بالم پاک کننده جونو و کو مانند یک نوشیدنی انرژی زا برای پوست های خشک شده است

پاک کردن آرایشم در پایان شب چیزی نیست که مشتاقانه منتظرش باشم – اما نه به دلایل معمول. مطمئناً، مانند بسیاری از مردم، هیچ کاری بیشتر از اینکه بعد از پایان یک روز در زیر روکش ها بخوابم و مجبور به انجام یک روال مراقبت از پوست قبل از خواب باشم، نمی توانم انجام دهم. اما برای من، فرآیند پاک کردن آرایش بیشتر با ترس طولانی مدت از پاک کردن روغن طبیعی با ارزش پوستم مرتبط است. پیدا کردن پاک‌کننده‌هایی که مخصوص پوست‌های خشک ساخته شده‌اند می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد، به همین دلیل است که وقتی مومیایی پاک‌کننده JUNO & Co. Clean 10 را از طریق انبوهی از ویدیوهای ویروسی TikTok کشف کردم که ویژگی‌های آبرسانی پوست آن را تبلیغ می‌کردند، من مجذوب شدم. برای خودم تست درایو دادم و حالا، من گیر افتاده ام.

بالم پاک کننده مبتنی بر روغن در ابتدا جامد است، اما هنگامی که بین کف دستان من گرم می شود، این محصول یک روغن ابریشمی ایجاد می کند که فورا زیرسازی پوست کامل، لایه هایی از محصولات پودری و ضد آفتاب سرسخت را حل می کند. صورت من به قدری خشک است که حتی سایر فرمول‌های بالم پاک‌کننده که ادعا می‌کنند آبرسان هستند، پوستم را از بین می‌برند – از طرف دیگر، این یکی لایه‌ای از آبرسانی به جای می‌گذارد (با یک لایه روغنی اشتباه گرفته نشود) حتی نیاز به استفاده از یک مرطوب کننده اضافی دارید. و بر خلاف سایر مومیایی‌های پاک‌کننده آرایش که نیاز به مالش و کشیدن بیش از حد دارند، این مومیایی هر اثری از آرایش را از بین می‌برد – از جمله ریمل ضد آب – بدون هیچ تلاشی.

همانطور که از نام آن پیداست، مومیایی کننده پاک کننده تنها از 10 ماده تشکیل شده است، ستاره جو ژاپنی است که به کاهش لکه های تیره کمک می کند، رنگ پوست را روشن می کند و حتی خشک ترین انواع پوست را به شدت مرطوب می کند (بخوانید: من). . به لطف نارنگی های کالیفرنیا، این مومیایی دارای لطیف ترین و غیر قابل تحمل ترین رایحه مرکبات است که به حواس انرژی می بخشد – بر خلاف سایر محصولات مراقبت از پوست حاوی مرکبات که پس از باز کردن شیشه به شما حمله می کنند. بالم پاک کننده Clean 10 همچنین حاوی ویتامین E غنی از آنتی اکسیدان است که از پوست در برابر علائم پیری محافظت می کند.

این مومیایی همراه با یک اسپاتول کوچک (تقدیر برای جلوگیری از آلودگی متقابل) ارائه می شود و پوست خشک من را بلافاصله پس از استفاده، تا صبح، متعادل می کند. در کارنامه زیبایی من وضعیت قفسه بالایی را به دست آورده است و پوست بدون رطوبت من را در سردترین و خشک ترین فصول کنترل می کند.