. استایل: کارلوس نازاریو.

عکس: گلن لوچفورد برای FRWD. استایل: کارلوس نازاریو.

عکس: گلن لوچفورد برای FRWD. استایل: کارلوس نازاریو.

عکس: گلن لوچفورد برای FRWD. استایل: کارلوس نازاریو.