پنهلوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز در 24 ساعت سه ظاهر Chanel پوشید

در 24 ساعت پس از پیاده شدن پنه لوپه کروز از تاکسی آبی خود در آستانه جشنواره فیلم ونیز ، او قبلاً در کمتر از سه ظاهر متفاوت شانل ظاهر شده است. کروز ، سفیر نام تجاری ، سالها رابطه قوی با خانه داشت. او حتی اولین باند خود را برای ادای احترام به کارل لاگرفلد در سال 2019 انجام داد. با این حال ، این سطح تعهد تا حدودی بی سابقه است – به ویژه از آنجایی که ظاهراً با ظاهر شدن جشنواره ، Chanel بیشتر به دنبال آن است.

این شادی روز سه شنبه هنگامی شروع شد که کروز با کت و شلوار دامن سفید توئیدی با جزئیات چهارخانه بنفش و آبی وارد شد و با گروه تابستانی با یک کیف چرم سفید و پاشنه بلند هماهنگ شد. فقط حدود 12 ساعت طول کشید تا او دوباره با کت و شلوار دامن سفید توئیدی Chanel ظاهر شود ، این بار با حاشیه. مانند بقیه حاضران ، کروز تا عصر منتظر ماند تا تمام توقف ها را کنار بگذارد. (او اولین کت و شلوار دامن را بر روی یک تی شرت سفید ساده پوشید.) در کنار شریک قدیمی جنایتکار فرش قرمز خود در جنایت ، پدرو آلمودوار ، هر چند ، او برای اولین نمایش آماده به نظر می رسید. در هر دو مورد ، کارگردان یک پیراهن و شلوار جین چاپ شده به سبک هاوایی را انتخاب کرد.

پنهلوپه کروز در آن شرکت می کند مادران موازی فوتوکال در هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021.

عکس توسط Daniele Venturelli/WireImage از طریق Getty Images

کروز پس از فراخوانی عکس فقط زمان کافی داشت مادران موازی، آخرین فیلم او با آلمودوار ، برای تبدیل شدن به چهره دیگری از Chanel برای اولین نمایش رسمی آن. (هشتمین همکاری این زوج کروز را در نقش یک زن میانسال نشان می دهد که از بارداری غافلگیرکننده خود هیجان زده شده است.) او از لباس دامن جدا شد و لباس مجلسی به طول طبقه پوشیده و شانه های پهن داشت ، اما به سیاه و سفید چسبیده بود-و به تناسب آن. به “مادر موازی” دیگر فیلم ، میلنا اسمیت ، با همان ترکیب همراه بود.

عکس توسط پاسکال لو Segretain از طریق گتی ایماژ