به گفته Tory Burch ، 17 مکان برای بازدید در SoHo نیویورک

اولین چیزی که ممکن است هنگام قدم زدن در فروشگاه اصلی Tory Burch در محله SoHo منهتن-علاوه بر کیف های چرمی ، نان های پوست مار ، و مجموعه های چاپ مختلط ارائه شده-توجه کنید ، مجموعه ای از سبدهای بافته شده است که از سقف آویزان شده است. سبدها ، همراه با بقیه دکوراسیون داخل خیابان 151 مرسر ، نشان دهنده نشاندهنده تربیت طراح در پنسیلوانیا و عشق او به طراحی داخلی است. در خانه کودکی اش ، سبدهای بافته از سقف آشپزخانه اش آویزان بود. علیرغم بزرگ شدن در دره فورج ، پنسیلوانیا – یک روستای جنگلی جنگلی در منطقه جنوب شرقی ایالت – طراح یک نیویورکی از راه دور است. او همیشه عاشق مرکز شهر بود ، زیرا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه پنسیلوانیا به محله نقل مکان کرد. و در سال 2004 ، برچ یک مغازه SoHo در خیابان الیزابت افتتاح کرد که به مکانی برای ورزش های Tory تبدیل شد ، اما در سال 2016 بسته شد. حالا ، طراح به زمین های قدیمی خود باز می گردد ، که او را به خانه ای برای خود تبدیل کرده است. خودش.

بورچ در جشن بازگشت به مرکز شهر ، انتخابهای خود را برای بهترین مکانها برای خوردن ، نوشیدن و خرید در SoHo و اطراف آن به اشتراک می گذارد. آن را به عنوان راهنمای شیک طراح در منطقه ، هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران در نظر بگیرید.

1. مرکز بین المللی عکاسی

خیابان اسکس 79

نمایشگاهی از هنرمندان شناخته شده و جدید که شیطان پرست فرهنگی را به تصویر می کشند.

2. خوب خوب

خیابان آلن 130

مخلوط شیرین بیان قرمز و ترش های این شیرینی فروشی سوئدی هدایای فوق العاده ای می دهد.

3. هندوچین

خیابان 430 لافایت

باسکیات و وارهول اینجا غذا می خوردند. ایندوچین به خاطر کاغذ دیواری های برگ درخت نخل معروف است و به دلیل فضای پر زرق و برق و منوی ویتنامی-فرانسوی خود (به ویژه توسط طرفداران مد) محبوب است.

4. موزه جدید

235 بوویری

منبع ثابت هنرهای جدید و ایده های جدید – و موزه مورد علاقه نیویورک که بر هنر معاصر تمرکز دارد.

5. کافه حبانا

خیابان پرنس 17

برچ این را “یکی از بهترین رستوران های کوبا در هر نقطه” می نامد ، و می افزاید که کافه هابانا زمانی که او شرکت را در آغاز راه اندازی می کرد ، ناهار و شام کاری بود.

6. کتابهای مک نیلی جکسون

خیابان پرنس 52

کتابفروش مستقل از کایا گربر (که مکان مک نالی جکسون را در خیابان پرینس “محل ساکت من ، محل سکون من و خانه دور از خانه” می نامید) نیز یکی از بهترین گزینه ها برای توری برچ است.

7. سنت آمبروز

خیابان لافایت 265

برچ فضا و غذای این رستوران ایتالیایی را شبیه “حمل و نقل به کافه میلان” می داند. او بوراتا را با پیاز و هویج پیشنهاد می کند.

8. بنیاد دونالد جاد

خیابان بهار 101

سقف حفظ شده مجسمه ساز مینیمالیستی دهه 1960 دارای یک نمایشگاه دائمی از هنرمندان قرون وسطایی است که او جمع آوری کرده است.

9. کافه فنلی

خیابان پرنس 94

اگر به مرکز خرید SoHo’s Broadway رفته اید ، احتمالاً تابلو قرمز کافه Fanelli را مشاهده کرده اید که از خیابانهای Prince و Mercer چشمک می زند. این رستوران که در سال 1847 افتتاح شد و در سال 1922 توسط خانواده Fanelli به اسپیکسی تبدیل شد ، هنوز هم جذابیتی در دنیای قدیمی دارد.

10. مرکز فیلم آنجلیکا

خیابان 18 هوستون غربی

برچ درباره تئاتر مترادف با فیلم های هنری می گوید: “غرش عبور از مترو در حین فیلم بخشی از جذابیت آن است.”

11. کتابها و سوابق مرسر خیابان

خیابان مرسر 206

این مرکز تاریخ موسیقی و مکتوب شهر نیویورک عناوین کمیاب و چاپ نشده و نویسندگان و هنرمندان جدید را به فروش می رساند.

12. مورگنسترن

خیابان 88 هوستون غربی

طعم بستنی در طعم مورگنسترن به اندازه نام آنها خوب است. برچ پستو پسته ، مریم گلی سوخته و آگاو اسطوخودوس و نوار سوندایی را که او جمعه شب می خورد توصیه می کند.

13. کیمیاگران تامپسون

خیابان تامپسون 132

شما هرگز نمی دانید در این داروخانه قدیمی چه خواهید یافت ، اما همیشه با یک سبد پر از چیزهای خوب آنجا را ترک خواهید کرد.

14. Amen Aces

خیابان تامپسون 113

یک مکان ملاقات کم اهمیت برای هنرمندان و نوازندگان محلی از سال 1971 ، متعلق به یک راهب بودایی سابق.

15. وسوویو

خیابان پرنس 160

این نانوایی 100 ساله به دلیل طعم های اصیل ایتالیایی شهرت دارد.

16. گل فروشی امیلی تامپسون

خیابان 53 هوارد

تامپسون از گیاهان و جانوران غیرمنتظره استفاده می کند – مانند گل رز کلم و تربچه سیاه – تا مفهوم آرایش های کلاسیک را متزلزل کند.

17. اودئون

145 وست برادوی

این رستوران در گوشه ای از اولین آپارتمان برچ در شهر نیویورک واقع شده است. او آن را “محل ملاقات کافه تریا” برای دوستانش توصیف کرد. او می افزاید: “مریم خونین هنوز مثل همیشه تند است.”