بهترین پروبیوتیک ها برای رژیم سلامتی پاییز شما

کلمات “سیستم ایمنی” احتمالاً در این 36 ماه گذشته بیشتر از قرن گذشته گفته و شنیده شده است. و اکنون که تابستان گذشته است، پاییز نه تنها هوای سردتر، بلکه فصل آنفولانزا را در بحبوحه همه‌گیری مداوم بازگردانده است.

یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که برای حفظ سلامت خود باید انجام دهید این است که یک پروبیوتیک روزانه را در برنامه سلامتی خود بگنجانید. بیایید صریح باشیم: مزایای داشتن روده سالم فقط به سیستم ایمنی شما کمک نمی کند که از شما در برابر ویروس ها محافظت کند. تعادل میکرو فلور سالم به شما کمک می کند احساس خوبی داشته باشید (تعادل مطلوب روده سروتونین بیشتری تولید می کند و افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد) و خوب به نظر می رسد (احتمال کمتری دارد که با روده سالم نفخ کنید، بنابراین می توانید آن را در پاییز امسال در LBD له کنید).

در انتظار فصلی که مطمئناً بدن و ذهن ما را آزمایش خواهد کرد، برخی از بهترین پروبیوتیک‌هایی را که باید در این ماه‌های آینده در نظر بگیرید را برجسته کرده‌ایم تا بتوانید بهترین احساس را داشته باشید (و به نظر برسید).

چکار میکند: این مکمل پودری – که می توانید آن را در آب یا اسموتی ها مخلوط کنید – نفخ گاه به گاه را کاهش می دهد، به بیماری های گوارشی کمک می کند و سطح باکتری های دوست شما را برای خلق و خو و ایمنی کنترل می کند.

چرا از آن استفاده کنید؟: ترکیب پودری بدون سویا، بدون گلوتن، غیر GMO، گیاهخواری، پالئو و کتوپسند برای هر آجیل سلامتی با استانداردهای بالا که به دنبال یک پروبیوتیک برای گنجاندن در رژیم غذایی خود هستند، عالی است. این پودر همچنین از آنزیم های گیاهی و فایبر آفتابی با درجه بالا برای کمک بیشتر به هضم مناسب تشکیل شده است.

چکار میکند: این مکمل‌های منحصربفرد که توسط متخصص سلامت جامع کیمبرلی اسنایدر ساخته شده‌اند، پروبیوتیک‌های مبتنی بر خاک با سویه‌های خالص هستند که با استفاده از یک فرآیند طبیعی و تقویت‌شده برای تقویت سلامت روده شما رشد و خشک می‌شوند. فرمول گیاهی پیش و پروبیوتیک برای کمک به سوء هاضمه، یبوست و بهبود ایمنی کلی عمل می کند.

چرا از آن استفاده کنید؟: این غیر لبنی است، نیازی به یخچال ندارد – که برای سفر بسیار راحت است – و برخلاف بسیاری از مواد کمکی پروبیوتیک، محصولات سولونا از اسیدهای معده برای کاشت در روده و عملکرد بهینه جان سالم به در می برند. فرمول پری بیوتیک علاوه بر این، سویه های پروبیوتیک را برای تکثیر با استفاده از قارچ دم ترکیه، یک پری بیوتیک قوی تقویت کننده سیستم ایمنی، و قارچ Chaga، که اکنون یک ابر غذای معروف و ضد پیری است، تغذیه می کند.

چکار میکند: یک مکمل پربیوتیک و پروبیوتیک قابل توجه از مواد با درجه بالا (شامل 15 میلیارد هاگ) که به کاهش نفخ، کاهش مشکلات گوارشی و حتی کمک به علائم IBS کمک می کند.

چرا از آن استفاده کنید؟: این یک فرمول مبتنی بر اسپور است (در مقایسه با سویه‌های معمول باکتری‌های زنده سایر محصولات)، که نه تنها آن را در قفسه پایدار نگه می‌دارد، بلکه در روده کوچک نیز فعال می‌شود – اساساً از هرگونه خطر یا از بین رفتن جلوگیری می‌کند. این محصول با استفاده از اسپورهای باسیلوس کواگولان، از سویه‌های باکتری خوب وارد شده در روده کوچک محافظت می‌کند و در مقابل اثرات گرما، اکسیژن و اسید معده مقاومت می‌کند.

چکار میکند: این یک پیش، پرو، و پس از بیوتیک است، همه در یک فرمول. هدف از آن بهبود هضم و متعادل کردن باکتری‌های خوب در روده با استفاده از پری بیوتیک‌ها برای تغذیه پروبیوتیک‌ها است که به نوبه خود به پس‌بیوتیک تخمیر می‌شوند و در نتیجه باکتری‌های خوب متعادل و بسیار کارآمدی ایجاد می‌کنند که سپس ایمنی را تقویت می‌کند و به هضم و خلق و خو کمک می‌کند.

چرا از آن استفاده کنید؟: این یک محصول همه کاره، قابل نگهداری و با قیمت بسیار مناسب است که فقط به یک کپسول در روز نیاز دارد.

چکار میکند: کپسول پروبیوتیک Love Wellness با کاهش آکنه، قرمزی و به حداقل رساندن منافذ بزرگ از طریق مواد هدفمند به روده و پوست شما کمک می کند.

چرا از آن استفاده کنید؟: کپسول پروبیوتیک Love Wellness به طور خاص با هدف پاکسازی پوست با بازگرداندن ارتباط سلامت روده و میکروبیوم های پوست سالم با استفاده از Bifidobacterium Longum BB536 – یک سویه آزمایش شده بالینی از باکتری های خوب روده که آکنه را کاهش می دهد – در عین حال بهبود پوستی که علائم خشکی یا قرمزی را نشان می دهد. همچنین حاوی روی شفابخش پوست و دو ماده ثابت شده برای مبارزه با آکنه، ویتکس و درخت توت پاک است.