کریسی تیگن می‌گوید «خوشحالم» که در اولین مصاحبه پس از رسوایی به دلیل آزار اینترنتی فراخوانده شد.

کریسی تیگن بالاخره در مورد رسوایی آزار و اذیت سایبری خود که در اوایل سال جاری رخ داد و منجر به “لغو” مدل و شخصیت اینترنتی شد، صحبت می کند. تیگن با هدی کتب صحبت کرد امروز روز سه‌شنبه در اولین مصاحبه‌اش پس از این جنجال، توضیح داد که در چند ماه گذشته چگونه تغییر کرده است.

در ماه مارس، کورتنی استودن، شخصیت رسانه‌ای، در سال 2011، تیگن را به دلیل آزار و اذیت آنها فریاد زد. چند ماه بعد در ماه می، استودن عمیق‌تر با او صحبت کرد. دیلی بیست در مورد تجربیات خود با تیگن، گفت که تیگن به استودن گفت که در میان چیزهای وحشتناک دیگر یک “چرت چرت چرت” بزند. اظهارات استودن در را برای سایر چهره‌های عمومی باز کرد تا علیه تیگن به دلیل آزار سایبری گذشته صحبت کنند و این مدل در نتیجه بسیاری از معاملات برند خود را از دست داد.

تیگن روز سه‌شنبه به Kotb گفت که از آن زمان به منظور «رشد، یادگیری و همدلی بیشتر» برای «هضم» آنچه رخ داده، زمان گذاشته است.

تیگن گفت: «من به بچه‌هایم نگاه می‌کنم و به ارزش‌هایشان نگاه می‌کنم و می‌خواهم با مردم چگونه رفتار کنند، و این را در خودم ببینم که این کار را نمی‌کردم. وقتی کوتب از تیگن پرسید از دست دادن بسیاری از مشاغل به دلیل این رسوایی چگونه است، تیگن توضیح داد که برای لحظه ای متوجه می شود.

او گفت: «فکر می‌کنم در لحظاتی که خیلی چیزها را از دست می‌دهی چیزهای زیادی یاد می‌گیری، همه چیز را از دست می‌دهی، دنیایت به نوعی زیر و رو می‌شود. برای اینکه بفهمم چطور می‌توانم بهتر باشم، چگونه می‌توانم از این رشد کنم، از این بیاموز.»

در پایان، تیگن گفت که “خوشحال است” که از او فراخوانده شده است. “این از من یک فرد قوی تر، یک فرد بهتر ساخت.”

تیگن در مورد یکی از راه‌هایی که از بهار تغییر کرده است، مشخص‌تر شد و نشان داد که 100 روز هوشیار است. «احساس خیلی خوبی دارم، احساس روشنی دارم. احساس می‌کنم کار را انجام داده‌ام و فقط امیدوارم که این افراد بتوانند ببخشند و بتوانند از این واقعیت استقبال کنند که امیدوارم بهتر دیده‌ام.»